fa
Feedback
آموزه های مالی رضا گلشاهیان

آموزه های مالی رضا گلشاهیان

رفتن به کانال در Telegram

Financial advisor - Canadian securities institute هشدار ریسک: بازارهای مالی دارای ریسک هستند مطالب این‌کانال پیشنهاد سرمایه گذاری نیست ادمین مسئولیتی در قبال استفاده از مطالب برای سرمایه گذاری ندارد. www.youtube.com/rzgtrader www.instagram.com/rzgtrader

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام آموزه های مالی رضا گلشاهیان

کانال آموزه های مالی رضا گلشاهیان (@rzgtrader) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 73 324 مشترک است و جایگاه 1 343 را در دسته اقتصاد و امور مالی و رتبه 4 352 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 73 324 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -583 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -15 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 36.88% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 27 045 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 68 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند عضو, کس, کامبت, جا, جنگ تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Financial advisor - Canadian securities institute هشدار ریسک: بازارهای مالی دارای ریسک هستند مطالب این‌کانال پیشنهاد سرمایه گذاری نیست ادمین مسئولیتی در قبال استفاده از مطالب برای سرمایه گذاری ندارد. www.youtube.com/rzgtrader www.instagram.com/rzgt...

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته اقتصاد و امور مالی تبدیل کرده‌اند.

73 324
مشترکین
-1524 ساعت
-1187 روز
-58330 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+13
در 0 کانال‌ها
مه '26
+11
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+7
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+16
در 2 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+107
در 6 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+82
در 4 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+46
در 2 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+7
در 2 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+118
در 2 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+20
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+17
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+53
در 9 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+29
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+417
در 10 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+120
در 2 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+248
در 4 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+333
در 1 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+410
در 4 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+432
در 4 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+7
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+6
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+7
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+24
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+357
در 8 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+315
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '24
+791
در 5 کانال‌ها
Get PRO
مارس '24
+1 174
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '24
+302
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '24
+246
در 5 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '23
+250
در 5 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '23
+127
در 3 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '23
+305
در 5 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '23
+243
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '23
+495
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '23
+261
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '23
+224
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '23
+298
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '23
+1 072
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '23
+1 261
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '23
+742
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '23
+1 477
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '22
+1 019
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '22
+1 691
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '22
+2 396
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '22
+4 496
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '22
+468
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '22
+328
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '22
+370
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '22
+946
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '22
+945
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '22
+1 153
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '22
+531
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '22
+2 561
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '21
+6 629
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '21
+10 457
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '21
+6 806
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '21
+5 521
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '21
+2 697
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '21
+3 381
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '21
+2 584
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مه '21
+6 625
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '21
+14 752
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '21
+3 259
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '21
+7 479
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '21
+3 125
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '20
+31 423
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
27 ژوئن0
26 ژوئن+1
25 ژوئن+4
24 ژوئن0
23 ژوئن0
22 ژوئن0
21 ژوئن0
20 ژوئن0
19 ژوئن0
18 ژوئن0
17 ژوئن+4
16 ژوئن+1
15 ژوئن0
14 ژوئن0
13 ژوئن+2
12 ژوئن0
11 ژوئن+1
10 ژوئن0
09 ژوئن0
08 ژوئن0
07 ژوئن0
06 ژوئن0
05 ژوئن0
04 ژوئن0
03 ژوئن0
02 ژوئن0
01 ژوئن0
پست‌های کانال
همراهان کانال مدتهاست بخاطر شرایط جنگی و وضعیت غیر عادی کشور صرفا پستهای متناسب با جنگ و شرایط سیاسی قرار دادم. در این مدت هم هر کاری کردم به حرمت خونهای ریخته شده جاویدنامان و داغ دل مادران و پدران داغدار نتونستم تحلیلی از بازارهای مالی قرار بدم. زمان زیادی هست بغضهای فروخورده آتش درون شده و خاموش نخواهد شد. امیدوار بودم حال هممون بهتر شه و شاید روزی از این کابوس خلاص شیم. هم ایرانیهایی که مجبور به مهاجرت یا بهتر بگم تبعید اجباری شدیم و یا مردمی که در زیر سایه جنگ و گرانی چشم به بازیهای سیاستمداران دوختند. میخواستم برای قرار دادن تحلیلهای مالی از شما اجازه بگیرم تا اگر تحلیلی قرار میدم حمل بر عادی سازی شرایط نشه که نیست و هیچوقت هم نخواهد شد. اگر ری اکشنهای شما این اجازه رو به من بده آرام تحلیلها رو شروع خواهم کرد تا شاید کمکی باشه به گرامیانی که در شرایط سخت به تحلیلهای اقتصادی نیاز بیشتری دارند.

2
درود دوستان تحلیل یک ماه پیش در مورد توافق اجرایی شد و دو طرف توافق امضا کردن. حالا میرن سمت درآوردن کارت انرژی هسته ای از دست جمهوری اسلامی تا خلع سلاحش کنن . تنگه هرمز هم عملا تو این توافق شامل کردن و این بعنی کارت تنگه هرمز هم عملا از دست جمهوری اسلامی خارج شد. عدم حمایت از نیروهای نیابتی هم ظاهرا در توافق هست. بعدش میمونه کارت موشکی از این جا ببعدش جالب میشه. اسراییل هنوز کارش شروع نشده. سه تا سناریو بیشتر پیش رو نیست: ۱. به رسمیت شناختن اسراییل توسط جمهوری اسلامی و پایان خصومت ۴۷ ساله با امضای یک قرارداد محکم که کشورهای عربی هم باید ضامنش بشن یعنی اونها هم باید به پیمان ابراهیم بپیوندند که اگر جمهوری اسلامی هوس کرد زیر میز بزنه دیگه طرفش فقط اسراییل نباشه کشورهای منطقه هم پشت اسراییل در بیان. 2. عدم پذیرش چنین عهدنامه ای که دشمنی با اسراییل رو ادامه دار میکنه و بازی ادامه داره در این صورت جمهوری اسلمی با دو یا سه کارت کمتر باید با اسرایل بجنگه بقیه نگاه کنن و همه میدونیم چه اتفاقی خواهد فتاد با توجه به سوابق جنگی که بین این دو در گرفته. 3.جنگ فراتر میره و دوباره جمهوری اسلامی میزنه زیر میز و شروع میکنه توافق فعلی رو نقض کردن و حمله میکنه به کشورهای اطراف کاری که این مدت کرد و دوباره تنگه رو میبنده که این بعنی بهانه ای برای کشاندن تمام کشورها نه فقط آمریکا به جنگ از جمله کشورهای عربی و اروپایی که این تله ای هست که ترامپ برای حمهوری اسلامی و حتی کشورهای اروپایی گذاشته که در جنگ بعدی اونها هم هزینه بدن و حضور داشته باشن. پایان این بازی بنظرم مشخصه. پایان همیشگی خصومت حمهوری اسلامی با اسراییل و خلع سلاح اتمی و نیابتی . سرنوشت مردم چی میشه؟ فکر میکنم با این طرحی که ریحته شده گذاشته شده به عهده خودشون که بعدش یا با نسخه تازه ای با جمهوری اسلامی ادامه بدن یا خودشون اقدامی کنن. حالا این که کدام محقق میشه باید منتظر بمونیم ببینیم
28 248
3
بخش ۲/۲ اتفاقی که بعدش خواهد افتاد بسیار جالبه. بصورت یک‌مثال بهتون میگم. نهنگ‌های قاتل وقتی به شکار سیل ها میرن پس از شکار ا
بخش ۲/۲ اتفاقی که بعدش خواهد افتاد بسیار جالبه. بصورت یک‌مثال بهتون میگم. نهنگ‌های قاتل وقتی به شکار سیل ها میرن پس از شکار اونها رو نمیکشن. با بدن‌نیمه جانش چنان بازی می‌کنند و به هوا پرتش و بعدش هم‌ بدن‌نیمه جانش رو در اختیار بچه هاشون قرار میدن تا شکار کردن یاد بگیرن. عملا یک شکار رو‌چنان ضعیف میکنن که بچه شون یتونه راحت شکارش کنه. و این کار تیمی بنظرم کاری هست که آمریکا و اسراییل احتمال داره انجام بدن. آمریکا جمهوری اسلامی رو بقدری ضعیف خواهد کرد و مهره هاش رو از دستش در خواهد آورد که بعدش اسراییل بتونه ازعهده اش بر بیاد و این کار تیمی بنظر من دقیق داره انجام‌میشه و حالا این‌وسط شاید این شکار طاقت بیاره و استخوانهاش خورد نشه و مرحله بعد از توافق رو ببینه و شاید هم اصلا طاقت‌نیاره و قبل از پاس گل به اسراییل این‌پیکر نیمه جان‌تبدیل به لاشه بشه.نتیجه در هر صورت یکی خواهد بود تسلیم کامل. و اما در هر دو صورت به نقطه ای خواهیم رسید که نقش مردم اهمیت پیدا میکنه ولی نیرویی هست در مقابل اونها به نام‌نیروهای نیابتی که هم‌اکنون در ایران برای سرکوب مردم‌مستقر شدن. بنظر من بی دلیل نیست این‌نیروها الان به داخل ایران آمدند و دلیلش این هست جمهوری اسلامی برای بقای خودش و ترس از سقوط به دست مردم‌مجبور شد این‌نیروها رو به داخل ایران بیاره و این شرایطی بود که آمریکا و اسراییل براش برنامه ‌چیدن چون پس از جمهوری اسلامی این‌نیروها در دنیا پخش میشدن و بهترین ‌مکان برای قتلگاهشون جایی هست که جنگ هست و میشه خنثی شون‌کرد. نیروهای آمریکایی و اسرائیلی بهیچ‌عنوان نمیتونستن این‌نیروهای بازمانده رو در محلی که زندگی میکردن که در عراق و افغانستان و پاکستان خنثی کنن و‌چه جایی بهتر از محلی‌که بشه بدون ورود به کشورهایی که باهاشون در صلح هستن این کارو بکنن و چه جایی بهتر از ایران که در جنگ‌هست و همینجا میشه قتلگاه همین‌نیروها. اونها بنظر من با اومدنشون به ایران حکم‌مرگ خودشون رو امضا کردند و حتی پس از سقوط جمهوری اسلامی حتی اگر زنده هم بمونن توسط مردم خنثی خواهند شد و در صورتی هم که بتونن به کشورشون برگردن عملا شناسایی شدند. مرحله ای که‌بعد از توافق احتمالی خواهد بود‌مرحله تسویه این‌نیروها توسط پهپادهای اسراییل خواهد بود تا راه رو برای مردم ایران باز کنه و مهره نیروهای نیابتی که از تنها بازمانده های مهره های موجود هست توسط اسراییل از دست جمهوری اسلامی در بیاد. تنها‌مهره ای که باقی مونده موشک‌ها هستند که بدلیل اینکه قبلا استفاده شدند تاثیرشون‌مشخص شده و برای همین در اولویت‌آخر قرار گرفتند چون تا کنون تاثیری که باید می‌گذاشتند گذاشتند و تاثیر عمیق دیگه ای ندارند بجز حمله به کشورهای اطراف و خود اسراییل که سامانه های دفاعی هم در این مدت آتش بس دوباره تجهیز و آماده شدند تا تاثیر اون رو تا جای ممکن‌کم کنند و نهایتا تاثیرش چندین کشته در کشورهای اطراف یا در اسراییل خواهد بود که نسبت به موارد دیگه اولویت کمتری خواهد داشت که اون هم با حذف مهره های قبلی که احتمالا باعث سقوط رژیم خواهد شد مهره ای استفاده نشده یا کم‌اثر در این صفحه شطرنج‌ که یک طرف مات میشه باقی خواهد ماند. اما پس از این‌مرحله نقش مردم برای دهه ها تعیین کننده خواهد بود چون ترامپ اگر ببینه مثل ونزوئلا مردم به بازمانده های رژیم راضی هستن با بازمانده هایی که پس از سقوط ساختارهای اصلی رژیم باقی میمونن تعامل خواهد کرد چون‌میخواد جلوی هرج و مرج رو بگیره و تنها زمانی به خواسته مردم‌تن‌میده که با سنبه پرزور مردم برای بدست گرفتن سرتوشتشون مواجه بشه. اگر صدایی از مردم در نیاد سیستم بعدی رو ترامپ ‌خواهد چید ولی اگر مردم‌پشت هم بایستن نمیتونه کاری کنه چون یک برگ برنده رو به یک برگ بازنده در آمریکا تبدیل خواهد کرد که رژیم رو ساقط کرده که مردم رو سرکوب کنه. پس این کارو با حضور میلیونی مردم نخواهد کرد و مجبور خواهد بود به خواست مردم تن بده. بنظر من به سمتی داریم‌میریم‌که ممکنه کمی طول بکشه ولی نتیجه ای که حاصل میشه در نهایت شکست طرف ضعیفتر هست و ترامپ‌و اسراییل سیستمی که رهبرش رو و سران اصلیش رو کشتند، نیروی دریایی رو‌نابود کردن، نیروی هوایی رو نابود کردن و آسمانش اتوبان یکطرفه برای نیروهای آمریکایی و اسرائیلی هست و نفس هاش به ستاره افتاده رو رها نخواهند کرد و این پیروزی تاریخی رو که میتونن بنام خودشون ثبت کنن رو از دست نخواهد داد.
0
4
تحلیل جنگ بخش ۱/۲ درود یک تحلیلی داشته باشیم بر اساس وقایع این مدت.و تحلیل خودم رو ارائه میدم که صرفا نظر شخصی خودم هست. بنظر‌من شطرنج ابن جنگ‌کماکان در حال اجراست و رسیده به مراحلی که سرنوشت جنگ رو در هفته های پیش رو تعیین خواهد کرد. چیزی که من از بیرون میبینم دارایی های و نقش بازیگران اصلی این صحنه نبرد هست. از سمت جمهوری اسلامی مهره های شطرنجی که براش مونده چند تا هستند که با هم‌بشمریم: ۱. غنی سازی و داشتن حدود ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده ۶۰ درصد و مقدار خیلی بیشتری اورانیوم با درصد پایین همه این رو بعنوان مهره غنی سازی در نظر بگیریم. ۲. تنگه هرمز بعنوان مسیری که کنترلش دست هر کس باشه میتونه بقیه رو تحت فشار قرار بده ۳. موشک‌ها بعنوان تنها سیستم حمله ای جمهوری اسلامی . نه خبری از نیروی هوایی و دریایی هست که تقریبا نابود شده و نیروی زمینی هم که در این شرایط فعلی کارآیی نداره ۴. نیروهای نیابتی بعنوان توان روی زمین جمهوری اسلامی . این نیروها تا زمان پیاده نشدن نیروی زمینی در ایران فقط نقش دفاع در برابر اعتراضات مردمی که غیر مسلح هستند دارن و ارزش زیادی برای مقابله با اسراییل و آمریکا ندارند چون تاثیر مخربی تا زمان ارسال نیروی زمینی آمریکا و اسراییل در جنگ نمیتونن داشته باشند. طرف های دیگر جنگ: امریکا: ۱.نیروی هوایی کامل تسلط کامل به آسمان ایران ۲. نیروی دریایی بسیار قدرتمند در مقابل نیروی دریایی نابود شده ایران این تجهیزات با اعلام آتش بس داره‌چند برابر میشه و بنظر من آتش بس صرفا زمان خرید تا ناوهای دیگر به مناطق مورد نظر برسن. ۳. تجهیزات نظامی که بنظرم باز هم این ده روز آتش بس دلیل دیگه اش پر کردن انبار های مهمات خالی شده این جنگ و تجدید قوای نیروهایی بود که ۴۰ روز بی وقفه جنگیدن و ده روز فقط رفتن استراحت تا آمادگی بیشتری بعد از این‌خستگی‌پیدا کنن. ۴.‌نیروهای زمینی، در همین ده روز آتش بس تعداد نظامیان پیاده آمریکایی در خاور میانه به صد هزار سرباز رسید و این خیلی توافق رو محتمل نمیکنه. ۵. تنگه هرمز تا قبل از این جمهوری اسلامی مدعی بود تنگه کنترلش توسط جمهوری اسلامی انجام‌ میشه ولی ترامپ با یک‌حرکت دیکه شطرنج و بستن تنگه و کنترل عبور و مرور کشتی ها این مهره رو سوزاند و روند رو برعکس کرد. حرکت هوشمندانه ای که یک مهره اصلی طرف مقابل رو سوزوند و به مهره های خودش اضافه کرد طرف سوم‌اسراییل در سکوت استراتژیک با ترامپ همراهی میکنه. هر جا ترامپ‌میگه عقب نشینی کن این‌کار رو میکنه و با اینکه خیلی تمایل به فرصت دهی به جمهوری اسلامی برای تجدید قوا نداره ولی بصورت هماهنگ با آمریکا طوری رفتار میکنه که فرمان‌این‌جنگ در دستان ترامپ‌باشه. داشته ها اشراف کامل هوایی اشراف کامل اطلاعاتی نیروی دریایی موثر در منطقه نداره نیروی زمینی موثر در منطقه نداره. حالا استراتژی عملیاتی این آتش بس بجز تجدید قوا و جایگزینی تجهیزات جنگی چند مزیت دیگه برای طرف آمریکایی داشت. اونها‌میخواستن ببینن چه کسانی در عمل سکان رهبری جمهوری اسلامی رو در دست دارند. تا قبل از آتش بس جمهوری اسلامی از رهبری مجتبی خامنه اي بعنوان‌مهره اصلی استفاده می‌کرد ولی در پاکستان و جریانات بعدش مشخص شد نقش اصلی رهبری در جمهوری اسلامی رو فرماندهان سپاه بعهده دارند که شکاف هم بینشون هست. از یک طرف قالیباف و عراقچی و تیم اونها هستند که‌تمایل به دادن‌امتیاز و ادامه بقای خود هستند و از طرف دیگه تیم‌سرداران مثل ذوالقدر موسوی وحیدی و یکی دو نفر دیگه هستند که هر گونه توافق رو شکست و تسلیم‌میدونن و میخوان روال قبلی رو حفظ کنن. کاری که‌ترامپ‌کرد تقریبا مشخص شد که با چه‌کسانی طرف هست و الان دو‌حالت‌بیشتر پیش رو‌نیست. یا فردا جلسه ای برگزار میشه و توافقی صورت میگیره یا لایه سخت مخالف توافق قدرت تارگتهای بعدی هستند که یا شروع جنگ هدفهای اصلی برای حذف خواهند بود. حال در صورت توافق چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مهره غنی سازی از دست جمهوری اسلامی خارج خواهد شد و قطعا تنگه هرمز هم‌جزو توافق خواهد بود و‌این دو ابزار مهم از دست جمهوری اسلامی خارج‌خواهد شد. اگر هم‌توافق صورت نگیره آنقدر این روند ادامه خواهد داشت و از رهبران رده های مختلف لایه برداری خواهد شد تا در نهایت لایه ای پیدا شه که حاضر به توافق بشه. بنظرم‌با این دو توافق کار امریکا‌تمام‌خواهد شد و اعلام‌پیروزی خواهد کرد و بصورت موقت کنار خواهد نشست . آیا این به معنای پایان جنگ خواهد بود. بنظرم‌نه چون اینجا کاری که آمریکا کرده فقط دو مهره اصلی رو از چنگ‌جمهوری اسلامی درآورده و بسیار هم با نیروهاش مراقب خواهد بود که جمهوری اسلامی نتونه این‌مهره ها رو با توجه به توافق دوباره استفاده کنه. عملا تله ای که برای جمهوری اسلامی پهن‌کرده و وقتی جمهوری اسلامی توش بیفته با یک‌توافق دو تا از بزرگترین‌مهره هاش رو از دست‌میده.
0