خطِ دل
前往频道在 Telegram
از دل نوشتم؛ شاید کسی خودش را میان واژه ها پیدا کند...🌱 میشنومتون🙂🫴🏻 http://t.me/HidenChat_Bot?start=6736365013
显示更多未指定国家未指定类别
212
订阅者
无数据24 小时
+157 天
+1130 天
帖子存档
213
با آدمها باید تا انتها رفت؛
و انتها دقیقا جایی است که دیگر هیچ بهانهای برای ادامه دادن نداشته باشی.
هاروکی موراکامی
213
اما ای کاش میتوانستیم واقعا زندگی کنیم
نه اینکه همیشه درگیر التیام زخم هایی باشیم که ما مقصرش نبودیم...🙃
213
کاش این ماه رمضان جوری باشیم که آخرش بهمون بگن:
قَدْ أُوتِيتَ سُؤْلَكَخواسته ات به تو داده شد...
213
این هم یک تعریف از خوشبختی است:کسی را داشته باشی که اجازه دهد تاریک ترین فکرهایت را برایش بیان کنی و او همچنان بماند.
213
او را راحت گذاشتم،نگفتم همه چیز درست می شود،برای آرام کردنش تلاش نکردم.
گاهی اوقات بهتر است همه چیز را آن طور که هست رها کرد، اندوه را آزاد گذاشت تا دوره اش را بگذراند.
213
یوقتایی توی زندگی هست که شاید امکانات زیادی نداشته باشیم وهمه چیز در حد رفع نیاز باشه اما چیزی که اینجور مواقع مهمه خوش بودن دله و اون سادگی و صمیمیت آدمای کنارهم...
بمونه به یادگار از ماه رمضان 403خوابگاه
213
جایی را ترک کردم که در آن خوشحال نبودم و ترک آنجا نیز مرا خوشحال نکرد... اما میدانستم انسان در مکانی که بیمار شده هرگز درمان نمیشود.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
