خطِ دل
رفتن به کانال در Telegram
از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013
نمایش بیشترکشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
214
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+157 روز
+1130 روز
آرشیو پست ها
213
با آدمها باید تا انتها رفت؛
و انتها دقیقا جایی است که دیگر هیچ بهانهای برای ادامه دادن نداشته باشی.
هاروکی موراکامی
213
اما ای کاش میتوانستیم واقعا زندگی کنیم
نه اینکه همیشه درگیر التیام زخم هایی باشیم که ما مقصرش نبودیم...🙃
213
کاش این ماه رمضان جوری باشیم که آخرش بهمون بگن:
قَدْ أُوتِيتَ سُؤْلَكَخواسته ات به تو داده شد...
213
این هم یک تعریف از خوشبختی است:کسی را داشته باشی که اجازه دهد تاریک ترین فکرهایت را برایش بیان کنی و او همچنان بماند.
213
او را راحت گذاشتم،نگفتم همه چیز درست می شود،برای آرام کردنش تلاش نکردم.
گاهی اوقات بهتر است همه چیز را آن طور که هست رها کرد، اندوه را آزاد گذاشت تا دوره اش را بگذراند.
213
یوقتایی توی زندگی هست که شاید امکانات زیادی نداشته باشیم وهمه چیز در حد رفع نیاز باشه اما چیزی که اینجور مواقع مهمه خوش بودن دله و اون سادگی و صمیمیت آدمای کنارهم...
بمونه به یادگار از ماه رمضان 403خوابگاه
213
جایی را ترک کردم که در آن خوشحال نبودم و ترک آنجا نیز مرا خوشحال نکرد... اما میدانستم انسان در مکانی که بیمار شده هرگز درمان نمیشود.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
