1 224
订阅者
无数据24 小时
-67 天
-2630 天
帖子存档
1 224
وقتی که زیاد دوسش داری حسود می شی...
حساس می شی...
چشمِ دیدن نگاه های بقیه رو نداری...
چشم نداری ببینی غیر از تو با بقیه هم حرف می زنه...
همش ازش دلگیر و ناراحت می شی...
مدام نگران و دلواپسشی و سوال جوابش میکنی...
اینا همش از دوست داشتن زیاده…
اما اون فکر می کنه دیوونه شدیو الکی بهش گیر میدیو زیادی ازش میپرسی
فکر میکنه بهش شک داری...
اما؛ تو فقط دوسش داری.
1 224
.
تو زیباترین ...حزن من بودی
عزیزترین زخمم بودی
و این که با افعال گذشته
از تو یاد میکنم،
غمانگیز ترین شکل انقراض است
که برگزیدهام!!
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
