fa
Feedback
آموزه های مالی رضا گلشاهیان

آموزه های مالی رضا گلشاهیان

رفتن به کانال در Telegram

Financial advisor - Canadian securities institute هشدار ریسک: بازارهای مالی دارای ریسک هستند مطالب این‌کانال پیشنهاد سرمایه گذاری نیست ادمین مسئولیتی در قبال استفاده از مطالب برای سرمایه گذاری ندارد. www.youtube.com/rzgtrader www.instagram.com/rzgtrader

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام آموزه های مالی رضا گلشاهیان

کانال آموزه های مالی رضا گلشاهیان (@rzgtrader) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 73 324 مشترک است و جایگاه 1 343 را در دسته اقتصاد و امور مالی و رتبه 4 352 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 73 324 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 26 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -583 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -15 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 36.88% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 27 045 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 68 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند عضو, کس, کامبت, جا, جنگ تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Financial advisor - Canadian securities institute هشدار ریسک: بازارهای مالی دارای ریسک هستند مطالب این‌کانال پیشنهاد سرمایه گذاری نیست ادمین مسئولیتی در قبال استفاده از مطالب برای سرمایه گذاری ندارد. www.youtube.com/rzgtrader www.instagram.com/rzgt...

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 27 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته اقتصاد و امور مالی تبدیل کرده‌اند.

73 324
مشترکین
-1524 ساعت
-1187 روز
-58330 روز
آرشیو پست ها
همراهان کانال مدتهاست بخاطر شرایط جنگی و وضعیت غیر عادی کشور صرفا پستهای متناسب با جنگ و شرایط سیاسی قرار دادم. در این مدت هم هر کاری کردم به حرمت خونهای ریخته شده جاویدنامان و داغ دل مادران و پدران داغدار نتونستم تحلیلی از بازارهای مالی قرار بدم. زمان زیادی هست بغضهای فروخورده آتش درون شده و خاموش نخواهد شد. امیدوار بودم حال هممون بهتر شه و شاید روزی از این کابوس خلاص شیم. هم ایرانیهایی که مجبور به مهاجرت یا بهتر بگم تبعید اجباری شدیم و یا مردمی که در زیر سایه جنگ و گرانی چشم به بازیهای سیاستمداران دوختند. میخواستم برای قرار دادن تحلیلهای مالی از شما اجازه بگیرم تا اگر تحلیلی قرار میدم حمل بر عادی سازی شرایط نشه که نیست و هیچوقت هم نخواهد شد. اگر ری اکشنهای شما این اجازه رو به من بده آرام تحلیلها رو شروع خواهم کرد تا شاید کمکی باشه به گرامیانی که در شرایط سخت به تحلیلهای اقتصادی نیاز بیشتری دارند.

درود دوستان تحلیل یک ماه پیش در مورد توافق اجرایی شد و دو طرف توافق امضا کردن. حالا میرن سمت درآوردن کارت انرژی هسته ای از دست جمهوری اسلامی تا خلع سلاحش کنن . تنگه هرمز هم عملا تو این توافق شامل کردن و این بعنی کارت تنگه هرمز هم عملا از دست جمهوری اسلامی خارج شد. عدم حمایت از نیروهای نیابتی هم ظاهرا در توافق هست. بعدش میمونه کارت موشکی از این جا ببعدش جالب میشه. اسراییل هنوز کارش شروع نشده. سه تا سناریو بیشتر پیش رو نیست: ۱. به رسمیت شناختن اسراییل توسط جمهوری اسلامی و پایان خصومت ۴۷ ساله با امضای یک قرارداد محکم که کشورهای عربی هم باید ضامنش بشن یعنی اونها هم باید به پیمان ابراهیم بپیوندند که اگر جمهوری اسلامی هوس کرد زیر میز بزنه دیگه طرفش فقط اسراییل نباشه کشورهای منطقه هم پشت اسراییل در بیان. 2. عدم پذیرش چنین عهدنامه ای که دشمنی با اسراییل رو ادامه دار میکنه و بازی ادامه داره در این صورت جمهوری اسلمی با دو یا سه کارت کمتر باید با اسرایل بجنگه بقیه نگاه کنن و همه میدونیم چه اتفاقی خواهد فتاد با توجه به سوابق جنگی که بین این دو در گرفته. 3.جنگ فراتر میره و دوباره جمهوری اسلامی میزنه زیر میز و شروع میکنه توافق فعلی رو نقض کردن و حمله میکنه به کشورهای اطراف کاری که این مدت کرد و دوباره تنگه رو میبنده که این بعنی بهانه ای برای کشاندن تمام کشورها نه فقط آمریکا به جنگ از جمله کشورهای عربی و اروپایی که این تله ای هست که ترامپ برای حمهوری اسلامی و حتی کشورهای اروپایی گذاشته که در جنگ بعدی اونها هم هزینه بدن و حضور داشته باشن. پایان این بازی بنظرم مشخصه. پایان همیشگی خصومت حمهوری اسلامی با اسراییل و خلع سلاح اتمی و نیابتی . سرنوشت مردم چی میشه؟ فکر میکنم با این طرحی که ریحته شده گذاشته شده به عهده خودشون که بعدش یا با نسخه تازه ای با جمهوری اسلامی ادامه بدن یا خودشون اقدامی کنن. حالا این که کدام محقق میشه باید منتظر بمونیم ببینیم

بخش ۲/۲ اتفاقی که بعدش خواهد افتاد بسیار جالبه. بصورت یک‌مثال بهتون میگم. نهنگ‌های قاتل وقتی به شکار سیل ها میرن پس از شکار ا
بخش ۲/۲ اتفاقی که بعدش خواهد افتاد بسیار جالبه. بصورت یک‌مثال بهتون میگم. نهنگ‌های قاتل وقتی به شکار سیل ها میرن پس از شکار اونها رو نمیکشن. با بدن‌نیمه جانش چنان بازی می‌کنند و به هوا پرتش و بعدش هم‌ بدن‌نیمه جانش رو در اختیار بچه هاشون قرار میدن تا شکار کردن یاد بگیرن. عملا یک شکار رو‌چنان ضعیف میکنن که بچه شون یتونه راحت شکارش کنه. و این کار تیمی بنظرم کاری هست که آمریکا و اسراییل احتمال داره انجام بدن. آمریکا جمهوری اسلامی رو بقدری ضعیف خواهد کرد و مهره هاش رو از دستش در خواهد آورد که بعدش اسراییل بتونه ازعهده اش بر بیاد و این کار تیمی بنظر من دقیق داره انجام‌میشه و حالا این‌وسط شاید این شکار طاقت بیاره و استخوانهاش خورد نشه و مرحله بعد از توافق رو ببینه و شاید هم اصلا طاقت‌نیاره و قبل از پاس گل به اسراییل این‌پیکر نیمه جان‌تبدیل به لاشه بشه.نتیجه در هر صورت یکی خواهد بود تسلیم کامل. و اما در هر دو صورت به نقطه ای خواهیم رسید که نقش مردم اهمیت پیدا میکنه ولی نیرویی هست در مقابل اونها به نام‌نیروهای نیابتی که هم‌اکنون در ایران برای سرکوب مردم‌مستقر شدن. بنظر من بی دلیل نیست این‌نیروها الان به داخل ایران آمدند و دلیلش این هست جمهوری اسلامی برای بقای خودش و ترس از سقوط به دست مردم‌مجبور شد این‌نیروها رو به داخل ایران بیاره و این شرایطی بود که آمریکا و اسراییل براش برنامه ‌چیدن چون پس از جمهوری اسلامی این‌نیروها در دنیا پخش میشدن و بهترین ‌مکان برای قتلگاهشون جایی هست که جنگ هست و میشه خنثی شون‌کرد. نیروهای آمریکایی و اسرائیلی بهیچ‌عنوان نمیتونستن این‌نیروهای بازمانده رو در محلی که زندگی میکردن که در عراق و افغانستان و پاکستان خنثی کنن و‌چه جایی بهتر از محلی‌که بشه بدون ورود به کشورهایی که باهاشون در صلح هستن این کارو بکنن و چه جایی بهتر از ایران که در جنگ‌هست و همینجا میشه قتلگاه همین‌نیروها. اونها بنظر من با اومدنشون به ایران حکم‌مرگ خودشون رو امضا کردند و حتی پس از سقوط جمهوری اسلامی حتی اگر زنده هم بمونن توسط مردم خنثی خواهند شد و در صورتی هم که بتونن به کشورشون برگردن عملا شناسایی شدند. مرحله ای که‌بعد از توافق احتمالی خواهد بود‌مرحله تسویه این‌نیروها توسط پهپادهای اسراییل خواهد بود تا راه رو برای مردم ایران باز کنه و مهره نیروهای نیابتی که از تنها بازمانده های مهره های موجود هست توسط اسراییل از دست جمهوری اسلامی در بیاد. تنها‌مهره ای که باقی مونده موشک‌ها هستند که بدلیل اینکه قبلا استفاده شدند تاثیرشون‌مشخص شده و برای همین در اولویت‌آخر قرار گرفتند چون تا کنون تاثیری که باید می‌گذاشتند گذاشتند و تاثیر عمیق دیگه ای ندارند بجز حمله به کشورهای اطراف و خود اسراییل که سامانه های دفاعی هم در این مدت آتش بس دوباره تجهیز و آماده شدند تا تاثیر اون رو تا جای ممکن‌کم کنند و نهایتا تاثیرش چندین کشته در کشورهای اطراف یا در اسراییل خواهد بود که نسبت به موارد دیگه اولویت کمتری خواهد داشت که اون هم با حذف مهره های قبلی که احتمالا باعث سقوط رژیم خواهد شد مهره ای استفاده نشده یا کم‌اثر در این صفحه شطرنج‌ که یک طرف مات میشه باقی خواهد ماند. اما پس از این‌مرحله نقش مردم برای دهه ها تعیین کننده خواهد بود چون ترامپ اگر ببینه مثل ونزوئلا مردم به بازمانده های رژیم راضی هستن با بازمانده هایی که پس از سقوط ساختارهای اصلی رژیم باقی میمونن تعامل خواهد کرد چون‌میخواد جلوی هرج و مرج رو بگیره و تنها زمانی به خواسته مردم‌تن‌میده که با سنبه پرزور مردم برای بدست گرفتن سرتوشتشون مواجه بشه. اگر صدایی از مردم در نیاد سیستم بعدی رو ترامپ ‌خواهد چید ولی اگر مردم‌پشت هم بایستن نمیتونه کاری کنه چون یک برگ برنده رو به یک برگ بازنده در آمریکا تبدیل خواهد کرد که رژیم رو ساقط کرده که مردم رو سرکوب کنه. پس این کارو با حضور میلیونی مردم نخواهد کرد و مجبور خواهد بود به خواست مردم تن بده. بنظر من به سمتی داریم‌میریم‌که ممکنه کمی طول بکشه ولی نتیجه ای که حاصل میشه در نهایت شکست طرف ضعیفتر هست و ترامپ‌و اسراییل سیستمی که رهبرش رو و سران اصلیش رو کشتند، نیروی دریایی رو‌نابود کردن، نیروی هوایی رو نابود کردن و آسمانش اتوبان یکطرفه برای نیروهای آمریکایی و اسرائیلی هست و نفس هاش به ستاره افتاده رو رها نخواهند کرد و این پیروزی تاریخی رو که میتونن بنام خودشون ثبت کنن رو از دست نخواهد داد.

تحلیل جنگ بخش ۱/۲ درود یک تحلیلی داشته باشیم بر اساس وقایع این مدت.و تحلیل خودم رو ارائه میدم که صرفا نظر شخصی خودم هست. بنظر‌من شطرنج ابن جنگ‌کماکان در حال اجراست و رسیده به مراحلی که سرنوشت جنگ رو در هفته های پیش رو تعیین خواهد کرد. چیزی که من از بیرون میبینم دارایی های و نقش بازیگران اصلی این صحنه نبرد هست. از سمت جمهوری اسلامی مهره های شطرنجی که براش مونده چند تا هستند که با هم‌بشمریم: ۱. غنی سازی و داشتن حدود ۴۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده ۶۰ درصد و مقدار خیلی بیشتری اورانیوم با درصد پایین همه این رو بعنوان مهره غنی سازی در نظر بگیریم. ۲. تنگه هرمز بعنوان مسیری که کنترلش دست هر کس باشه میتونه بقیه رو تحت فشار قرار بده ۳. موشک‌ها بعنوان تنها سیستم حمله ای جمهوری اسلامی . نه خبری از نیروی هوایی و دریایی هست که تقریبا نابود شده و نیروی زمینی هم که در این شرایط فعلی کارآیی نداره ۴. نیروهای نیابتی بعنوان توان روی زمین جمهوری اسلامی . این نیروها تا زمان پیاده نشدن نیروی زمینی در ایران فقط نقش دفاع در برابر اعتراضات مردمی که غیر مسلح هستند دارن و ارزش زیادی برای مقابله با اسراییل و آمریکا ندارند چون تاثیر مخربی تا زمان ارسال نیروی زمینی آمریکا و اسراییل در جنگ نمیتونن داشته باشند. طرف های دیگر جنگ: امریکا: ۱.نیروی هوایی کامل تسلط کامل به آسمان ایران ۲. نیروی دریایی بسیار قدرتمند در مقابل نیروی دریایی نابود شده ایران این تجهیزات با اعلام آتش بس داره‌چند برابر میشه و بنظر من آتش بس صرفا زمان خرید تا ناوهای دیگر به مناطق مورد نظر برسن. ۳. تجهیزات نظامی که بنظرم باز هم این ده روز آتش بس دلیل دیگه اش پر کردن انبار های مهمات خالی شده این جنگ و تجدید قوای نیروهایی بود که ۴۰ روز بی وقفه جنگیدن و ده روز فقط رفتن استراحت تا آمادگی بیشتری بعد از این‌خستگی‌پیدا کنن. ۴.‌نیروهای زمینی، در همین ده روز آتش بس تعداد نظامیان پیاده آمریکایی در خاور میانه به صد هزار سرباز رسید و این خیلی توافق رو محتمل نمیکنه. ۵. تنگه هرمز تا قبل از این جمهوری اسلامی مدعی بود تنگه کنترلش توسط جمهوری اسلامی انجام‌ میشه ولی ترامپ با یک‌حرکت دیکه شطرنج و بستن تنگه و کنترل عبور و مرور کشتی ها این مهره رو سوزاند و روند رو برعکس کرد. حرکت هوشمندانه ای که یک مهره اصلی طرف مقابل رو سوزوند و به مهره های خودش اضافه کرد طرف سوم‌اسراییل در سکوت استراتژیک با ترامپ همراهی میکنه. هر جا ترامپ‌میگه عقب نشینی کن این‌کار رو میکنه و با اینکه خیلی تمایل به فرصت دهی به جمهوری اسلامی برای تجدید قوا نداره ولی بصورت هماهنگ با آمریکا طوری رفتار میکنه که فرمان‌این‌جنگ در دستان ترامپ‌باشه. داشته ها اشراف کامل هوایی اشراف کامل اطلاعاتی نیروی دریایی موثر در منطقه نداره نیروی زمینی موثر در منطقه نداره. حالا استراتژی عملیاتی این آتش بس بجز تجدید قوا و جایگزینی تجهیزات جنگی چند مزیت دیگه برای طرف آمریکایی داشت. اونها‌میخواستن ببینن چه کسانی در عمل سکان رهبری جمهوری اسلامی رو در دست دارند. تا قبل از آتش بس جمهوری اسلامی از رهبری مجتبی خامنه اي بعنوان‌مهره اصلی استفاده می‌کرد ولی در پاکستان و جریانات بعدش مشخص شد نقش اصلی رهبری در جمهوری اسلامی رو فرماندهان سپاه بعهده دارند که شکاف هم بینشون هست. از یک طرف قالیباف و عراقچی و تیم اونها هستند که‌تمایل به دادن‌امتیاز و ادامه بقای خود هستند و از طرف دیگه تیم‌سرداران مثل ذوالقدر موسوی وحیدی و یکی دو نفر دیگه هستند که هر گونه توافق رو شکست و تسلیم‌میدونن و میخوان روال قبلی رو حفظ کنن. کاری که‌ترامپ‌کرد تقریبا مشخص شد که با چه‌کسانی طرف هست و الان دو‌حالت‌بیشتر پیش رو‌نیست. یا فردا جلسه ای برگزار میشه و توافقی صورت میگیره یا لایه سخت مخالف توافق قدرت تارگتهای بعدی هستند که یا شروع جنگ هدفهای اصلی برای حذف خواهند بود. حال در صورت توافق چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مهره غنی سازی از دست جمهوری اسلامی خارج خواهد شد و قطعا تنگه هرمز هم‌جزو توافق خواهد بود و‌این دو ابزار مهم از دست جمهوری اسلامی خارج‌خواهد شد. اگر هم‌توافق صورت نگیره آنقدر این روند ادامه خواهد داشت و از رهبران رده های مختلف لایه برداری خواهد شد تا در نهایت لایه ای پیدا شه که حاضر به توافق بشه. بنظرم‌با این دو توافق کار امریکا‌تمام‌خواهد شد و اعلام‌پیروزی خواهد کرد و بصورت موقت کنار خواهد نشست . آیا این به معنای پایان جنگ خواهد بود. بنظرم‌نه چون اینجا کاری که آمریکا کرده فقط دو مهره اصلی رو از چنگ‌جمهوری اسلامی درآورده و بسیار هم با نیروهاش مراقب خواهد بود که جمهوری اسلامی نتونه این‌مهره ها رو با توجه به توافق دوباره استفاده کنه. عملا تله ای که برای جمهوری اسلامی پهن‌کرده و وقتی جمهوری اسلامی توش بیفته با یک‌توافق دو تا از بزرگترین‌مهره هاش رو از دست‌میده.

اینم‌آرزوی سه سال پیش تحویل سال شما بوده که امسال با سه سال دیرتر داره‌محقق میشه

همراهان گرامی وقت بخیر دو مقاله بالا رو سه سال پیش نوشتم در مورد دلایل جنگ هایی که آمریکا در اون در دهه های اخیر شرکت داشته. تقریبا همشون نقطه مشترک دارند که میتونید در فوروارد هایی که کردم بخونید. مطلب قرار نمیدم چون همگی در جریان وقایع هستید. من هم‌مثل شما نظاره گر هستم ولی از نظر من حذف جمهوری اسلامی بر اساس مواردی که گفتم قطعی هست و مابقی حاشیه. هم اکنون هم در پروسه انجام هست و ما شاهد ورق خودن تاریخ هستیم. اگر سرنوشت دیگری قرار بود برای کشورهایی که پترو دلار رو به چالش بکشن باشه الان صدام و قذافی و مادورو هنوز سر کار بودند. هر چقدر همزمان ببره ه باز نتیجه یکی هست و بنظرم ترامپ در یک‌شطرنج چند بعدی نه تنها جمهوری اسلامی رو به سیخ خواهد کشید بلکه تا جای ممکن از اروپا و کشورهای عربی امتیاز خواهد گرفت و همینطور کاری خواهد کرد که تا دهه ها جمهوری اسلامی یک‌مثال ترسناک برای کسانی باشه که بخوان با آمریکا سرشاخ بشن و پترو دلار رو به چالش بکشد حتی چین. چین قرار بوده کارخانه تولید باشه و قرار نبوده بعد از بدست آوردن ثروت کلان برای آمریکا تبدیل به یک رقیب جدی بشه ولی با تله هایی که برای کشورهای فاسد گذاشت و سعی کرد از دلار فاصله بگیره باید ادب بشه و پروسه ونزوئلا و جمهوری اسلامی یک درگوشی محکم به چین خواهد بود و بعدش هم نوبت کوبا خواهد بود تا چین‌حایگاه خودش رو که بخاطر لطف آمریکا ظرف ۵۰ سال از کشوری قحطی زده و مردمانی گرسنه که به گواه تاریخ بین ۲۰ تا ۵۰ ميليون ‌نفرشون بخاطر قحطی همزمان با نکبت ۵۷ بخاطر قحطی مردند دوباره جایگاه خودشون رو بفهمن و بجای دخالت در سیاست‌های کلان آمریکا و تشکیل واحد پولی جدا برگردن به همون کارخانه بودن دنیا. ترامپ نه تنها برای خاور میانه برنامه تازه ای داره بلکه برای اروپا روسیه و چین هم برنامه از پیش مشخص شده ای داره تا حالا حالا ها کسی در دنیا جرات نکنه آمریکا رو به چالش بکشه . تنها کاری که ما میتونیم‌بکنیم اینه که در خارج از ایران هر کاری میتونیم برای حمایت از مردم ایران انجام بدیم و در داخل ایران هم بسیار محتاطانه تر از گذشته در خانه ها بمانیم تا این‌پروسه تکمیل شه

همراهان گرامی میخواستم شادباش سال نو بنویسم همانند سال‌های دیگر. ولی امسال با سالهای دیگه خیلی متفاوت هست. هر سال همین‌روز سال نو رو به هم شادباش می‌گفتیم و آرزوی سالی بهتر برای هم‌میکردیم ولی هر سال که می‌گذشت از سال قبل اوضاع بدتر میشد. اقتصاد و وضعیت مالی اکثریت جامعه ایران نسبت به سال قبلش بدتر میشد و هیچ کور سوی امیدی برای بهبود شرایط نبود. زندگی برای خیلی از هم میهنان ما طاق فرسا تر از گذشته بود و دورنمایی از تلاش حکومت برای بهتر کردن شرایط نبود. درد این مردم پاک ،حکومتی بود که عامدانه با آنها دشمنی داشت و زندگی آنها را فلج کرده بود و سالها تلاش آنها برای دستیابی به حداقل ترین امکانات زندگی را نادیده می‌گرفت. میدانستیم آنها هیچ هدفی برای آبادی ایران و بهبود مردم زندگی‌مردم ندارند و ایران را به غنیمت گرفته اند و از منابع آن برای اهداف آخرالزمانی خود استفاده می کنند. ولی همین مردم با دستان خالی اما با کمک هم در مقابل جنایتکار ترین حکومت تاریخ ایستادند. امروز اولین ساعات سال جدید هست و این بار همه چیز فرق می‌کند. همین‌اکنون در جنگ‌هستیم و همین‌چند ماه پیش دهها هزار نفر از بهترین جوانان ایرانی توسط جلادان تاریکی جان فدا شدند کشور تحت بمباران شدی قرار گرفته ولی ولی ولی امسال امید از هر سال دیگر پر رنگتر هست. امسال آرزوی هر سال خیلی از ماها که آزاد شدن ایران از دست این حکومت ضد ایرانی بود به محقق شدن نزدیکتره. با اینکه بدترین شروع سال نو رو داریم ولی بهترین شانس آزادی رو پس از ۴۷ سال نیز داریم. احساس ما ترکیبی است از بغض و گریه و امید و خوش بینی. بغضی که گلویمان رو می‌فشارد از نبود کسانی که حتی نمیشماختیم ولی داغی شدند همیشگی بر دل ما. زندگی هایی زیبا که امسال بر سر سفره های هفت سین خود بر خلاف سال‌های دیگر نیستند تا ببینند چه حس دو گانه ای را تجربه میکنیم. ولی اگر روزی که دور هم نیست آزادی را به آغوش کشیدیم و هوای فرح بخش آزادی را تنفس کردیم به پیوندی نانوشته با آنها متعهد می‌شویم . متعهد که آنها با فدا کردن‌جان خود امانتی بنام ایران آزاد به ما سپردند تا آن را دوباره بسازیم. تا آدمهای دیگری شویم که سال‌های پیش نبوده ایم. به اینکه دیگر برادران و خواهران هستیم که تنها نیستیم و بر خلاف سالها ایجاد اختلاف انداختن و حکومت کردن به ما هر جای ایران دیگر بوی خانه می‌دهد و محلی است که احتمالا بوی یک‌جاویدنام می‌دهد. میدانم حسی که من تجربه میکنم و قابل بیان‌نیست رو خیلی از شما ها هم دارید. پس سخن‌کوتاه میکنم تا دلها ، حس‌ها و ترانه های زیبای‌ایرانی این‌روزها این‌حسهایمان را یکی کنند. نوروز سال ۲۵۸۵ باسنانی پیروز

دوستان وقت بخیر ظاهرا قرار هست فردا چهارشنبه سوری در محله های مختلف در ایران برگزار بشه. این توصیه های علی حسین قاضی زاده رو برای برنامه ریزی و حفظ امنیت خودتون گوش کنید. تنها مورد دیگری که به ذهنم میرسه کاری که نیرو های سرکوب کردن در 18 دی که بین مردم پنهان میشدن و حتی شعار هم میدادن و بعد در یک فرصت مناسب از پشت با اسلحه به مردم شلیک میکردن. برای این موضوع در هر جمعی که تشکیل میشه باید همدیگر رو بدون تعارف بگردید و حتی آماده بازرسی بدنی خودتون توسط مردم بشید. هر کسی اسلحه و بی سیم تو بدنش قایم کرده بود از سمت حکومت هست و باید خلع سلاح بشه. مردم که اسلحه ندارن اونی که اسلحه داره جزو نیروهای سرکوبه. آگر این کار رو بکنید نقشه حکومت برای فریب گروههایی که تشکیل شده خنثی میکنید.

🔴📢 صوت فوق العاده مهم امیرحسین قاضی زاده نکات مهم و کارهایی که حتماً باید در روز فراخوان انجام شود ♦️آماده تصرف خیابانهای ایران شوید 🙏حتماً حتماً گوش کنید و منتشر کنید

هم‌میهنان، روزهای مهم و سرنوشت‌سازی در پیش است. در حالی که خود را برای فاز نهایی مبارزه آماده می‌کنید، تاکید می‌کنم که فعلا از حضور در خیابانها خودداری کنید. به مراکز دولتی، نظامی، انتظامی، و خانه‌های سازمانی وابسته به دستگاه سرکوب، نزدیک نشوید. جمهوری اسلامی از مدارس، مساجد، و دیگر مکان‌های عمومی برای پنهان کردن نیروهای سرکوب و ایجاد سپر انسانی استفاده می‌کند. برای امنیت خود از چنین مکان‌هایی دور بمانید. و پیام ویژه من به کارمندان دولت: به هیچ‌وجه در محل کار خود حاضر نشوید. جان و امنیت خود را فدای بقای جمهوری اسلامی نکنید. اجازه ندهید از شما به‌عنوان سپر انسانی استفاده شود. اجازه ندهید کار و فعالیت شما به ابزار سرکوب هم‌میهنان‌تان تبدیل شود. از امکانات و دسترسی‌های خود برای مختل کردن روند سرکوب، و کمک به مردم استفاده کنید. پاینده ایران، رضا پهلوی @OfficialRezaPahlavi

هم‌میهنان عزیزم، ما اکنون در مرحله بسیار حساسی از مبارزه نهایی‌مان قرار داریم. از شما می‌خواهم که در اسرع وقت نیازهای ضروری‌تان را تهیه کنید، و به خاطر امنیت خودتان خیابان‌ها را ترک کنید و در منازل‌تان بمانید. هم‌چنان دست به اعتصاب بزنید و سر کار حاضر نشوید. برای نشان دادن اتحاد‌تان، شعارهای شبانه را با قدرت ادامه دهید. به نیروهای نظامی و انتظامی: این آخرین فرصتی است که حساب خودتان را نیروهای سرکوبگر جدا کنید و به مردم بپیوندید. در انتظار فراخوان نهایی من باشید. @OfficialRezaPahlavi

مردم ایران به کمک اسراییلی ها برای حل مشکل آب و محیط زیست نیاز دارند. به سیستمهای اطلاعاتی برای پیدا کردن قاتلین بچه های ایران نیاز دارند. به حفاظت ایران در مقابل دهن های گشادی که باز شدن تا تکه ای از ایران رو ببلعند نیاز دارند. نگاه به تاریخ بکنید. تمام کشورهای اطراف سهمی در تخریب ایران داشته اند. از کشورهای عرب جنوب ایران تا عراق و روسیه و حتی کشورهای غربی از جمله بریتانیا و فرانسه و حتی خود امریکا. تنها کشوری که هیچ آسیبی حتی زمانی که میتونسته به ایران نزده اسراییله. مردم ایران و اسراییل در دنیای فریب امروز بهترین دوست و بزرگترین شرکای تجاری قابل اعتماد خواهند شد.چون هم درد مشترک دارند هم تاریخ مشترک و هم ارزش های اخلاقی و فرهنگی مشترک. هر دو هم به هم برای بقا و رستن از دست قاتلینشون مدیونن و این پیوندشون رو جادوانی میکنه. چیزی که در دنیای امروز تقریبا وجود نداره میدونم که باز مورد حمله طرفداران رژیم قرار خواهم گرفت ولی این مطلب نظر من هست با با کمال افتخار مینوسم.بنظرم مسئولیت ماست که با شجاعت جلوی پروپاگاندای 47 ساله رژیم و هزینه هایی که دنیا برای یهودی ستیزی کرده بایستیم و هر جای دنیا هستیم از این پیمان قلبی بین ایرانی ها و اسراییلی ها دفاع کنیم و این روند دشمنی با اسراییل رو که دهه هاست براش هزینه شده این بار ما ایرانی ها سردمدار معکوس کردن این روند باشیم و همونطور که پسران و دختران اسراییلی مثل شیر برای آزادی ایران سینه سپر کردن و در جبهه مردم ایران میجنگن ما هم براشون جبران کنیم تا دنیا بفهمه اونها دیگه تنها نیستن و حالا دیگه حامیانی دارن که برای پشنیبانی از اونها رگ کردنشون بیرون میزنه. ما مثل پدران پنجاه و هفتی مون قدر نشناس نیستیم و اینو با فهمیدن تاریخمون و اینکه رضا شاه بزرگ و زنده یاد آریامهر چه کار برای پدران نالایق و پرتوقع و نمک نشناسمون کردن و چه طور باهاشون رفتار شد و چه بلایی سر ما و چند نسل آوردن نشون دادیم. ما مردمی هستیم که هویت واقعی ما دنیا رو شگفت زده کرده و همانطور که ظرف این چند ماه دنیا از شجاعت اتحاد و فرهنگ کا شگفت زده شد ،وفاداری و حق شناسی، نظم، اتحاد و حق طلبی و مبارزه با ظلم هم زبانزدشان خواهد شد. @rzgtrader

✍️اسراییل دوست یا دشمن ایران؟ دوستان من نمیدونم نظر خیلی از شماها در مورد اسراییل چی هست ولی در اینجا ونکوور کانادا تقریبا هیچ ایرانی ندیدم که طرفدار اسراییل بعنوان یک دوست نباشه. این همه سال از اسراییل برای ما یک دشمن ساختند و تمام دوران کودکی ما در مدارس با شعارهای مرگ بر اسراییل و ایجاد نفرت از اسراییلی هایی که حتی نمیشناختیم توسط مسئولین مدرسه گذشت . یک دوستی داشتم در دبستان بنام سینا کهن که حتی با این دقتنام و نام خانوادگیش یادمه که یهودی بود. من خیلی دوستش داشتم ولی انقدر در جامعه یهودی ستیز حکومتی اون روزها این خانواده از اذیت کردن که مجبور به ترک ایران و رفتن به اسراییل شدن. من اولش دیدم دیگه به مدرسه نمیاد و چند روز که گذشت و خبری ازش نشد رفتم از ناظم مدرسه پرسیدم گفت اون الان اسراییلی شده و دشمن ایران بود برای همین رفت. اون موقع خیلی کوچیک بودم و توان تحلیل مسائل رو نداشتم ولی پیش خودم گفتم اگر اسراییلی ها این باشن که ادمهای خوبی بودن و نمیتونن بد باشن چون سینا خیلی دوست داشتنی و مهربون بود. از همون موقع با همون تشخیص ناقص بچگی فهمیدم یک جای کار ایراد داره و چیزی که اینها میگن درست نیست و من باور نمیکنم. بعدها فهمیدم نظر خیلی ها هم همینه و در جامعه خشن و استبدادزده و سرکوبگر اون روزها کسی عملا ترجیح میده در این مورد حرفی نزنه و فقط تریبون اسراییل و یهود ستیزی دست حکومتی هاست. بعدا به لطف رسانه ها و شبکه های اجتماعی آگاهی مردم بیشتر شد و دیدند که اسراییل در این همه سال کوچکترین آسیبی به یک ایرانی واقعی نزده و حتی خیلی از کسانی ه به اجبار مهاجرت کردن به اسراییل از بهودیان ایرانن و عملا قسمتی از اسراییل پاره ای از تن ایرانی هاست. در تمام این سالها که تبلیغات زیادی در مورد مظلومیت فلسطینی ها میشد و هنوز هم شدیدا در جریانه اما چیزی که من و احتمالا شماها هم دیدین درد اسراییلی ها مثل مردم ایرانه. این همه سال این همه کشورهای اطراف بهشون حمله کردن دنیا پشتشو کرد بهشون. عینش الان برای ما مردم ایران داره اتفاق میفته. 47 سال دنیا چشمش رو به روی جنایتهای جمهوری اسلامی علیه مردم ایران بست. بعد هم که اسراییلی ها در 7 اکتبر قتل عام شدن هیج کس ازشون حمایت نکرد و سنگ هم جلوی پاشون انداختن و بعد که رفتن برای پس گرفتن گروگانها و از بین بردن دشمنشون که حماس بود نه مردم غزه و با نقطه زنی های نظامی که تا اون زمان در جنگها مشاهده نشده بود کمترین آمار تلفات غیر نظامی رو داشتن، باز هم دنیا و چپی ها و مسلمونهای افراطی جنبشهای ضد اسراییلی راه انداختند. دقیقا مثل همین حالا که زمانی که جمهوری اسلامی حدود 50 هزار نفر از ما ایرانی ها رو کشت صدایی از اونها در نیومد ولی حالا که دارن برای نجات مردم ایران اقدام میکنن دنیا داره سنگ جلوی پاشون میندازه و صداهایی که تا دیروز خاموش بودن حالا فریاد نه به جنگ راه انداختن. شباهتهای زیادی بین اسراییلی ها و مردم ایران هست که چند تاشو برشمردم اسراییلی ها هم همانند مردم ایران تنها هستند و دنیا برای منافع خودش اونها رو نادیده میگیره و با دشمنانشون سازش میکنه. اونها هم مجبورن برای بقای خودشون بجنگن و تهدید موجودیتی دارن و مردم ایران هم سالهاست همینطورند. همین فشار مضاعف همیشگی از اونها افرادی باهوش توانا ،با فرهتگ و اخلاق وقدرتمند ساخته و در حالیکه دنیا در حماقت بسر میبره، این دو جمعیت تجربه هایی کردن که دهه ها از دنیا جلوترن و درک و آگاهی دارن که حتی مردم جوامع غربی بهش نرسیدن چون چنین تجربه های هولناکی رو تجربه نکردن و نمیدونن چه خطراتی تهدیدشون میکنه. هر دوی این قشر از نظر من شرافتمند ترین و شجاعترین نسل حاضر بشریت هستند و اتحادی که دارن در جای دیگه دنیا در یک کشور واحد نمیشه دید. اینکه چنین تفکر واحد جمعی در یک ملت واحد که دارای ارزش های اخلاقی و منصفانه باشه هم بنظرم یک وضعیت بسیار به ندرت در دنیای امروز هست که تا الان من فقط در ژاپن و لهستان شاهدش بودم که هر دوی این کشورها نجات یافته از کمونیسم یا استبداد توسط ایالات متحده هستند. و نکته آخر که قبلا هم گفتم اسراییلی ها بدترین دشمن و بهترین دوست میتونن باشن. بدترین دشمن رو جمهوری اسلامی امروز با خرد شدن استخونهاش داره میفهمه و بهترین دوست رو مردم ایران با کمک اسراییلی ها برای بدست اوردن آزادیشون. بنظر من بعد از پایان جنگ مردم ایران و اسراییل بهترین دوستان هم خواهند شد که دنیا به خود ندیده و هر دوی این مردمان شیردل که زاده شده از دل خاکستر ظلم و سرکوب هستن با کمک حزب راست امریکا به دوستانی قدرتمند تبدیل خواهند شد و به کمک و حمایت هم برای بریدن دست کسانی که قرنهاست با روشهای مختلف کشور های ما رو تهدید یا غارت کردن از اسلام گراها گرفته تا انگلیسی ها و چپهای ضد ملی نیاز دارند.

این مدت ری اکشنها رو برداشتم چون نمیخواستم اطلاع رسانی تحت تاثیر ری اکشن ها قرار بگیره . حتی بعد از جاویدنام شدن هموطنانم حس و حالی برای دیدن ری اکشن های رنگی نبود. این پستهای آخر درخواست شما برای فعال کردن دوباره ری اکشنها زیاد شد. اگر دلتون رو خنک میکنه برای چند ساعتی فعال میکنم

این یکی رو خوشم اومد نسبت به اونهایی که تهدید به مرگ میکنن خیلی محترمانه پیام داد و ازش سپاسگزارم که بالاخره یک نفر از تو جمهوری اسلامی بدون تهدید به مرگ و فحش های ناجور تونست حرف بزنه. فقط این یکی رو استثنا قرار دادم اینجا که بگم امام زمانی که منتظرش بودین اومد دیگه . همین ترامپ خودمونه. یکم دقت کنین. لباسهاش رو عوش کرده و تو غالب دشمن اومده که نشناسنش نقشه اش لو بره ولی کارش رو داره دقیق و درست انجام میده

مرتيكه وطن فروش اين پيامهاى دروغ چيه مى زارى ذاتت خرابه خيانت مى كنى به وطنت هموطنهات دارن زير أآتيش دشمن مى ميرن تو بيانيه دشمنت رو مى زارى خجالت بكش مرتيكه ٢ هزارى جمهورى اسلامى به لطف أمام زمان پايدار هست و هميشه جاويدان

🔴فوری پیام نخست وزیر نتانیاهو به مردم ایران: مردم ایران، 🔹️ما در حال انجام یک جنگ تاریخی برای آزادی هستیم. 🔹️این فرصتی بی‌نظیر برای شماست تا رژیم آیت‌الله‌ها را سرنگون کنید و آزادی خود را به دست آورید. 🔹️همراه با ایالات متحده، ما سخت‌تر از همیشه به مستبدان تهران ضربه می‌زنیم. آیت‌الله دیگر وجود ندارد و من می‌دانم که شما نمی‌خواهید او با مستبد دیگری جایگزین شود. 🔹️بنابراین شما باید اقدام کنید. ما در حال ایجاد شرایطی برای شما هستیم تا این کار را انجام دهید. 🔹️ما به اهداف بی‌شماری از رژیم ضربه زده‌ایم. 🔹️ما هزاران نفر از اراذل و اوباش سپاه و صدها موشک‌انداز آنها را از بین برده‌ایم. 🔹️ما بر اهداف رژیم متمرکز هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به مردم ایران آسیبی نرسانیم. 🔹️ما متحد شما هستیم. بهترین متحد شما. 🔹️ما کاملاً به تمامیت ارضی، فرهنگ و میراث شما احترام می‌گذاریم. 🔹️شما درخواست کمک کردید و کمک از راه رسید. ما با قدرت فزاینده‌ای به مستبدانی که دهه‌ها شما را وحشت‌زده کردند، ضربه خواهیم زد. 🔹️آیت‌الله‌ها و نوچه‌هایشان در حال فرار هستند، اما آن بزدلان جایی برای پنهان شدن ندارند. 🔹️در روزهای آینده شرایطی را برای شما فراهم خواهیم کرد تا سرنوشت خود را به دست بگیرید. رویاهایتان به واقعیت تبدیل خواهند شد. 🔹️وقتی زمان مناسب فرا برسد، و آن زمان به سرعت در حال نزدیک شدن است، مشعل را به شما خواهیم داد. آماده باشید تا لحظه را غنیمت بشمارید!

درود دوستان امیدوارم هر جا هستید در سلامت و به دور از خطر باشید مطلب‌ زیاد قرار نمیدم چون خود شمایی که تو ایران هستید شاهد ورق خوردن تاریخ و اونهایی که خارج از ایران هستید از لحظه لحظه خبرها اطلاع دارید. اینترنت ایران هم قطع هست مطلب از اعضا زیاد نمیاد. در این مقطع که قبلا گفتم کاری نمیشه کرد و فقط باید شاهد شخم زده شدن سپاه و عوامل رژیم بود که مقامات اصلی که خنثی شدن و بقیه رده بالاها هم هر کدام از آنها لحظات آخر زندگیشون رو میگذرونن و مجبورن مخفی بمونن و مردم رو سپر کنن. کاری که در غزه اتجام دادن و جزو سیاستهاشون هست. اونها هیچ خط قرمز اخلاقی ندارن و حتی خرد شدن استخوانهاشون ولی نمردن به معنای پیروزی هست ولی همونطور که قبلا در ویس گفتم کار هر کسی که کوچکترین آسیبی به یک اسرائیلی هم زده تمام هست و آنها این بار قرار هست کار رو تمام کنن. اسراییل و آجریکا سر رهبران اصلی این اختاپوس رو زدن و دستهاش هم که قبلا تا حد زیادی قطع شده و سرهای احتمالی بعدی هم که قرار هست توسط بازماندگان اندک این ساختار بر جای سر اصلی بشینه بزودی خنثی خواهند شد . فعلا عجله ای ندارن میدونن هر کسی کجاست ولی دارن قبل از اینکه ساختار بپاشه این اختاپوس رو خلع سلاح میکنن و هر چی ابزار داره ازش میگیرن که بعدش با هزینه کمتری بفرستن پیش حوری های بهشتی که منتظرشونن. اینو باز هم میگم تاریخ مصرف جمهوری اسلامی تمام شد و بهیچ عنوان هیچ جایگاهی در آینده ایران و جهان نخواهد داشت و حتی اگر نگران حرفهای ترامپ در مورد انتخاب رهبر از داخل هستید این بازی روانی برای کشوندن موش‌های باقی مانده به بیرون از داخل سوراخهایی هست که مخفی شدن. در ایم مقطع تنها خواهشم‌اینه که به هیچ عنوان از خانه هاتون خارج نشین و اجازه بدید تا چراحی بیرون کشیدن این غده سرطانی از بدن مادر میهن به اتمام برسه و قطع آخرین رگ کار شما خواهد بود که باید در امنیت بمونید تا آماده زدن ضربه آخر بشید. در احساسات و بحران ها و حاشیه سازی های جاری گم‌نشید. تصمیمات از قبل طراحی شده و مو به مو داره اجرا میشه و الان در مراحل پایانی هست که احتمالا چند هفته دیکه زمان نیاز هست . گوش بزنگ فرمان شاهزاده ترامپ و بی بی باشین چون هر زمان که نیاز باشه باید نقش خودتون رو ایفا کنید. این قسمت حضور شما مهمترین بخش این پلن هست چون ترامپ شاهزاده و بی بی روی حضور شما حساب کردند و بارها گفتند که شما باید انتخاب کنید و اینبار رژیم آنقدر نیروی سرکوبش ضعیف خواهد شد که تاب ایستادن در برابر شما رو نخواهد داشت. اگر این ضربه آخر توسط شما زده نشه آمریکا و اسراییل مجبور به پیاده کردن نیروی زمینی هستند ( که بنظرم احتمالا این کار رو هم انجام بدن قبل از درخواست از مردم برای خنثی کردن نیروهای سرکوبگر با اسلحه) ولی اگر زمان درخواست از شما سیل میلیونی‌جمعیت بیرون نیان اون موقع ترامپ خودش کسی رو از داخل سیستم برای کنترل اوضاع با کمک نیروهای میزاره و دیگه نمیشه کاری کرد و پلن ونزوئلایی شدن رو پیاده میکنه که البته بعید میدونم با این همه ایرانی عاشق وطن و مردم داغدیده اجازه چنین کاری داده بشه. پس بنابراین تنها کاری که الان باید بکنین صبر تا زمان اعلام مشارکت هست. باورم‌نمیشه داریم این روزها ورق خوردن تاریخ رو به چشم‌می‌بینیم و میهن داره آزاد شر این غده سرطانی آزاد میشه و من هم‌بعد از حدود ۱۸ سال میتونم برگردم ایران و دارم برای اون روزها لحظه شماری میکنم. ایران آزاد رو با کمک هم آباد خواهیم کرد. خیلی کار بعد از جمهوری اسلامی برای ساختن میهن داریم. به امید دیدار روی ماهتون در دامان مادر با تک تکتون افتخار میکنم که باعث سربلندی ایران در در جهان شدین و با کمک هم دنیا رو مجبور کردین تا به خواستتون تن بدن. بهای سنگینی بابت این آزادی داده شده و جاویدنامان آسیب دیدگان و نسلهای جوان مسئولیت بزرگی بر دوش همه ما گذاشتن و بنظرم هیچ ایرانی عاشق میهن دیگه اون آدم گذشته نخواهد شد.