uz
Feedback
خطِ دل

خطِ دل

Kanalga Telegram’da o‘tish

از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
212
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+157 kunlar
+1130 kunlar
Postlar arxiv
“اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج”🤍✨
“اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج”🤍✨

با آدم‌ها باید تا انتها رفت؛ و انتها دقیقا جایی است که دیگر هیچ بهانه‌ای برای ادامه دادن نداشته باشی.
هاروکی موراکامی

اما ای کاش می‌توانستیم واقعا زندگی کنیم نه اینکه همیشه درگیر التیام زخم هایی باشیم که ما مقصرش نبودیم...🙃

؛
؛

کاش این ماه رمضان جوری باشیم که آخرش بهمون بگن:
قَدْ أُوتِيتَ سُؤْلَكَ
خواسته ات به تو داده شد...

رنج،تنها راهی است که انسان را به عمق خودش می‌برد.
داستایفسکی

جان می‌دهم از حسرت دیدار تو چون صبح باشد که چو خورشید درخشان به درآیی... #حافظ

باهم حرف بزنید، وگرنه ذهن بجاتون حرف می‌زنه و داستان می‌سازه.

با خیلیا راه اومدیم که از چشممون نیفتن اما متاسفانه اونا تو این مسیر دوییدن...:)

هرچه استاندارد های شما بالاتر باشد تلفن شما بی صدا تر است...🤌🏻

این هم یک تعریف از خوشبختی است:
کسی را داشته باشی که اجازه دهد تاریک ترین فکرهایت را برایش بیان کنی و او همچنان بماند.

او را راحت گذاشتم،نگفتم همه چیز درست می شود،برای آرام کردنش تلاش نکردم. گاهی اوقات بهتر است همه چیز را آن طور که هست رها کرد، اندوه را آزاد گذاشت تا دوره اش را بگذراند.

یوقتایی توی زندگی هست که شاید امکانات زیادی نداشته باشیم وهمه چیز در حد رفع نیاز باشه اما چیزی که اینجور مواقع مهمه خوش بودن
یوقتایی توی زندگی هست که شاید امکانات زیادی نداشته باشیم وهمه چیز در حد رفع نیاز باشه اما چیزی که اینجور مواقع مهمه خوش بودن دله و اون سادگی و صمیمیت آدمای کنارهم...
بمونه به یادگار از ماه رمضان 403خوابگاه

و در نهایت حرفایی که زیادی قشنگن واقعی نیستن...:)

به سحر کِی می‌رسد این شب زهرآگین ما... ؟

شاید تسکین این قلب #ماه_رمضان و شب های قدرش باشه...

جایی را ترک کردم که در آن خوشحال نبودم و ترک آنجا نیز مرا خوشحال نکرد... اما می‌دانستم انسان در مکانی که بیمار شده هرگز درمان نمی‌شود.

شد، شد نشد بشین بغل دستم برات چایی بریزم تا خود صبح راجبش حرف بزن غصه هاتم نصف نصف خب؟

جز تو همه می خواهند با من حرف بزنند! من به سکوت تو گوش میدهم...

؛ راهیان رزق نیست قسمت هم نیست دعوته...
؛ راهیان رزق نیست قسمت هم نیست دعوته...