es
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Ir al canal en Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Mostrar más
712
Suscriptores
+124 horas
-27 días
-1030 días
Archivo de publicaciones
یک جوری کلم بیست و چهار ساعت کیریه خودمم باورم نمیشه

Hadi Pakzad Yellow Harmony Ft Belle Nava.mp34.29 MB

بنظرم باید قبول کرد که هر رحمی جای جنین نیست و هر جنینی باید یک پیش‌نمایش از زندگیش ببینه قبل از اینکه درمورد سقط خودخواسته‌ش تصمیم بگیره.

بعضی وقت‌ها هم مشکلی وجود نداره فقط احساس می‌کنم همه‌چیز بهتر می‌بود اگر تو این لحظه و لحظات بعدی وجود نمی‌داشتم.

من نمی‌خوام اتفاق خیلی وحشتناکی برات بیوفته ولی امیدوارم دو طرف بالشتت گرم باشه، سفارش قهوه‌ت اشتباه به دستت برسه، تمام تراکنش‌هات ناموفق باشن، وسط روز بفهمی جورابت سوراخ شده و باید یک‌جا کفشت رو دربیاری، تابستون سرما بخوری، ماگ موردعلاقت که همیشه توش شیرکاکائو می‌خوردی بشکنه، آخرین تیکه پیتزا رو که نگه‌ داشته بودی فردا صبح بخوری رو یکی خورده باشه، لباس موردعلاقت از بدترین جا سوراخ شه، سریال موردعلاقت کنسل شه، بادوم بخوری و تلخ‌ترین بادوم باشه، همکارت وراج‌ترین فرد تو محل کار باشه، تو یک‌روز بارونی تو کفش‌هات آب بره، دمپایی خیس بپوشی و جورابت خیس شه، کتاب‌فروشی موردعلاقت بسته شه و نه من نمی‌خوام اتفاق وحشتناکی برات بیوفته ولی امیدوارم روزهای خوبی رو سپری نکنی.

زندگیم:

دوساعت بی‌وقفه راجع به تروماها و دوران کودکی حرف زدیم باورم نمی‌شه🙏🏽

تلاش برای بهتر شدن چیزها یک جوکه دیگه میخوابم و اگر بعدا پشیمون شدم راجع بهش گریه میکنم ولی تلاش دوباره؟ هرگز

نفرتم نسبت به خودم وقتی حسادت می‌کنم به بی‌نهایت می‌رسه.

Repost from Mary's
You idiot, We could have been...us!

چنل بی و گوش دادن به اپیزود لوسی چیزیه که هیچ‌وقت ازش خسته نمی‌شم

از من و تصمیمات زندگیم می‌شه یک مستند تهیه کرد و به عنوان بهترین سیرک به مردم ارائه داد. در آینده به بنده هم مدال بهترین دلقک تعلق خواهد گرفت.

یعنی یک موقعی، یک زمانی، یک میمون کوچک ابلهی در مغز من گفت do it for the plot. منِ احمق و نادون چیکار کردم؟ به حرف میمون کوچک و ابله گوش دادم. یک آدم عاقل نبود به من بگه آدم‌ها به حرف میمون‌های ابله گوش نمی‌دن. ولی در عوض چیشد؟ قوز بالا قوز.

حتی فکر کردن به بعضی از آدم‌ها باعث می‌شه سرم درد بگیره و بخوام کل وجودیتم رو بالا بیارم.