fa
Feedback
- رسالة اعتذار 💜.

- رسالة اعتذار 💜.

رفتن به کانال در Telegram

-رسالة اعتذار♡. •لكنك في النهاية مؤمن، والإيمان هوَ الوَسيلة الوَحيدة في جعل كل الأشياء هيّنة عليك 🤍. •بعضاً من كتاباتي 💜🌸 @sjo0o0

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام - رسالة اعتذار 💜.

کانال - رسالة اعتذار 💜. (@msg_sorry) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 11 392 مشترک است و جایگاه 3 348 را در دسته کتب و رتبه 10 747 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 11 392 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -142 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 10.81% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 1 232 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند شَيء, شُعُور, يَقِين, بَاب, دَنِيَّة تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
-رسالة اعتذار♡. •لكنك في النهاية مؤمن، والإيمان هوَ الوَسيلة الوَحيدة في جعل كل الأشياء هيّنة عليك 🤍. •بعضاً من كتاباتي 💜🌸 @sjo0o0 •

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته کتب تبدیل کرده‌اند.

11 392
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-327 روز
-14230 روز
آرشیو پست ها
_
_

‏تواسَيني صورتك كل ما أشتقتّ لك 🥺

"‏كأنك فقدت كل شيء مع أنك لم تكن تملك شيئا أصلا."

‏"أعرف ما معنى أن ينظر المرء بخيبةٍ لذات الأمور التي حدّق فيها بأمل."

_
_

أعطيني يَدكِ ، ليقولوا أتى و الشَمس بيّمينه ؟.

كيفَ لكِ أن تحزني وأنتِ تملكينَ ضحكةً تُجبرُ من يَسمعُها على الابتسام ؟.

مِن العادات الروتينيّة لديّ " هي تعبئةُ قلبي مِن بُن عينّيكِ قبل النّوم " ..

_
_

‏"استعنت بالله على خيبات اليوم، وهزائم الأمس، ورهبة الآتي💜

‏لو أن هذا العالم بحنان أمي .. ما تأذيت💜🙂

لا أحد يشبه أحد ... حتى في الإحساس ... فهنـاك مـن يسلـم باليد ... وهنـاك مـن يسلـم بالـروح💜

_
_

و بعد تفكير عميق ادركتُ ان لا أحد جميلٌ من الداخل سوى الثلاجة♥️

‏"وما تأخر الفرَج إلَّا لِعِظَمِ العَطِيّة.."

أنتَ تستمع باللحظة، أنا أخاف أن أحنّ إليها..🖤

_
_

يسكتَ العٰالم ابأسره ونِسَتمع صُوت الحُسيَنْ

‏ما هيَ الدنيـا إن عشتهـا دونَ الحُسين 

سأضلُ احترف المحبة ، مثل كل الانبياء