fa
Feedback
نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

رفتن به کانال در Telegram

پکیج کامل زبان ارشد و دکتری تمامی رشته های علوم پزشکی - دکتر کیمیا ارتباط با ادمین @ShivaPeyrovani https://t.me/drkimiaarshad شیف به نیمکت 1402 - مشاوره ثبت نام پکیج ⏬ ☎️شماره تماس جهت مشاوره تلفنی👇 📞09377626001

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

کانال نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا (@drkimiazaban) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 679 مشترک است و جایگاه 13 726 را در دسته آموزش و رتبه 22 060 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 679 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -104 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 6 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 1.08% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 0.67% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 159 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 99 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند #دکترکیمیا, نیمکت, بهداشت, جزوه, طلایی تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
پکیج کامل زبان ارشد و دکتری تمامی رشته های علوم پزشکی - دکتر کیمیا ارتباط با ادمین @ShivaPeyrovani https://t.me/drkimiaarshad شیف به نیمکت 1402 - مشاوره ثبت نام پکیج ⏬ ☎️شماره تماس جهت مشاوره تلفنی👇 📞09377626001

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته آموزش تبدیل کرده‌اند.

14 679
مشترکین
+624 ساعت
+497 روز
-10430 روز
آرشیو پست ها
Repost from N/a
اره این خیلی مهمه کسی دستش بشکنه مگه بانداژ میکنه عزیز؟ گچ میگیره گچ یعنی چیزی که باهاش مجسمه و شکل و حجم میسازیم ساختن حجم میشه پلاستیک و پلاسما حجم سلول و حجم خون = پلاسما ماده ی قالبگیری ساخت ظروف = پلاستیک پس پلاستر میشه گچ شکسته بندی بانداژ + گچ = وسیله ی حجم دادن و شکل دادن و تثبیت شکستگی 😎 #دکترکیمیا

استاد Bandages بانداژ Plaster چسب زخم مگه نبود چرا شد پلستر🥲

Repost from N/a
جواب دوست خوبمون ساناز معنی fund اعتبار: از فونداسیون

Repost from N/a
بله خودم متوجه شدم مشکل ات کجا است و عمدا بهش اشاره نکردم الان تو ویس توضیح میدم #دکترکیمیا

بله استاد معنی آخریش رو نمیدونستم درسته ممنونم

Repost from N/a
شما درس رو خوندی؟ از اول این درس داریم میگیم الوکیت یعنی "الو کی واریز میشه؟" پول و اعتبار فرمولش: دولت --> تخصیص بودجه /پول/اعتبار / $ دلار برای چی؟ --> آموزش و بهداشت و امور عام المنفعه #دکترکیمیا

سلام استاد خوبین سوال ۱۳ چرا میشه الف؟

Repost from N/a
یادافزاشو چی گفتم؟ soar بالا رفتن --> آسان-سور یا بهتر از اون بخوانید: سو آر = سوار میشه میره بالا ولی گلو درد از sorry میاد sore زخم sorry متاسف sorrow غم و غصه #دکترکیمیا

خیلی جالب بود👌🤓 من مشکل توی املای کلمات دارم بیشتر وقتی چندتا گزینه مشابه هم میاد گلو درد رو توی کتابای زبان زیاد داشتیم ولی املاشو فراموش کرده بودم🙈

آزمون های امشب خیلی خوب بودن امیدوار شدم

سلام استاد خواستم ازتون تشکر کنم ک همه جوره دانشجوهاتون رو حمایت میکنید

Repost from N/a
یعنی شما دانشجوهای من اسطوره های استقامت برنامه ریزی و اراده هستین من به شماها میبالم از این پشتکار و تصمیمی که برای تمام کرد
یعنی شما دانشجوهای من اسطوره های استقامت برنامه ریزی و اراده هستین من به شماها میبالم از این پشتکار و تصمیمی که برای تمام کردن زبان یکبار برای همیشه!!

Repost from N/a
سلام همکاران گرامی ثبت نامی های جدید بعد از تعیین سطح: فقط نیمکت زمستانه و گروه رفع اشکال

لطفا فقط پزشک و دانشجویان علوم پزشکی وارد شوند @medicall_students @medicall_students منبع کتاب

مرور دسته واژگان مهم کنکور ارشد و دکترا #دکترکیمیا de- ; down ; decrease dawn سپیده دم ، کُرک (پرندگان)

با سلام و احترام 🌷 استاد درس ۲ رو من خودم شخصا قرار بود روز آخر بخونم ... بخاطر همین با توجه به اینکه استاد وقت گذاشتین و سوال طرح شده...این شد که وظیفه دونستیم شرکت کنیم ....انشالله آزمون جمعه جبران میشه .. با تشکر...

با سلام و احترام 🌷 استاد پیام هاتون در گروه واقعا بسیار خاص و تامل برانگیزه ،اینکه این میزان توانایی و سرعت عمل و به کار بردن صحیح کلمات در جای خودش و همزمان نکته های ریز و عمقی و در عین حال شوخی های جالب و جذاب... واقعاا خیییلی خاصه این میزان توااانایی.‌‌‌‌‌.. سپاس استاد بابت تمام وقتی که قرار میدین اینچنین متن های خاص و جالب و تأمل برانگیزی که در آن واحد به ذهنتون میاد و ما هم از مطالب بسیار پربار شما درس میگیریم ....واقعا شما جز اساتیدی هستین که میزان و توانایی شما در خیلی از زمینه های علمی درجه یک هست ... انشالله که همیشه سلامت و برقرار باشین و در هر لحظه‌ در مسیر علم بدرخشین استاد بزرگوار آقای دکتر کیمیا 🌷🌷

دقیقا درست می‌فرمایید استاد و من احساس می‌کنم برخی از دوستان که درخواست آف دارن هم به‌خاطر همین وسواس‌های خوندن هست‌ نه بخاطر مشکلات و مشغله چون خودم یه مدت درگیر شدم و خیلی عقب افتادم اما با یکم فشار مضاعف تقریبا خودم رو به برنامه رسوندم برای همین نظرم این بود که شاید برخی دوستان در نیکمت شهریور هم دچار وسواس هستند و اگه این وسواس رو بتونن بزارن کنار و سریع‌تر با برنامه پیش برند و مثلا آخر بهمن ۱۶ درس رو تموم کرده باشن و جلد یک رو خودخوانی کرده باشن و خوندن درس‌های ۱۷ به بعد رو پیش ببرند و درس‌های نیمکت و تدریس و تورنادو رو دوباره مرور کنن خیلی بهتر از این هست که با درخواست مکرر آف مثلا آخر فروردین تازه ۱۶ درس رو تموم کرده باشن فرصت مرور چندباره‌شون برسه به به بار نزديک کنکور اونم با استرس البته همونطور هم که چندین بار توی این پیام اشاره کردم فقط نظرم برمبنای حدس و گمان رو منتقل کردم و هیچ قضاوت و پیش‌داوری نکردم😊

واقعا درسته .. من گاهی میگم با وجود عشق به آموزش ِ عمیق استاد و علم ایشون و سخاوتشون در آموزش خدایی ناشکری و ناسپاسیه( من خودم و میگم ) بخوام از لحظه لحظه اش استفاده نکنم .. ان شالله سربلندتر و سعادتمند تر باشن همیشه 🌹🌹🌹🌹