my soul...
Open in Telegram
https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475
Show moreThe country is not specifiedThe category is not specified
202
Subscribers
No data24 hours
-17 days
-130 days
Posts Archive
202
بعضی روزها خسته ای ! فقط خسته ..
نه غمگینی ، نه مضطربی و نه خشمگین !
خسته ای از شتاب روز ها ، فشار روزمرگی ها و هجوم فکر ها ..!
معطل نکن ! پناه ببر به خلوتی ، کتابی ، شعری یا خیالی . .
نکند لابلای زندگی خود را گم کرده باشی .
202
بهترین تعریفی که از درونگرایی خوندم اینه: یه درونگرا هر روز صبح با ۱۰ سکه از خواب بیدار میشه (سکه معادل انرژیه). با هر تعامل اجتماعی یه سکه خرج میکنه و اگه سکههاش تموم شه خسته و بیانرژی میشه. ولی برونگراها بدون سکه از خواب بیدار میشن و با هر تعامل اجتماعی یه سکه به دست میارن .
202
خوبی تورو کسی نمیبینه که خودش خوب باشه چون آدمیزاد هرچی در ذات خودش باشه در دیگران زودتر پیدا میکنه .
202
زندگى عجيب ترين قصه ايه كه هيچ كس كتابشو كامل نمیخونه
بعضى روزا همه چيز درست به نظرمیرسه،
ولى فرداش همه چى ازهم میپاشه،
آدمها ميان و ميرن، احساسات میسوزن و خاطرات روى قلبت حک میشن. شايد فقط ياد گرفتن كه چطور با خودت صادق باشى، مهمترين درس زندگيه
202
بیشتر اوقات همینکه ساکت باشم کافی بود ؛ دریافتم اگر وقتیکه خشمگین میشوم ، آرام بمانم ، باعث میشود صبور به نظر برسم ؛ اگر وقتی باید میخندیدم ساکت میماندم ، باعث میشد جدیتر به نظر برسم ؛ اگر وقتی میبایست گریه کنم ساکت میماندم ، قوی به نظر میرسیدم ؛ سکوت کلیدی طلایی بود .
202
وقتی یکی که برام عزیزه و ناراحتم میکنه تنها چیزی که میتونم بهش بگم اینه که کاش این کار رو نمیکردی ؛ قطعاً من که میبخشمت ، ولی دلم هیچوقت باهات صاف نمیشه
و این ارتباط به مرور زمان به پایان میرسه .
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
