مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
前往频道在 Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
显示更多714
订阅者
-424 小时
-37 天
-1130 天
帖子存档
Repost from کی(زن-زندگی-آزادی)وان
تلاش برای بهتر شدن چیزها یک جوکه دیگه میخوابم و اگر بعدا پشیمون شدم راجع بهش گریه میکنم ولی تلاش دوباره؟ هرگز
از من و تصمیمات زندگیم میشه یک مستند تهیه کرد و به عنوان بهترین سیرک به مردم ارائه داد. در آینده به بنده هم مدال بهترین دلقک تعلق خواهد گرفت.
یعنی یک موقعی، یک زمانی، یک میمون کوچک ابلهی در مغز من گفت do it for the plot. منِ احمق و نادون چیکار کردم؟ به حرف میمون کوچک و ابله گوش دادم. یک آدم عاقل نبود به من بگه آدمها به حرف میمونهای ابله گوش نمیدن. ولی در عوض چیشد؟ قوز بالا قوز.
حتی فکر کردن به بعضی از آدمها باعث میشه سرم درد بگیره و بخوام کل وجودیتم رو بالا بیارم.
نمیدونم با گریه کردن بهتر میشم یا اینکه مثلا خودم رو از پنجره پرت کنم پایین. ❤️
ماه پیش نگار بهم گفت صبر کن پیاماس تموم شه بعد تصمیم بگیر ولی الان کسی نیست که این رو بهم بگه پس درحال گرفتن اشتباهترین تصمیمات زندگیم هستم خدایا شاکرت هستم.
اگر دست از انتخاب کردن آدمهای اشتباه در زندگی بردارم واقعا به مرحله عروج کردن میرسم.
این وسط یکی ناشناس داده لینک چنلش رو فرستاده با مضمونِ "اگر دوست داشتی".
نه. دوست ندارم. من خودم رو هم دوست ندارم چه برسه به آدمها.
جدا گاهی اوقات(همیشه) به این نتیجه میرسم که کوچکترین درکی نسبت به درس عبرت گرفتن ندارم و انگار قراره تا همیشه یک کار اشتباه رو بارها و بارها تکرار کنم. بس کن آدمک نادون. بس کن.
هربار هم همین قضیه تکرار میشود و من هر بار همانند یک خر دوباره کار اشتباه رو انجام میدم.
به ورژن قدیمی خودم که تصمیم گرفت کاری رو فقط برای plotکنه لعنت میفرستم. خاک بر سرت ملعون. یک جو مغز نداری تو اون کله. درس عبرت هم نمیگیری. بدبختی پشت بدبختی. بگایی پشت بگایی. یکی نیست بهت بگه دو دقیقه آروم بگیر حیوان. مگر خرس گریزلی دنبالت کرده آخه. نادون.
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
