ch
Feedback
نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

前往频道在 Telegram

پکیج کامل زبان ارشد و دکتری تمامی رشته های علوم پزشکی - دکتر کیمیا ارتباط با ادمین @ShivaPeyrovani https://t.me/drkimiaarshad شیف به نیمکت 1402 - مشاوره ثبت نام پکیج ⏬ ☎️شماره تماس جهت مشاوره تلفنی👇 📞09377626001

显示更多

📈 Telegram 频道 نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا 的分析概览

频道 نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا (@drkimiazaban) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 14 679 名订阅者,在 教育 类别中位列第 13 726,并在 伊朗 地区排名第 22 060

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 14 679 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -104,过去 24 小时变化为 6,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 1.08%。内容发布后 24 小时内通常能获得 0.67% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 159 次浏览,首日通常累积 99 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 0
  • 主题关注点: 内容集中在 #دکترکیمیا, نیمکت, بهداشت, جزوه, طلایی 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
پکیج کامل زبان ارشد و دکتری تمامی رشته های علوم پزشکی - دکتر کیمیا ارتباط با ادمین @ShivaPeyrovani https://t.me/drkimiaarshad شیف به نیمکت 1402 - مشاوره ثبت نام پکیج ⏬ ☎️شماره تماس جهت مشاوره تلفنی👇 📞09377626001

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 教育 类别中的关键影响点。

14 679
订阅者
+624 小时
+497
-10430
帖子存档
Repost from N/a
اره این خیلی مهمه کسی دستش بشکنه مگه بانداژ میکنه عزیز؟ گچ میگیره گچ یعنی چیزی که باهاش مجسمه و شکل و حجم میسازیم ساختن حجم میشه پلاستیک و پلاسما حجم سلول و حجم خون = پلاسما ماده ی قالبگیری ساخت ظروف = پلاستیک پس پلاستر میشه گچ شکسته بندی بانداژ + گچ = وسیله ی حجم دادن و شکل دادن و تثبیت شکستگی 😎 #دکترکیمیا

استاد Bandages بانداژ Plaster چسب زخم مگه نبود چرا شد پلستر🥲

Repost from N/a
جواب دوست خوبمون ساناز معنی fund اعتبار: از فونداسیون

Repost from N/a
بله خودم متوجه شدم مشکل ات کجا است و عمدا بهش اشاره نکردم الان تو ویس توضیح میدم #دکترکیمیا

بله استاد معنی آخریش رو نمیدونستم درسته ممنونم

Repost from N/a
شما درس رو خوندی؟ از اول این درس داریم میگیم الوکیت یعنی "الو کی واریز میشه؟" پول و اعتبار فرمولش: دولت --> تخصیص بودجه /پول/اعتبار / $ دلار برای چی؟ --> آموزش و بهداشت و امور عام المنفعه #دکترکیمیا

سلام استاد خوبین سوال ۱۳ چرا میشه الف؟

Repost from N/a
یادافزاشو چی گفتم؟ soar بالا رفتن --> آسان-سور یا بهتر از اون بخوانید: سو آر = سوار میشه میره بالا ولی گلو درد از sorry میاد sore زخم sorry متاسف sorrow غم و غصه #دکترکیمیا

خیلی جالب بود👌🤓 من مشکل توی املای کلمات دارم بیشتر وقتی چندتا گزینه مشابه هم میاد گلو درد رو توی کتابای زبان زیاد داشتیم ولی املاشو فراموش کرده بودم🙈

آزمون های امشب خیلی خوب بودن امیدوار شدم

سلام استاد خواستم ازتون تشکر کنم ک همه جوره دانشجوهاتون رو حمایت میکنید

Repost from N/a
یعنی شما دانشجوهای من اسطوره های استقامت برنامه ریزی و اراده هستین من به شماها میبالم از این پشتکار و تصمیمی که برای تمام کرد
یعنی شما دانشجوهای من اسطوره های استقامت برنامه ریزی و اراده هستین من به شماها میبالم از این پشتکار و تصمیمی که برای تمام کردن زبان یکبار برای همیشه!!

Repost from N/a
سلام همکاران گرامی ثبت نامی های جدید بعد از تعیین سطح: فقط نیمکت زمستانه و گروه رفع اشکال

لطفا فقط پزشک و دانشجویان علوم پزشکی وارد شوند @medicall_students @medicall_students منبع کتاب

مرور دسته واژگان مهم کنکور ارشد و دکترا #دکترکیمیا de- ; down ; decrease dawn سپیده دم ، کُرک (پرندگان)

با سلام و احترام 🌷 استاد درس ۲ رو من خودم شخصا قرار بود روز آخر بخونم ... بخاطر همین با توجه به اینکه استاد وقت گذاشتین و سوال طرح شده...این شد که وظیفه دونستیم شرکت کنیم ....انشالله آزمون جمعه جبران میشه .. با تشکر...

با سلام و احترام 🌷 استاد پیام هاتون در گروه واقعا بسیار خاص و تامل برانگیزه ،اینکه این میزان توانایی و سرعت عمل و به کار بردن صحیح کلمات در جای خودش و همزمان نکته های ریز و عمقی و در عین حال شوخی های جالب و جذاب... واقعاا خیییلی خاصه این میزان توااانایی.‌‌‌‌‌.. سپاس استاد بابت تمام وقتی که قرار میدین اینچنین متن های خاص و جالب و تأمل برانگیزی که در آن واحد به ذهنتون میاد و ما هم از مطالب بسیار پربار شما درس میگیریم ....واقعا شما جز اساتیدی هستین که میزان و توانایی شما در خیلی از زمینه های علمی درجه یک هست ... انشالله که همیشه سلامت و برقرار باشین و در هر لحظه‌ در مسیر علم بدرخشین استاد بزرگوار آقای دکتر کیمیا 🌷🌷

دقیقا درست می‌فرمایید استاد و من احساس می‌کنم برخی از دوستان که درخواست آف دارن هم به‌خاطر همین وسواس‌های خوندن هست‌ نه بخاطر مشکلات و مشغله چون خودم یه مدت درگیر شدم و خیلی عقب افتادم اما با یکم فشار مضاعف تقریبا خودم رو به برنامه رسوندم برای همین نظرم این بود که شاید برخی دوستان در نیکمت شهریور هم دچار وسواس هستند و اگه این وسواس رو بتونن بزارن کنار و سریع‌تر با برنامه پیش برند و مثلا آخر بهمن ۱۶ درس رو تموم کرده باشن و جلد یک رو خودخوانی کرده باشن و خوندن درس‌های ۱۷ به بعد رو پیش ببرند و درس‌های نیمکت و تدریس و تورنادو رو دوباره مرور کنن خیلی بهتر از این هست که با درخواست مکرر آف مثلا آخر فروردین تازه ۱۶ درس رو تموم کرده باشن فرصت مرور چندباره‌شون برسه به به بار نزديک کنکور اونم با استرس البته همونطور هم که چندین بار توی این پیام اشاره کردم فقط نظرم برمبنای حدس و گمان رو منتقل کردم و هیچ قضاوت و پیش‌داوری نکردم😊

واقعا درسته .. من گاهی میگم با وجود عشق به آموزش ِ عمیق استاد و علم ایشون و سخاوتشون در آموزش خدایی ناشکری و ناسپاسیه( من خودم و میگم ) بخوام از لحظه لحظه اش استفاده نکنم .. ان شالله سربلندتر و سعادتمند تر باشن همیشه 🌹🌹🌹🌹

نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا - Telegram 频道 @drkimiazaban 的统计与分析