fa
Feedback
| Distorted Human |

| Distorted Human |

رفتن به کانال در Telegram

شعر، موسیقی، گاهی هم فیلم دغدغه‌های شاعرانه کانال اول ما https://t.me/Daar_wag

نمایش بیشتر
3 186
مشترکین
+124 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
+1530 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+53
در 1 کانال‌ها
مه '26
+21
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+15
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+7
در 2 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+16
در 2 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+18
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+21
در 2 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+45
در 3 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+35
در 5 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '250
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+1
در 1 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+1
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+11
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+36
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+34
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+52
در 1 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+65
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+50
در 1 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+45
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+66
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+43
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+30
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+38
در 2 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+37
در 8 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+36
در 2 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+50
در 12 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+35
در 1 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+44
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '23
+19
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '23
+24
در 1 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '23
+29
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '23
+49
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '23
+20
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '23
+29
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '23
+20
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '23
+30
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '23
+23
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '23
+30
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '23
+39
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '22
+34
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '22
+33
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '22
+29
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '22
+21
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '22
+30
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '22
+37
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '22
+37
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '22
+45
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '22
+48
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '22
+43
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '22
+27
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '22
+40
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '21
+34
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '21
+19
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '21
+38
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '21
+41
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '21
+65
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '21
+161
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '21
+32
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '21
+28
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '21
+48
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '21
+47
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '21
+55
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '21
+47
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '20
+4 084
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
27 ژوئن0
26 ژوئن+3
25 ژوئن+3
24 ژوئن+2
23 ژوئن+1
22 ژوئن0
21 ژوئن+1
20 ژوئن+3
19 ژوئن0
18 ژوئن+2
17 ژوئن+5
16 ژوئن+5
15 ژوئن+1
14 ژوئن+1
13 ژوئن+2
12 ژوئن0
11 ژوئن+3
10 ژوئن0
09 ژوئن0
08 ژوئن+2
07 ژوئن+6
06 ژوئن+2
05 ژوئن+2
04 ژوئن+2
03 ژوئن+2
02 ژوئن+3
01 ژوئن+2
پست‌های کانال
هرگز کاری شگفت‌تر از کشف تو نداشته‌ام هرگز چیزی مرا این‌گونه شاد نکرده بود که در تلألو طلوع لبخندت ماه شدم. #عباس_معروفی @Dis
هرگز کاری شگفت‌تر از کشف تو نداشته‌ام هرگز چیزی مرا این‌گونه شاد نکرده بود که در تلألو طلوع لبخندت ماه شدم. #عباس_معروفی @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷

2
با هیچ‌کس به غیر خودت دردِدل نکن ناگفته‌ها بزرگ‌ترین گنجِ عالم‌اند! #فاضل_نظری @Daar_wag #هنررا‌به‌دست‌اهلش‌برسانید ✅داروگ‌ مجلهء شعر و سینمای شاعرانه✅
179
3
به تو گفتم : « گنجشکِ کوچکِ من باش تا در بهارِ تو من درختی پُرشکوفه شَوم » و برف آب شد، شکوفه رقصید، آفتاب درآمد. من به خوبی‌
به تو گفتم : « گنجشکِ کوچکِ من باش تا در بهارِ تو من درختی پُرشکوفه شَوم » و برف  آب شد، شکوفه رقصید، آفتاب درآمد. من به خوبی‌ها نگاه کردم و عوض شدم من به خوبی‌ها نگاه کردم چرا که تو  خوبی و این همه اقرارهاست، بزرگ‌ترین اقرارهاست ... #احمد_شاملو @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷
266
4
من: بقچه‌ی مسافرت می‌بندی؟ نازی: اَر خدا بخواد می‌خوام برم جنوب! من: با تَب تُو مو وُ خون‌ریزی؟ کی می‌خوای برگردی؟ نازی: سه‌میلیون سال دیگه! من: سه میلیون سال دیگه!!! چه‌طوری پیدات کنم؟ نازی: با قطار بیا جنوبُ آنجا پیاده شو! هر کجا بابونه دیدی، بو کن! من اون جام! #حسین_پناهی @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷
336
5
خون در دل آزرده نهان چند بماند؟ شک نیست که سر برکند این درد به جایی! - سعدی
388
6
من جاده ابریشم‌ام در من کاروان‌های بسیاری به غارت رفته‌اند بازرگانان بسیاری راه گم کرده‌اند شترانی با بار ادویه و دارچین در شن خفته‌اند رونقی داشت دلم قبل از تو طاعون عشق ویرانم کرد من جاده ابریشم‌ام که حالا با خاک یکسان شده‌ام اما هنوز هم از هر طرف که در من سفر کنند به تو خواهند رسید. #جواد_گنجعلی ‌ ‌@Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷
371
7
از کوه‌ها برای تو گل‌های شاد می‌آرم، سنبل آبی، فندق تاری، و سبدهای وحشی بوسه. می‌خواهم با تو آن کنم که بهار می‌کند با همه گیل
از کوه‌ها برای تو گل‌های شاد می‌آرم، سنبل آبی، فندق تاری، و سبدهای وحشی بوسه. می‌خواهم با تو آن کنم که بهار می‌کند با همه گیلاس‌بُنان. #پابلو_نرودا برگردان: #بیژن_الهی @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷
367
8
کِی شنبه من به شادمانی برخاست یا جمعه من بزمِ نشاطی آراست خوبست که ایام براُفتد ورنه تا شنبه و جمعه هست این غم برجاست #نظیری‌_نیشابوری @Daar_wag #هنررا‌به‌دست‌اهلش‌برسانید ✅داروگ‌ مجلهء شعر و سینمای شاعرانه✅
361
9
از گل و سنبل به نظم و نثر سعدی قانعم این معانی در گلستان بیشتر دارد بهار... #بیدل_دهلوی @Daar_wag #هنررا‌به‌دست‌اهلش‌برسانید ✅داروگ‌ مجلهء شعر و سینمای شاعرانه✅
356
10
"#رومن_گاری" در کتابِ "مردی‌باکبوتر" چنین می‌گوید: ‍ "#عمر_خیام" می‌گوید که خداوند هرگز دعاهایی را که از یک مسجد نوبنیاد به سویش می‌آید نمیشنود، مگر آنکه پرستویی دربام مسجد آشیانه کرده باشد. @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷
435
11
من اقرار می‌کنم در زمانی که اندوهِ ما را انکار می‌کنند و مجبورمان می‌کنند بیلبوردهایی باشیم برای لذت و قدرت اعتراف می‌کنم غمگینم و هیچ چیز نمی‌خواهم جز توقفِ رودخانه‌ی خون. #مرام_المصری @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷
476
12
عقلم که کامل شد به موهبت دیوانگی ایمان آوردم خودم را ترانه‌ای خوشبخت یافتم که آهنگی خاطره انگیز را به دوش می‌کشید تلنگر مه بو
عقلم که کامل شد به موهبت دیوانگی ایمان آوردم خودم را ترانه‌ای خوشبخت یافتم که آهنگی خاطره انگیز را به دوش می‌کشید تلنگر مه بودم بر وضوح شیشه دلو آب در درنگ چاه پروانه‌ای که دلش می‌خواست بودا شود #جواد_گنجعلی آواز استاد #محمدرضا_شجریان @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷
2 195
13
پدرم همیشه می گفت: " زود خوابیدن و زود بیدار شدن ، آدم را سالم ، پولدار و عاقل می‌کند". در خانه ساعت هشت چراغها خاموش بود. و
پدرم همیشه می گفت: " زود خوابیدن و زود بیدار شدن ، آدم را سالم ، پولدار و عاقل می‌کند". در خانه ساعت هشت چراغها خاموش بود. و سپیده دم با بوی بیکن و قهوه و نیمرو از خواب بلند می‌شدیم. پدرم یک عمر این دستور را دنبال کرد. اما خودش جوان مُرد و مفلس بود و فکر می‌کنم چندان هم عاقل نبود. من نصیحت او را گوش نکردم، دیر خوابیدم، دیر بیدار شدم. حالا نمی گویم دنیا را فتح کرده ام، اما ترافیک صبح‌ها را دیگر ندارم از خیلی از دردسرهای معمولی دورم و با آدم‌های جدید و بی‌نظیری آشنا شده‌ام یکی از آنها خودم؛ کسی که پدرم هرگز او را نشناخت... #چارلز_بوکوفسکی @Daar_wag #شعررا‌به‌دست‌اهلش‌برسانید 🌸 داروگ‌ خانهء شعر 🌸
493
14
بخشی از وجودش گاهی آرزو می‌کرد برگردد به ابتدای رابطه‌اش با او. فقط به خاطر تجربه‌کردنِ دوباره‌ی همه‌ی آن چیزها. #جومپا_لاهیری @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷
485
15
دوستت دارم؛ نه از آن‌رو که در من نوری افروختی، بلکه به آن سبب که تاریکی‌ام را تاب آوردی. #آنا_کامینسکا @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷
586
16
من به تنهایی نیاز دارم. به فضا نیاز دارم، به هوا نیاز دارم. به دشت‌های خالی اطرافم نیاز دارم؛ و پاهایم که روی جاده‌ها می‌تازن
من به تنهایی نیاز دارم. به فضا نیاز دارم، به هوا نیاز دارم. به دشت‌های خالی اطرافم نیاز دارم؛ و پاهایم که روی جاده‌ها می‌تازند؛ و خواب؛ و زندگی طبیعی و ساده... ویرجینیا ولف https://t.me/Distortedhuman
665
17
ومن أكبر أخطائي أنني كنت أمرّ على لحظات الفرح مروراً عابراً، وأعيش الحزن بكل مشاعري و از خطاهای بزرگم آن بود، که لحظات دلخوشی را سرسری می‌گذراندم، اما غم و اندوه را با همه‌ی وجود زندگی می‌کردم. @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷
680
18
یک ریسمان فکندی بُردی‌م بر بلندی من در هوا معلق، وان ریسمان گسسته ... #مولانا @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷
606
19
با تو سلامی بود که بوی خداحافظی داشت برف می آمد و رنج را سنگین‌تر می‌کرد برف می آمد و می‌دانستم این آدم برفی تا چند بهار بعد
با تو سلامی بود که بوی خداحافظی داشت برف می آمد و رنج را سنگین‌تر می‌کرد برف می آمد و می‌دانستم این آدم برفی تا چند بهار بعد آب نخواهد شد... #جواد_گنجعلی @Daar_wag #هنررا‌به‌دست‌اهلش‌برسانید ✅داروگ‌ مجلهء شعر و سینمای شاعرانه✅
536
20
«از این بیش بی‌تابی سزاوار نیست. آرام، آرام دلِ من، آرام‌تر! تو باید دردهای بزرگ‌تری ‌را تحمل کنی.» #لویی_آراگون @Distortedhuman 🌷هنر هشتم؛ آشفتگی‌های شاعرانه🌷
518