my soul...
رفتن به کانال در Telegram
202
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-17 روز
-130 روز
آرشیو پست ها
202
احساس میكنم بيش ازحد بودم و بيش ازحد نوشتم و بيش از حد حرف زدم و بيش ازحد دوست داشتم و بيش ازحد احساس خرج كردم و بيش ازحد انرژى گذاشتم وبيش ازحد تلاش كردم و بيش ازحد خواستم و بيش ازحد اعتماد كردم و بيش ازحد بغض كردم و بيش ازحد غصه خوردم و بيش ازحد گذشتم و بيش ازحد تقلا كردم و بيش ازحد نگران بودم و بيش ازحد خسته ام ..
202
هیچ کس نفهمید من از چی خسته شدم ..
از لبخند هایی که تمرینشون کردم
از قوی بودنی که انتخاب نبود . اجبار بود
من آدمیم که بلد شد چطوری خودش رو جمع کنه وقتی همه چیز داشت از هم می پاشید
دردناک ترش اینه که کسی نفهمید من فقط شنیده شدن میخواستم ، نه نصیحت ،نه قضاوت ..... فقط یکی بگه که حق داری خسته باشی . حق داری کم بیاری ..
همین .....!
202
آدمها فكر میكنن درد فقط گریه ست اما درد واقعى همون لحظه هاییه كه لبخند میزنى و كسى نمیفهمه قلبت
چقدر شكسته.
زندگى يادمون داده سكوت كنيم، فراموش كنيم، عقب بكشيم؛ اما هيچ وقت يادمون نداد چطور دوباره باور كنيم، چطور دوباره اعتماد كنيم من سالهاست با خودم حرف میزنم، با خاطره ها بحث میكنم، با آينده
مى جنگم...
كاهى حس میكنم تمام دردهاى دنيا رو تنهايى میكشم بدون صدايى، بدون دستى، بدون پناهى.
و عجيب اينجاست.، هنوز اميد دارم كه يه روز همه چى بهتر ميشه، بدون اينكه بدونم چرا ؟
202
کی گفته درد آدمو قوی میکنه ؟
درد آدمو بی حس میکنه ،روح آدمو میکشه ،ذوق ادمو کور میکنه ،قلب آدمو سنگ میکنه ،آدمو پیر میکنه .
202
شب از خوابیدن فرار میکنیم .صبح از بیدار شدن . میخوام بگم آدمیزاد بنده ی لجبازیه ،بیشتر از همه با خودش
202
بچه که بودم فکر میکردم تنهایی یعنی وقتی فقط خودت تو خونهای و کسی نیست، بزرگ که شدم فهمیدم حتی میشه وسط یه مهمونی هزار نفره هم تنها بود.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
