مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.
Ir al canal en Telegram
فرانچسکا، من واقعا فکر میکنم تو وجود داری و تمام این داستانها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614
Mostrar más712
Suscriptores
+124 horas
-27 días
-1030 días
Archivo de publicaciones
نمیدونم با گریه کردن بهتر میشم یا اینکه مثلا خودم رو از پنجره پرت کنم پایین. ❤️
ماه پیش نگار بهم گفت صبر کن پیاماس تموم شه بعد تصمیم بگیر ولی الان کسی نیست که این رو بهم بگه پس درحال گرفتن اشتباهترین تصمیمات زندگیم هستم خدایا شاکرت هستم.
اگر دست از انتخاب کردن آدمهای اشتباه در زندگی بردارم واقعا به مرحله عروج کردن میرسم.
این وسط یکی ناشناس داده لینک چنلش رو فرستاده با مضمونِ "اگر دوست داشتی".
نه. دوست ندارم. من خودم رو هم دوست ندارم چه برسه به آدمها.
جدا گاهی اوقات(همیشه) به این نتیجه میرسم که کوچکترین درکی نسبت به درس عبرت گرفتن ندارم و انگار قراره تا همیشه یک کار اشتباه رو بارها و بارها تکرار کنم. بس کن آدمک نادون. بس کن.
هربار هم همین قضیه تکرار میشود و من هر بار همانند یک خر دوباره کار اشتباه رو انجام میدم.
به ورژن قدیمی خودم که تصمیم گرفت کاری رو فقط برای plotکنه لعنت میفرستم. خاک بر سرت ملعون. یک جو مغز نداری تو اون کله. درس عبرت هم نمیگیری. بدبختی پشت بدبختی. بگایی پشت بگایی. یکی نیست بهت بگه دو دقیقه آروم بگیر حیوان. مگر خرس گریزلی دنبالت کرده آخه. نادون.
واقعا سر یک مسائلی ناراحت میشم که حتی نمیتونگ راجع بهش حرف بزنم خدایاشکرت❤️
Repost from داستایوفسکیِ دیوانه.
الان که امتحاناتم تقریباً تمام شده ، نیاز دارم یک مدت با هیچ آدمی دیگه ارتباط نگیرم ، زیر پتوی گرمم دراز بکشم و به هیچ چیز فکر نکنم.
کوچکترین بخش وجود من، ضعیفترین تیکه از خاطراتم، دورانداختنیترین امیدم و احمقانهترین صدای درونم، نوزده ساله بهم میگه که همهچیز قراره بهتر بشه درحالی که همهچیز بد و بدتر شده.
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
