ar
Feedback
نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

الذهاب إلى القناة على Telegram

پکیج کامل زبان ارشد و دکتری تمامی رشته های علوم پزشکی - دکتر کیمیا ارتباط با ادمین @ShivaPeyrovani https://t.me/drkimiaarshad شیف به نیمکت 1402 - مشاوره ثبت نام پکیج ⏬ ☎️شماره تماس جهت مشاوره تلفنی👇 📞09377626001

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

تُعد قناة نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا (@drkimiazaban) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 14 679 مشتركاً، محتلاً المرتبة 13 726 في فئة التعليم والمرتبة 22 060 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 14 679 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -104، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 6، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 1.08‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 0.67‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 159 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 99 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 0.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل #دکترکیمیا, نیمکت, بهداشت, جزوه, طلایی.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
پکیج کامل زبان ارشد و دکتری تمامی رشته های علوم پزشکی - دکتر کیمیا ارتباط با ادمین @ShivaPeyrovani https://t.me/drkimiaarshad شیف به نیمکت 1402 - مشاوره ثبت نام پکیج ⏬ ☎️شماره تماس جهت مشاوره تلفنی👇 📞09377626001

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التعليم.

14 679
المشتركون
+624 ساعات
+497 أيام
-10430 أيام
أرشيف المشاركات
Repost from N/a
اره این خیلی مهمه کسی دستش بشکنه مگه بانداژ میکنه عزیز؟ گچ میگیره گچ یعنی چیزی که باهاش مجسمه و شکل و حجم میسازیم ساختن حجم میشه پلاستیک و پلاسما حجم سلول و حجم خون = پلاسما ماده ی قالبگیری ساخت ظروف = پلاستیک پس پلاستر میشه گچ شکسته بندی بانداژ + گچ = وسیله ی حجم دادن و شکل دادن و تثبیت شکستگی 😎 #دکترکیمیا

استاد Bandages بانداژ Plaster چسب زخم مگه نبود چرا شد پلستر🥲

Repost from N/a
جواب دوست خوبمون ساناز معنی fund اعتبار: از فونداسیون

Repost from N/a
بله خودم متوجه شدم مشکل ات کجا است و عمدا بهش اشاره نکردم الان تو ویس توضیح میدم #دکترکیمیا

بله استاد معنی آخریش رو نمیدونستم درسته ممنونم

Repost from N/a
شما درس رو خوندی؟ از اول این درس داریم میگیم الوکیت یعنی "الو کی واریز میشه؟" پول و اعتبار فرمولش: دولت --> تخصیص بودجه /پول/اعتبار / $ دلار برای چی؟ --> آموزش و بهداشت و امور عام المنفعه #دکترکیمیا

سلام استاد خوبین سوال ۱۳ چرا میشه الف؟

-2147483648_-210278.jpg0.35 KB

Repost from N/a
یادافزاشو چی گفتم؟ soar بالا رفتن --> آسان-سور یا بهتر از اون بخوانید: سو آر = سوار میشه میره بالا ولی گلو درد از sorry میاد sore زخم sorry متاسف sorrow غم و غصه #دکترکیمیا

خیلی جالب بود👌🤓 من مشکل توی املای کلمات دارم بیشتر وقتی چندتا گزینه مشابه هم میاد گلو درد رو توی کتابای زبان زیاد داشتیم ولی املاشو فراموش کرده بودم🙈

آزمون های امشب خیلی خوب بودن امیدوار شدم

سلام استاد خواستم ازتون تشکر کنم ک همه جوره دانشجوهاتون رو حمایت میکنید

Repost from N/a
یعنی شما دانشجوهای من اسطوره های استقامت برنامه ریزی و اراده هستین من به شماها میبالم از این پشتکار و تصمیمی که برای تمام کرد
یعنی شما دانشجوهای من اسطوره های استقامت برنامه ریزی و اراده هستین من به شماها میبالم از این پشتکار و تصمیمی که برای تمام کردن زبان یکبار برای همیشه!!

Repost from N/a
سلام همکاران گرامی ثبت نامی های جدید بعد از تعیین سطح: فقط نیمکت زمستانه و گروه رفع اشکال

لطفا فقط پزشک و دانشجویان علوم پزشکی وارد شوند @medicall_students @medicall_students منبع کتاب

مرور دسته واژگان مهم کنکور ارشد و دکترا #دکترکیمیا de- ; down ; decrease dawn سپیده دم ، کُرک (پرندگان)

با سلام و احترام 🌷 استاد درس ۲ رو من خودم شخصا قرار بود روز آخر بخونم ... بخاطر همین با توجه به اینکه استاد وقت گذاشتین و سوال طرح شده...این شد که وظیفه دونستیم شرکت کنیم ....انشالله آزمون جمعه جبران میشه .. با تشکر...

با سلام و احترام 🌷 استاد پیام هاتون در گروه واقعا بسیار خاص و تامل برانگیزه ،اینکه این میزان توانایی و سرعت عمل و به کار بردن صحیح کلمات در جای خودش و همزمان نکته های ریز و عمقی و در عین حال شوخی های جالب و جذاب... واقعاا خیییلی خاصه این میزان توااانایی.‌‌‌‌‌.. سپاس استاد بابت تمام وقتی که قرار میدین اینچنین متن های خاص و جالب و تأمل برانگیزی که در آن واحد به ذهنتون میاد و ما هم از مطالب بسیار پربار شما درس میگیریم ....واقعا شما جز اساتیدی هستین که میزان و توانایی شما در خیلی از زمینه های علمی درجه یک هست ... انشالله که همیشه سلامت و برقرار باشین و در هر لحظه‌ در مسیر علم بدرخشین استاد بزرگوار آقای دکتر کیمیا 🌷🌷

دقیقا درست می‌فرمایید استاد و من احساس می‌کنم برخی از دوستان که درخواست آف دارن هم به‌خاطر همین وسواس‌های خوندن هست‌ نه بخاطر مشکلات و مشغله چون خودم یه مدت درگیر شدم و خیلی عقب افتادم اما با یکم فشار مضاعف تقریبا خودم رو به برنامه رسوندم برای همین نظرم این بود که شاید برخی دوستان در نیکمت شهریور هم دچار وسواس هستند و اگه این وسواس رو بتونن بزارن کنار و سریع‌تر با برنامه پیش برند و مثلا آخر بهمن ۱۶ درس رو تموم کرده باشن و جلد یک رو خودخوانی کرده باشن و خوندن درس‌های ۱۷ به بعد رو پیش ببرند و درس‌های نیمکت و تدریس و تورنادو رو دوباره مرور کنن خیلی بهتر از این هست که با درخواست مکرر آف مثلا آخر فروردین تازه ۱۶ درس رو تموم کرده باشن فرصت مرور چندباره‌شون برسه به به بار نزديک کنکور اونم با استرس البته همونطور هم که چندین بار توی این پیام اشاره کردم فقط نظرم برمبنای حدس و گمان رو منتقل کردم و هیچ قضاوت و پیش‌داوری نکردم😊

واقعا درسته .. من گاهی میگم با وجود عشق به آموزش ِ عمیق استاد و علم ایشون و سخاوتشون در آموزش خدایی ناشکری و ناسپاسیه( من خودم و میگم ) بخوام از لحظه لحظه اش استفاده نکنم .. ان شالله سربلندتر و سعادتمند تر باشن همیشه 🌹🌹🌹🌹