fa
Feedback
my soul...

my soul...

رفتن به کانال در Telegram

https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
202
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
آدم برفیِ تنهایِ دلتنگی هستم، که با دستانِ عشق آفریده، زیرِ آفتاب رها و فراموش شد .

بعضی روزها خسته ای ! فقط خسته .. نه غمگینی ، نه مضطربی و نه خشمگین ! خسته ای از شتاب روز ها ، فشار روزمرگی ها و هجوم فکر ها ..! معطل نکن ! پناه ببر به خلوتی ، کتابی ، شعری یا خیالی . . نکند لابلای زندگی خود را گم کرده باشی .

بهترین تعریفی که از درونگرایی خوندم اینه: یه درونگرا هر روز صبح با ۱۰ سکه از خواب بیدار میشه (سکه معادل انرژیه). با هر تعامل اجتماعی یه سکه خرج میکنه و اگه سکه‌هاش تموم شه خسته و بی‌انرژی میشه. ولی برونگراها بدون سکه از خواب بیدار میشن و با هر تعامل اجتماعی یه سکه به دست میارن .

+1
Sattar - Shazdeh Khanoom [www.Ahangimo.com].mp37.16 MB

پیام ویدیو00:30

خوبی تورو کسی نمیبینه که خودش خوب باشه چون آدمیزاد هرچی در ذات خودش باشه در دیگران زودتر پیدا میکنه .

زندگى عجيب ترين قصه ايه كه هيچ كس كتابشو كامل نمیخونه بعضى روزا همه چيز درست به نظرمیرسه، ولى فرداش همه چى ازهم میپاشه، آدمها ميان و ميرن، احساسات میسوزن و خاطرات روى قلبت حک میشن. شايد فقط ياد گرفتن كه چطور با خودت صادق باشى، مهمترين درس زندگيه

تمام فریاد های جهان در گلویم جمع شده اند . اما من حتی حرف زدن رو هم ندارم

بزرگ شده ام و صبور تر ‌... این رو از غم هایی که که دیگه گریه نمیشن .میفهمم

این روزا بیشترین جایی که هستم، توی خودمه.

آدمی پس از تحمل رنج بسیار، ساکت تر می‌شود.

بیشتر اوقات همینکه ساکت باشم کافی بود ؛ دریافتم اگر وقتیکه خشمگین میشوم ، آرام بمانم ، باعث می‌شود صبور به نظر برسم ؛ اگر وقتی باید میخندیدم ساکت می‌ماندم ، باعث میشد جدی‌تر به نظر برسم ؛ اگر وقتی می‌بایست گریه کنم ساکت می‌ماندم ، قوی به نظر می‌رسیدم ؛ سکوت کلیدی طلایی بود .

‌وقتی یکی که برام عزیزه و ناراحتم میکنه تنها چیزی که میتونم بهش بگم اینه که کاش این کار رو نمیکردی ؛ قطعاً من که میبخشمت ، ولی دلم هیچ‌وقت باهات صاف نمیشه و این ارتباط به مرور زمان به پایان میرسه .

پیام ویدیو00:18

چقد آهنگش و این ویدئو وایب خوبی داد

+4
بی کلام .

پیام ویدیو00:24