آخرین بهار دنیا
Ir al canal en Telegram
درحال تلاش در حوزه روانشناسی، فعال فرهنگی و مامان کارگاه بنار 💍 @lastspring_bot . . @banar_handmade @Banar_accessory .
Mostrar más3 427
Suscriptores
+424 horas
+317 días
+1530 días
Carga de datos en curso...
Canales Similares
Nube de Etiquetas
Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+87
en 9 canales
mayo '26
+22
en 0 canales
Get PRO
abril '26
+13
en 0 canales
Get PRO
marzo '26
+5
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+346
en 13 canales
Get PRO
enero '26
+127
en 13 canales
Get PRO
diciembre '25
+91
en 12 canales
Get PRO
noviembre '25
+102
en 9 canales
Get PRO
octubre '25
+187
en 10 canales
Get PRO
septiembre '25
+89
en 8 canales
Get PRO
agosto '25
+94
en 10 canales
Get PRO
julio '25
+199
en 20 canales
Get PRO
junio '25
+148
en 36 canales
Get PRO
mayo '25
+219
en 19 canales
Get PRO
abril '25
+94
en 14 canales
Get PRO
marzo '25
+121
en 14 canales
Get PRO
febrero '25
+107
en 12 canales
Get PRO
enero '25
+111
en 8 canales
Get PRO
diciembre '24
+166
en 22 canales
Get PRO
noviembre '24
+296
en 13 canales
Get PRO
octubre '24
+240
en 16 canales
Get PRO
septiembre '24
+247
en 21 canales
Get PRO
agosto '24
+143
en 28 canales
Get PRO
julio '24
+337
en 35 canales
Get PRO
junio '24
+465
en 26 canales
Get PRO
mayo '24
+385
en 36 canales
Get PRO
abril '24
+163
en 11 canales
Get PRO
marzo '24
+251
en 13 canales
Get PRO
febrero '24
+54
en 7 canales
Get PRO
enero '24
+188
en 12 canales
Get PRO
diciembre '23
+98
en 7 canales
Get PRO
noviembre '23
+85
en 12 canales
Get PRO
octubre '23
+247
en 20 canales
Get PRO
septiembre '23
+138
en 0 canales
Get PRO
agosto '23
+78
en 0 canales
Get PRO
julio '23
+323
en 0 canales
Get PRO
junio '23
+120
en 0 canales
Get PRO
mayo '23
+29
en 0 canales
Get PRO
abril '23
+134
en 0 canales
Get PRO
marzo '23
+37
en 0 canales
Get PRO
febrero '23
+117
en 0 canales
Get PRO
enero '23
+77
en 0 canales
Get PRO
diciembre '22
+96
en 0 canales
Get PRO
noviembre '22
+660
en 0 canales
| Fecha | Crecimiento de Suscriptores | Menciones | Canales | |
| 21 junio | +3 | |||
| 20 junio | +7 | |||
| 19 junio | +3 | |||
| 18 junio | +18 | |||
| 17 junio | +5 | |||
| 16 junio | +3 | |||
| 15 junio | +4 | |||
| 14 junio | +7 | |||
| 13 junio | +4 | |||
| 12 junio | +3 | |||
| 11 junio | +3 | |||
| 10 junio | +2 | |||
| 09 junio | +3 | |||
| 08 junio | 0 | |||
| 07 junio | +1 | |||
| 06 junio | +2 | |||
| 05 junio | +3 | |||
| 04 junio | +3 | |||
| 03 junio | +9 | |||
| 02 junio | +2 | |||
| 01 junio | +2 |
Publicaciones del Canal
خداروشکر فوتبال امشب بود حواسمون از حرفای پزشکیان یکم پرت شد.
ایشالا فردا دایناسورها حمله کنن.
| 2 | در پایان این بحث، من نمیگم ما نباید به کسایی که حرمت رعایت نمیکنن تذکر بدیم!
اتفاقا اطرافم دارم. باهاشون صحبت میکنم، هزاران منبر میرم از اینکه برچسب خائن و... زدن تضعیف کشور و حکومته! شرعی نیست! ببین آقا هم حتی با وجود مخالفت تیم و مسئولین رو دلسوز کشور معرفی کرده!
اتفاقا تذکر بدیم به این افراد. این هم در مسیر روشنگریه!
اما
اولا تذکر و تبیین با مسخره کردن و فحش دادن و... فرق میکنه! وقتی انتخابات رو از هزاران سال پیش میکشی وسط و یک فرد فرضی فاحش رو به یک جریان ربط میدی ما فکر نمیکنیم داری تبیین میکنی، فکر میکنیم دنبال بهانه برای فرافکنی و حمله کردن هستی!
و دوما،
مسائل خیلی مهمتر از پرداختن صبح تا شب در فضای چند هزار نفری وجود داره. یه قسمتی از ایجاد وحدت همینه که اختلافات رو هی هم نزنیم! در حد ۱ درصد اگر اشتباه نقد میکنن شما در حد ۹۰ درصد که پاسخ میدی تشدید میکنی اختلاف رو. | 162 |
| 3 | + | 183 |
| 4 | این دقیقا همین چیزیه که خیلی این روزها میبینم!
یه دستهی محدودی اهل تهمت زدن و فحاشی و گفتن خائن و جاسوس و... هستن
و به غیر از دسته، ما هایی که میپرسیم و مطالبه میکنیم و دنبال میکنیم و نقد می کنیم و تشویق
رو هم میچسبونن به همون اقلیت!
که دقیقا صدا رو سرکوب کنن!
دیدم یک نفر یه کانالی کامنت گذاشته بود و شکایت کرده بود از اوضاع لبنان،
در جواب بیانات آقا رو در مورد نکوهش غر زدن و ... فرستاده بودن! یعنی چی؟ یعنی غر نزن و خفه شو؟ چرا؟ چرا نمیتونه حرف بزنه و بپرسه؟ چرا صدای مطالبه و نقد رو خفه میکنین و افرادی با ادبیات درست رو نسبت میدید به اون اقلیت فحاش؟ | 191 |
| 5 | یل یاتار
طوفان یاتار
یاتماز حسینین پرچمی | 209 |
| 6 | دست حضرت ابوالفضل واقعا توی دروازهست🙏🏻 | 416 |
| 7 | #شما
واسه تیک تاک | 504 |
| 8 | آمریکا چرا باید تبلیغ ویپیان کنه آخه | 518 |
| 9 | گل بزنین بیتربیتا، اعصاب شوهر جونم رو بهم نریزید😔 | 365 |
| 10 | تو ذهن من، یک دلیل اینکه موافقان گزاره «همهچیز با رهبری هماهنگه» مدام میبینید دارن به فحاشی یک عده اشاره میکنن؛ چندتا دلیل واضح داره.
اول اینکه، عمری جماعت انقلابی فحش خوردن و به روشون نیاوردن. وسط جنگ و بمببارون هم یک عده دو تابعیتی معلومالحال، از هیچ توهینی به مردم توی میدان دریغ نکردن و صدای همین جماعت «همه چیز هماهنگه» اصلاً در نیومد. بماند که خیلیهاشون همپاله همون توهین کنندگان هستن. پس مشکل اصلی توهین، فحاشی و تهمت نیست.
دوم، حتماً همه ما در طول زندگیمون آدمهای اهل دستکاری روانی دیدیم. اینطور آدمها مشکلی رو خودشون درست بکنن هم اینطوری هستن که «تو کاری کردی که من مجبور شدم اینطور باشم!» این جماعت «هماهنگه» هم دقیقاً از همین قماش هستن. انقدر حس شرمندگی برای مطالبهگر ایجاد میکنن که اصلاً یادش میره چی میخواسته و تازه باید بیاد دفاع کنه من فحاشی نکردم و دارم حق طبیعی خودم که شفاف شدن موضوعه رو میخوام.
بالاخره جدای از این همه شهید و شهادت آقا، صدای بمب و موشک و ناامنیش برای من بوده، از منظر مادی هم من محقم بدونم دارید چکار میکنید!
سوم، اصلاً چرا ما باید به عنوان شهروند ایرانی دستهبندی بشیم و ما رو به زور هل بدن تو دستهی کسانی که تهمت زدن و فحاشی کردن؟ چون خواستار یک چیزی هستیم این سزای ماست؟
خلاصه این جریان «ای وای به ما فحاشی کردن و تهمت زدن» تهتهش خیلیهاش به همون دعواهای انتخاباتی میرسه و هر طرف، چه اونی که واقعاً فحاشی کرده و چه اونی که توهم توطئه داره، جفتشون دردشون با دغدغه ملت یکی نیست. چون بالاخره اگر تو واقعاً همدغدغه هستی و کشور و ملت برات مهمن باید دو صباح این مسائل رو کنار بگذاری و به امور مهمتر بپردازی نه که دور بگردی و مخالفانت رو بکوبی یا مدام منتظر باشی بیان ازت معذرت بخوان و دلجویی کنن!
اگر مسئولین ما انقدر حساسن پس نباید هم پا در عرصه مسئولیت بذارن چون اینطور مصائب اقتضای مسئولیته. عمری به رهبر شهید هرجور توهینی شد و تهمتی زدن، پس چرا اونجا دغدغه فحش و تهمت نداشتن؟
فقط میخوان از پاسخ دادن یا مسئول بودن به اندازه خودشون طفره برن. | 627 |
| 11 | از ابتدای شروع مذاکرات، به عنوان کسی که برام سوال بود چرا؟ و نمیتونستم توجیهش کنم، بارها همه جا نوشتم و گفتم که ما ممکنه با مسئولینی سر چند عملکردشون مخالف باشیم! که این طبیعیه! اما قطعا نباید هیچکسی رو خائن و جاسوس و... خطاب کنیم! چون این کار منطقا و شرعا و عرفا خیلی اشتباهه! (دلایل هم واضحه)
نوشتم ما باید نقد کنیم و مطالبه کنیم و حرف بزنیم اما ابدا نباید به مسئولین برچسب بزنیم و بیوفتیم به جون هم!
تعداد خیلی زیادی از افرادی که کف خیابون و اینجا میبینم هم این قضبه رو رعایت می کنن!
واقعا رعایت می کنن
و تعداد خیلی کمی با کنایه و بدون استدلال به یک مسئول می تازن!
قبول دارید؟
حالا سوال من اینه!
چرا برخی دوستان بجای بررسی و استدلال در مورد موافقتشون با مذاکره!! و عمل کردن به فرمایش رهبر (مطالبهی شروط تفاهمنامه)
صرفا دارن به افراد خیالی فحاشی میکنن که وای چرا شما دارید به این و اون فحش میدید؟ چرا به مذاکرهکنندهها میگید خائن؟
در حالی که تعداد خخخخخخیلی کمی در این حد بی عقل هستن و ابدا اکثریت بدنهی انقلابی جامعه رو تشکیل نمیدن! | 858 |
| 12 | واقعا این پیچ تاریخی طاقت فرساست دیگه🙏🏻 | 860 |
| 13 | بنده و خواهرشوهرم وقتی به هم دیگه میرسیم و ۱۹۱۹۹۱ تا تحلیل سیاسی داریم از اینور مهمونی به اونور مهمونی: | 876 |
| 14 | دوستانی که با متنهای ۲ صفحهای صغری و کبری میچیدن تا توجیهها و بهانههای متفاوت برای مذاکره در ادامهی مخالفت آقا بیان کنن، حتما ببینن؛
پیام آقا فارسی و قاطع و کامل بود، نیاز به ترجمه بزرگواران نداشت🙏🏻 ممنون🙏🏻 | 939 |
| 15 | Sin texto... | 966 |
| 16 | این صحنهها مربوط به اولین جلسهی مجلس بعد از حادثهی تروریستی ۷تیر هست.
نمایندگان مجلس مجروح و کفنپوش با عکس همکاران شهیدشون در جلسه حاضر شدن تا به حد نصاب برسه و جلسه حتما تشکیل بشه!
آقایون نمایندهی مجلس،
بیشتر از ۳ماهه که مجلس، تعطیله! و حتی بعد از مطالبهی رهبر و مردم کف خیابون هم باز نشده! شما چه جهادی مهمتر از رسیدگی به کار و امور مردم دارید؟ | 1 807 |
| 17 | ببین اینکه نظرت با نظر رهبر مملکت فرق کنه زشت نیستا
بالاخره ممکنه پیش بیاد
شایدم بگی من خیلی خفنم و نخبه و کارشناسم و حجت و دلیل دارم
شاید حتی بعدش هم روی نظرت بمونی و بازم دلیل بیاری و اصلا دلایلت رو لیست کنی برای دفتر رهبر هم بفرستی
اصلا مختاری، نسبت خودت رو با ولی اون نگرشت به جایگاه این شخص مشخص میکنه
شاید یه فرد دیگه از اختلافنظر جزیی با رهبری هم خون به دلش بشه ولی تو این جایگاه رو اینطور نبینی
اصلا باشه هرطور دلت خواست
ولی اینکه در برابر نظر غیرکارشناسی خودت (یا حتی همون نخبگانی) بیای نظر رهبر مملکت رو تحقیر کنی و جایگاه و شخصیت ایشون رو زیرسوال ببری، یعنی بلند میگی من تصمیم دارم راه عاقبتبخیری رو بر خودم ببندم... من میخوام یکی از مهمترین شئون عاقبتبخیری رو زیر پام له کنم | 932 |
| 18 | نقض اولین بند تفاهم نامه یعنی باید منتظر نقض کل تفاهم نامه باشیم!
یعنی راه باز میشه برای بدعهدی مجدد آمریکا!
آقایون برای جنایت جنگی لبنان کاری کنید!! حتی اگر فقط نگران موفقیت مذاکرهتون هستید! | 963 |
| 19 | خودسازی داشته باشیم تا قبل اینکه دیر بشه🙏🏻 | 1 021 |
| 20 | طرفداران مذاکره چرا ناراحتن که مسئولیت موفق شدن/نشدن این فرایند به گردنشونه؟
اولا که در تجربههای قبلی هم به گردن مسئولین تصمیم گیرنده بوده! منتهی عادت داشتن پشت رهبر قایم شن و بعد هم بیان مصاحبه کنن که رئبسجمهور اختیاری نداره!
دوما اگر به نظر شما این فرآیند برای شرایط فعلی بهتره، که خب باید خوشحال باشید! که دارید یه کار بزرگ برای کشورمون انجام میدید! چرا انقدر حرص می خورید؟
خداشاهده، به جان عزیزانم، من از ته قلبم آرزو و دعا میکنم که این دفعه ایران بتونه با مذاکره بازدارندگی جنگ مجدد ایجاد کنه و حق و حقوقش رو بگیره!
کی بدش میاد از اینکه کشورش در دیپلماسی هم دست برتر رو داشته باشه و موفق بشه و قدرت نمایی کنه؟ | 968 |
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
