ch
Feedback
آهنگ های احساسی

آهنگ های احساسی

前往频道在 Telegram

اهنگ ها و ریمیکس های ناب

显示更多
1 224
订阅者
无数据24 小时
-67
-2630
帖子存档
Join → 🆔 @Tak3dafan

Channel : @TakTarane

Join → 🆔 @Tak3dafan

Channel : @TakTarane

وقتی که زیاد دوسش داری حسود می شی... حساس می شی... چشمِ دیدن نگاه های بقیه رو نداری... چشم نداری ببینی غیر از تو با بقیه هم حرف می زنه... همش ازش دلگیر و ناراحت می شی... مدام نگران و دلواپسشی و سوال جوابش میکنی... اینا همش از دوست داشتن زیاده… اما اون فکر می کنه دیوونه شدیو الکی بهش گیر میدیو زیادی ازش میپرسی فکر میکنه بهش شک داری... اما؛ تو فقط دوسش داری.

+2
Channel : @TakTarane

+3
Channel : @TakTarane

Join → 🆔 @Tak3dafan

Join → 🆔 @Tak3dafan

+2
Join → 🆔 @Tak3dafan

Channel : @TakTarane

Channel : @TakTarane

. ‏ تو زیباترین ...حزن من بودی عزیزترین زخمم بودی و این که با افعال گذشته از تو یاد می‌کنم، غم‌انگیز ترین شکل انقراض است که برگزیده‌ام!!

Ramin Bibak - Yeki Yedoone.mp36.59 MB