es
Feedback
نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

Ir al canal en Telegram

پکیج کامل زبان ارشد و دکتری تمامی رشته های علوم پزشکی - دکتر کیمیا ارتباط با ادمین @ShivaPeyrovani https://t.me/drkimiaarshad شیف به نیمکت 1402 - مشاوره ثبت نام پکیج ⏬ ☎️شماره تماس جهت مشاوره تلفنی👇 📞09377626001

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا

El canal نکات طلایی زبان ارشد دکتر کیمیا و دکتری علوم پزشکی ا (@drkimiazaban) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 14 679 suscriptores, ocupando la posición 13 726 en la categoría Educación y el puesto 22 060 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 14 679 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -104, y en las últimas 24 horas de 6, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 1.08%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 0.67% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 159 visualizaciones. En el primer día suele acumular 99 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 0.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como #دکترکیمیا, نیمکت, بهداشت, جزوه, طلایی.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
پکیج کامل زبان ارشد و دکتری تمامی رشته های علوم پزشکی - دکتر کیمیا ارتباط با ادمین @ShivaPeyrovani https://t.me/drkimiaarshad شیف به نیمکت 1402 - مشاوره ثبت نام پکیج ⏬ ☎️شماره تماس جهت مشاوره تلفنی👇 📞09377626001

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Educación.

14 679
Suscriptores
+624 horas
+497 días
-10430 días
Archivo de publicaciones
Repost from N/a
اره این خیلی مهمه کسی دستش بشکنه مگه بانداژ میکنه عزیز؟ گچ میگیره گچ یعنی چیزی که باهاش مجسمه و شکل و حجم میسازیم ساختن حجم میشه پلاستیک و پلاسما حجم سلول و حجم خون = پلاسما ماده ی قالبگیری ساخت ظروف = پلاستیک پس پلاستر میشه گچ شکسته بندی بانداژ + گچ = وسیله ی حجم دادن و شکل دادن و تثبیت شکستگی 😎 #دکترکیمیا

استاد Bandages بانداژ Plaster چسب زخم مگه نبود چرا شد پلستر🥲

Repost from N/a
جواب دوست خوبمون ساناز معنی fund اعتبار: از فونداسیون

Repost from N/a
بله خودم متوجه شدم مشکل ات کجا است و عمدا بهش اشاره نکردم الان تو ویس توضیح میدم #دکترکیمیا

بله استاد معنی آخریش رو نمیدونستم درسته ممنونم

Repost from N/a
شما درس رو خوندی؟ از اول این درس داریم میگیم الوکیت یعنی "الو کی واریز میشه؟" پول و اعتبار فرمولش: دولت --> تخصیص بودجه /پول/اعتبار / $ دلار برای چی؟ --> آموزش و بهداشت و امور عام المنفعه #دکترکیمیا

سلام استاد خوبین سوال ۱۳ چرا میشه الف؟

Repost from N/a
یادافزاشو چی گفتم؟ soar بالا رفتن --> آسان-سور یا بهتر از اون بخوانید: سو آر = سوار میشه میره بالا ولی گلو درد از sorry میاد sore زخم sorry متاسف sorrow غم و غصه #دکترکیمیا

خیلی جالب بود👌🤓 من مشکل توی املای کلمات دارم بیشتر وقتی چندتا گزینه مشابه هم میاد گلو درد رو توی کتابای زبان زیاد داشتیم ولی املاشو فراموش کرده بودم🙈

آزمون های امشب خیلی خوب بودن امیدوار شدم

سلام استاد خواستم ازتون تشکر کنم ک همه جوره دانشجوهاتون رو حمایت میکنید

Repost from N/a
یعنی شما دانشجوهای من اسطوره های استقامت برنامه ریزی و اراده هستین من به شماها میبالم از این پشتکار و تصمیمی که برای تمام کرد
یعنی شما دانشجوهای من اسطوره های استقامت برنامه ریزی و اراده هستین من به شماها میبالم از این پشتکار و تصمیمی که برای تمام کردن زبان یکبار برای همیشه!!

Repost from N/a
سلام همکاران گرامی ثبت نامی های جدید بعد از تعیین سطح: فقط نیمکت زمستانه و گروه رفع اشکال

لطفا فقط پزشک و دانشجویان علوم پزشکی وارد شوند @medicall_students @medicall_students منبع کتاب

مرور دسته واژگان مهم کنکور ارشد و دکترا #دکترکیمیا de- ; down ; decrease dawn سپیده دم ، کُرک (پرندگان)

با سلام و احترام 🌷 استاد درس ۲ رو من خودم شخصا قرار بود روز آخر بخونم ... بخاطر همین با توجه به اینکه استاد وقت گذاشتین و سوال طرح شده...این شد که وظیفه دونستیم شرکت کنیم ....انشالله آزمون جمعه جبران میشه .. با تشکر...

با سلام و احترام 🌷 استاد پیام هاتون در گروه واقعا بسیار خاص و تامل برانگیزه ،اینکه این میزان توانایی و سرعت عمل و به کار بردن صحیح کلمات در جای خودش و همزمان نکته های ریز و عمقی و در عین حال شوخی های جالب و جذاب... واقعاا خیییلی خاصه این میزان توااانایی.‌‌‌‌‌.. سپاس استاد بابت تمام وقتی که قرار میدین اینچنین متن های خاص و جالب و تأمل برانگیزی که در آن واحد به ذهنتون میاد و ما هم از مطالب بسیار پربار شما درس میگیریم ....واقعا شما جز اساتیدی هستین که میزان و توانایی شما در خیلی از زمینه های علمی درجه یک هست ... انشالله که همیشه سلامت و برقرار باشین و در هر لحظه‌ در مسیر علم بدرخشین استاد بزرگوار آقای دکتر کیمیا 🌷🌷

دقیقا درست می‌فرمایید استاد و من احساس می‌کنم برخی از دوستان که درخواست آف دارن هم به‌خاطر همین وسواس‌های خوندن هست‌ نه بخاطر مشکلات و مشغله چون خودم یه مدت درگیر شدم و خیلی عقب افتادم اما با یکم فشار مضاعف تقریبا خودم رو به برنامه رسوندم برای همین نظرم این بود که شاید برخی دوستان در نیکمت شهریور هم دچار وسواس هستند و اگه این وسواس رو بتونن بزارن کنار و سریع‌تر با برنامه پیش برند و مثلا آخر بهمن ۱۶ درس رو تموم کرده باشن و جلد یک رو خودخوانی کرده باشن و خوندن درس‌های ۱۷ به بعد رو پیش ببرند و درس‌های نیمکت و تدریس و تورنادو رو دوباره مرور کنن خیلی بهتر از این هست که با درخواست مکرر آف مثلا آخر فروردین تازه ۱۶ درس رو تموم کرده باشن فرصت مرور چندباره‌شون برسه به به بار نزديک کنکور اونم با استرس البته همونطور هم که چندین بار توی این پیام اشاره کردم فقط نظرم برمبنای حدس و گمان رو منتقل کردم و هیچ قضاوت و پیش‌داوری نکردم😊

واقعا درسته .. من گاهی میگم با وجود عشق به آموزش ِ عمیق استاد و علم ایشون و سخاوتشون در آموزش خدایی ناشکری و ناسپاسیه( من خودم و میگم ) بخوام از لحظه لحظه اش استفاده نکنم .. ان شالله سربلندتر و سعادتمند تر باشن همیشه 🌹🌹🌹🌹