es
Feedback
Saved Messages

Saved Messages

Ir al canal en Telegram

دیوانه نپرهیزد؛

Mostrar más
1 950
Suscriptores
+224 horas
+97 días
+1630 días
Archivo de publicaciones
در دنیایی که قلب حسین علیه‌السلام شکسته شده و تنها مانده، خیری نیست. خلص و تمت.

Repost from Saved Messages
حسین متن است، و هرچه جز‌ حسین، حاشیه.

Repost from Saved Messages
نامه‌ای‌ست از حسین بن علی به محمد بن علی و دیگر بنی هاشم؛ فکان الدنیا لم تکن و کان الآخرة لم تزل. نامه‌ای از حسین بن علی به محمد بن علی و دیگر بنی هاشم؛ اما بعد، مثل این‌که دنیا اصلا وجود نداشته و آخرت همیشگی و دائم بوده و هست.

Repost from Saved Messages
حسین متن است، و هرچه جز‌ حسین، حاشیه.

چون ذره به دامانت، هستیم در ایوانت هرکس به تماشایی جایی برود، ما هم رفتیم به قربانت یااباعبدالله

Repost from لاهوت🎒
ای اشک سینه‌ سوز اثری داشتی چه شد؟ ای آه آتشین شرری داشتی چه شد؟ پیغام کربلا به نجف برد جبرئیل یا مرتضی علی پسری داشتی چه شد؟ پر زد سپس به وادی بطحی و داد زد ام البنین تاج سری داشتی چه شد؟ کسی نیست پرسشی کند از شاه کربلا ای آفتاب دین قمری داشتی چه شد؟ ای نور عین فاطمه با قد خم چرا چون سرو راستین کمری داشتی چه شد؟ آه از دمی که زخم زبان زد ستمگری ای شاه باز، بال و پری داشتی چه شد؟

‏سلام بر آن چشمان غمگین و شرمنده‌ به مَشکی پاره

Repost from Saved Messages
أمّا القلوبُ المنکسرة؛ العباسُ کفیلها. اما قلب‌های شکسته؛ عباس ضامن و سرپرست آن‌هاست.

میدانی عزیزم، من آن‌طور که نشان میدهم پرتحمل نیستم. فقط دارم دوام می‌آورم و حتی نمیدانم که چطور

Repost from Saved Messages
یک بخشی از دعای عرفه، امام حسین علیه‌السلام از خدا تشکر می‌کنند و می‌فرمایند خدایا ممنونم ازت که به ابراهیم (ع) رحم کردی و نذاشتی پسر‌ش جلوی چشمش ذبح بشه.

آیا تا به حال پیش آمده که در میان یک رنج بزرگ، یک اندوه عمیق، ناگهان بایستی و به این فکر کنی که آیا همه‌ی این‌‌ها واقعی‌است؟ که آیا همه‌ی این‌ها اتفاق افتاده؟ و انسان چگونه نجات پیدا میکند و چگونه دوام می‌آورد؟

می‌توانست خیلی ساده تمام شود. اما من شبی را در آغوشش گریسته بودم، این چیز کمی نبود …

Repost from Saved Messages
حسین متن است، و هرچه جز‌ حسین، حاشیه.

Repost from Saved Messages
من فکر می‌کنم خاصیت اشک بر امام حسین این است که تو یقین داری برای کسی گریه می‌کنی که ارزشش را دارد. همین است که سبک می‌کند. همین است که جان می‌بخشد.

زخم‌ها با بخیه و زمان درست می‌شوند. از آن‌همه درد، تنها خطوطی می‌ماند یادآورِ خاطرات، آن‌هم اگر درگذر زمان فراموش نشوند. اما عشق، داستانش فرق میکند …

محرمت را دوست دارم. خستگی را از یاد من می‌برد، و آدم‌ها را …

photo content

- سیاهپوشان حرم مطهر حضرت رقیه‌ (س)
+8
- سیاهپوشان حرم مطهر حضرت رقیه‌ (س)

Repost from آقای سایه
یک چیزی میگم و چراغا رو خاموش میکنم و میرم «مطمان باشید بعداً توی تاریخ می‌نویسند ما در عصری زندگی میکردیم که جبهه سیاسی انقلاب توسط یک حسابدار و یک کانال دار ایتا اینجور جرواجر شد» و شب بخیر

لعنت خدا بر توییتر.