es
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Ir al canal en Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Mostrar más
712
Suscriptores
-424 horas
-37 días
-1130 días
Archivo de publicaciones
بیدار شید صبح شده. قوقولی قوقو.

خدای من دوتا سین شد

باورم نمی‌شه فقط یک سین خوردن پیام‌هام و فقط من بیدارم❤️

کدوم ابلهی روز جمعه هفت صبح همچنان بیداره و نتونسته بخوابه؟ منِ منِ کله گنده.

خدایاشکرت بابت ساعت خواب بسیار عالی.❤️

به یک چندلر بینگ در زندگیم نیاز دارم. هرچه زودتر لطفا.

تا فرار کنه

قوانین رو ول کن خودت باش

این موقع از روز/شب پیک تنفرم نسبت خودم و زندگیم هستش. البته تنفر کلمه غلطیه بیشتر احساس چقدر اشتباه کردم تا حالا و خودم چقدر آدم اشتباهیم‌.

آیا شما هم وقت زیادی رو صرف صحبت کردن با gpt می‌کنید یا مشکل از منه-

مناسب‌ترین هوا برای گوش دادن به fourth of july و بغل کردن سگ سیاه افسردگی.

یک جوری کلم بیست و چهار ساعت کیریه خودمم باورم نمیشه

Hadi Pakzad Yellow Harmony Ft Belle Nava.mp34.29 MB

بنظرم باید قبول کرد که هر رحمی جای جنین نیست و هر جنینی باید یک پیش‌نمایش از زندگیش ببینه قبل از اینکه درمورد سقط خودخواسته‌ش تصمیم بگیره.

بعضی وقت‌ها هم مشکلی وجود نداره فقط احساس می‌کنم همه‌چیز بهتر می‌بود اگر تو این لحظه و لحظات بعدی وجود نمی‌داشتم.

من نمی‌خوام اتفاق خیلی وحشتناکی برات بیوفته ولی امیدوارم دو طرف بالشتت گرم باشه، سفارش قهوه‌ت اشتباه به دستت برسه، تمام تراکنش‌هات ناموفق باشن، وسط روز بفهمی جورابت سوراخ شده و باید یک‌جا کفشت رو دربیاری، تابستون سرما بخوری، ماگ موردعلاقت که همیشه توش شیرکاکائو می‌خوردی بشکنه، آخرین تیکه پیتزا رو که نگه‌ داشته بودی فردا صبح بخوری رو یکی خورده باشه، لباس موردعلاقت از بدترین جا سوراخ شه، سریال موردعلاقت کنسل شه، بادوم بخوری و تلخ‌ترین بادوم باشه، همکارت وراج‌ترین فرد تو محل کار باشه، تو یک‌روز بارونی تو کفش‌هات آب بره، دمپایی خیس بپوشی و جورابت خیس شه، کتاب‌فروشی موردعلاقت بسته شه و نه من نمی‌خوام اتفاق وحشتناکی برات بیوفته ولی امیدوارم روزهای خوبی رو سپری نکنی.

زندگیم: