مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Open in Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Show more712
Subscribers
-424 hours
-37 days
-1130 days
Posts Archive
کدوم ابلهی روز جمعه هفت صبح همچنان بیداره و نتونسته بخوابه؟ منِ منِ کله گنده.
Repost from بهار سلام میرساند و میگوید متاسف نیست.
این موقع از روز/شب پیک تنفرم نسبت خودم و زندگیم هستش. البته تنفر کلمه غلطیه بیشتر احساس چقدر اشتباه کردم تا حالا و خودم چقدر آدم اشتباهیم.
مناسبترین هوا برای گوش دادن به fourth of july و بغل کردن سگ سیاه افسردگی.
بنظرم باید قبول کرد که هر رحمی جای جنین نیست و هر جنینی باید یک پیشنمایش از زندگیش ببینه قبل از اینکه درمورد سقط خودخواستهش تصمیم بگیره.
بعضی وقتها هم مشکلی وجود نداره فقط احساس میکنم همهچیز بهتر میبود اگر تو این لحظه و لحظات بعدی وجود نمیداشتم.
من نمیخوام اتفاق خیلی وحشتناکی برات بیوفته ولی امیدوارم دو طرف بالشتت گرم باشه، سفارش قهوهت اشتباه به دستت برسه، تمام تراکنشهات ناموفق باشن، وسط روز بفهمی جورابت سوراخ شده و باید یکجا کفشت رو دربیاری، تابستون سرما بخوری، ماگ موردعلاقت که همیشه توش شیرکاکائو میخوردی بشکنه، آخرین تیکه پیتزا رو که نگه داشته بودی فردا صبح بخوری رو یکی خورده باشه، لباس موردعلاقت از بدترین جا سوراخ شه، سریال موردعلاقت کنسل شه، بادوم بخوری و تلخترین بادوم باشه، همکارت وراجترین فرد تو محل کار باشه، تو یکروز بارونی تو کفشهات آب بره، دمپایی خیس بپوشی و جورابت خیس شه، کتابفروشی موردعلاقت بسته شه و نه من نمیخوام اتفاق وحشتناکی برات بیوفته ولی امیدوارم روزهای خوبی رو سپری نکنی.
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
