کشکول درویش بی ریش
Ir al canal en Telegram
یادداشت های یک معاون مدرسه و لوازم تحریر فروش! 📬https://t.me/HarfBeManBOT?start=HBM2943223
Mostrar más483
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
-1130 días
Carga de datos en curso...
Canales Similares
Nube de Etiquetas
Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+2
en 1 canales
mayo '26
+3
en 0 canales
Get PRO
abril '260
en 0 canales
Get PRO
marzo '260
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+9
en 2 canales
Get PRO
enero '26
+4
en 2 canales
Get PRO
diciembre '25
+21
en 3 canales
Get PRO
noviembre '25
+9
en 1 canales
Get PRO
octubre '25
+20
en 1 canales
Get PRO
septiembre '25
+10
en 1 canales
Get PRO
agosto '25
+137
en 9 canales
Get PRO
julio '25
+12
en 4 canales
Get PRO
junio '25
+19
en 4 canales
Get PRO
mayo '25
+10
en 1 canales
Get PRO
abril '25
+2
en 0 canales
Get PRO
marzo '25
+9
en 1 canales
Get PRO
febrero '25
+28
en 2 canales
Get PRO
enero '25
+6
en 1 canales
Get PRO
diciembre '24
+19
en 5 canales
Get PRO
noviembre '24
+13
en 3 canales
Get PRO
octubre '24
+92
en 2 canales
Get PRO
septiembre '24
+9
en 2 canales
Get PRO
agosto '24
+20
en 5 canales
Get PRO
julio '24
+13
en 2 canales
Get PRO
junio '24
+24
en 3 canales
Get PRO
mayo '24
+4
en 1 canales
Get PRO
abril '24
+17
en 4 canales
Get PRO
marzo '24
+12
en 3 canales
Get PRO
febrero '24
+9
en 2 canales
Get PRO
enero '24
+12
en 1 canales
Get PRO
diciembre '23
+9
en 1 canales
Get PRO
noviembre '23
+17
en 3 canales
Get PRO
octubre '23
+11
en 1 canales
Get PRO
septiembre '23
+35
en 0 canales
Get PRO
agosto '23
+7
en 0 canales
Get PRO
julio '23
+14
en 0 canales
Get PRO
junio '23
+14
en 0 canales
Get PRO
mayo '23
+44
en 0 canales
Get PRO
abril '23
+39
en 0 canales
Get PRO
marzo '23
+21
en 0 canales
Get PRO
febrero '23
+11
en 0 canales
Get PRO
enero '23
+47
en 0 canales
Get PRO
diciembre '22
+29
en 0 canales
Get PRO
noviembre '22
+16
en 0 canales
Get PRO
octubre '22
+17
en 0 canales
Get PRO
septiembre '22
+44
en 0 canales
Get PRO
agosto '22
+18
en 0 canales
Get PRO
julio '22
+57
en 0 canales
Get PRO
junio '22
+73
en 0 canales
Get PRO
mayo '22
+253
en 0 canales
| Fecha | Crecimiento de Suscriptores | Menciones | Canales | |
| 26 junio | 0 | |||
| 25 junio | 0 | |||
| 24 junio | 0 | |||
| 23 junio | 0 | |||
| 22 junio | 0 | |||
| 21 junio | 0 | |||
| 20 junio | 0 | |||
| 19 junio | 0 | |||
| 18 junio | 0 | |||
| 17 junio | 0 | |||
| 16 junio | 0 | |||
| 15 junio | 0 | |||
| 14 junio | 0 | |||
| 13 junio | 0 | |||
| 12 junio | 0 | |||
| 11 junio | 0 | |||
| 10 junio | 0 | |||
| 09 junio | 0 | |||
| 08 junio | 0 | |||
| 07 junio | +1 | |||
| 06 junio | 0 | |||
| 05 junio | 0 | |||
| 04 junio | +1 | |||
| 03 junio | 0 | |||
| 02 junio | 0 | |||
| 01 junio | 0 |
Publicaciones del Canal
Repost from N/a
گفتی: «کدام شیوهی مردن پسند توست؟»
ما را به چشمهای خودت واگذار کن!...
#سیدرضا_هاشمی
| 2 | به پسرعمه گفتم چه میکنی با گرما؟
گفت:میرم سرکار میام خونه،با بابام دو سه تا دعوا می کنم تا شب بعدم باشگاه و خواب تا فردا...
پارسال گفتم این کولرو سلولزی کن راحت شیم، نکرد.
بابای بازنشسته هم قصهایه خلاصه | 99 |
| 3 | Mohammadreza-Shajarian-Kamancheh-128.mp3 | 102 |
| 4 | "بعد از مرگم، اگر نسیمی گونهات را بوسید، بدان منم."
#محبوبم | 103 |
| 5 | شمع سی سالگی ام را دیشب فوت کردم.
شب تاسوعا
آدم خیلی طول می کشد تا بیست سالش بشود از بیست تا سی انگار زدی روی 2x، مثل باد میگذرد.
سی سالگی این شکلی است که در جمع بچه های ۱۸ و ۱۹ ساله احساس حوصله سربر بودن و بی مزگی می کنی... تویی که یک زمانی، در مسخره بازی بی رقیب بودی.
این شکلی است که نشستی فوتبال ببینی ولی خوابت میگیرد و با خر و پف خودت و صدای عباس قانع گردنت را صاف می کنی که یعنی بیدارم!
این شکلی است که برای رستوران میگویی: "همینو خونه درست می کنیم هم نصف درمیاد، هم حداقل میدونیم چی میخوریم"
این شکلی است که با نرسیدن و ناکامی میسازی...
صبح که از خواب بلند میشوی انگار تانک مرکاوا از روی ستون فقراتت رد شده، از بس ترق توروق میکنی.
این فکر که" این دفعه اگر مدیر مدرسه یا مشتری مغازه یا دانش آموز حرف بی ربط زد، دیوونه میشم و میزنم به سیم آخر!" یواش یواش تو کلهت کم رنگ میشه و سیم آخر رو گم میکنی.
اینطوریه که میری باشگاه و بعد از یه ربع که خسته شدی هی میگی "برای امروز تحرک خوبی بود دیگه عرق کردم بسه"
اینطوریه که یه مشت رفیق داری از دوره دبیرستانت که ۱۵ ساله همو میشناسید و میتونی باهاشون غش کنی از خنده.
اینطوریه که به آس و پاسی ۱۸ سالگی نیستی ولی خب اون نقطه امنه هم زیاد نزدیک نیست.
موهای سفید یکی یکی سر و کله شون پیدا میشه، توی شقیقههات، توی ریشت، روی چونه ت.
زندگیه دیگه یه عالمه راه نرفته هست هنوز
یه عالمه تجربه و یه عالمه خاطره که منتظرن من برم سراغشون. | 137 |
| 6 | به رغم سیلی امواج، صخرهوار بایست! | 197 |
| 7 | sticker.webp | 205 |
| 8 | از دار دنیا همین که یه دایی داریم که واسمون ازینا بفرسته و یادمون کنه.
خدا رو شکر؛ دمش گرم.
خوب بود عین بقیه داییا ارثیه مامانمونو میخورد؟ | 208 |
| 9 | جاودانهها . ابوعطا . تار جلیل شهناز . نی حسن کسائی . ضبط خانگی . سال ۱۳۷۵ | 208 |
| 10 | روزها از لحاظ مقدار مساوی نیستن
همه ۲۴ ساعت نیستن.
بعضیاش یکی دو ساعت میگذره.
بعضیاش حتی چند دقیقه.
بعضیاش اندازه چند روز طول میکشه،
چند ماه حتی! | 210 |
| 11 | نون داغ ببینم کل رژیم و کالری شماری رو فراموش میکنم. | 242 |
| 12 | حس ظاهرفریبی از رفتارای همه گرفتن، مصداق پارانویاست؟ | 241 |
| 13 | زمستون پارسال
لب دریا | 250 |
| 14 | کاش لب دریا بودم. | 177 |
| 15 | یه جوری شدم که اگر یک نفر توسط فرد یا گروهی زیادی تحسین بشه، بولد بشه و یا به اصطلاح یهو گنده بشه؛ برای خنثی شدن این اتفاق تا جای ممکن تاییدش نمی کنم، نادیدهش میگیرم و ازش الگو نمیگیرم و سعی میکنم بدون تاثیر از کسی خودم باشم.
احتمالا برای شما ابهام آمیز و گنگ بود،برای خودمم همینطور. | 178 |
| 16 | هوا به قدری گرمه که فقط هندونه! | 192 |
| 17 | هر سال محرم می رفتم آشپزی؛ سالها بود که روال همین بود. ۱۰ روز و با احتساب ظهر عاشورا و تاسوعا ۱۲ وعده غذا می پختیم.
یکی دو سال آخر هوا برم داشته بود که خودم بلدم و این کاره ام، برنج رو خودم دم میذاشتم و خورشت رو هم خودم جا مینداختم.
یکی در میون غذاها خوب و بد میشد
امسال نرفتم، به هزار و یک دلیل موجه و غیر موجه.
خدا از دل همه خبر داره.
کمتر چیزی برام مثل سابق مونده،
این تغییر هم روش. | 205 |
| 18 | متنه این بود:
این بار نمیخوام از جایگاه «معاون» باهاتون حرف بزنم…
میخوام مثل یه برادر بزرگتر چند دقیقه کنارتون بشینم.
هر روز صبح که وارد حیاط مدرسه میشدم و سر و صداتون تو فضا میپیچید، یه چیزی ته دلم زنده میشد. وقتی میدیدم یکیتون توپ رو یواشکی زیر لباس قایم کرده، یکی دیگه با عجله مشق مینویسه، یکی گوشه حیاط ساکت ایستاده و به فکر فرو رفته… باور کنید هیچکدومتون برام عدد نیستید. هیچوقت نبودید.
راستش رو بخواید، گاهی که مجبور میشم جدی باشم یا تذکر بدم، شبش با خودم فکر میکنم:
«نکنه دل یکیشون شکست؟ نکنه نفهمید چرا سخت گرفتم؟»
شاید شما فقط یه اخم ببینید، اما پشت اون اخم، کلی فکر و دلسوزیه. نقش من یه چارچوب داره؛ نمیتونم همیشه باهاتون بگو بخند کنم، نمیتونم همیشه رفیقبازی دربیارم… حتی وقتی دلم میخواد بیام وسط حیاط و کنار شما بخندم.
وقتی همسن شما بودم، یه معاون داشتیم که خیلی جدی بود. اون موقع فکر میکردم از ما خوشش نمیاد. سالها بعد فهمیدم بیشتر از خیلیها هوامو داشته. کاش اون روزها زودتر میفهمیدم اخمهاش از بیمهری نبود.
حالا بعضی وقتها میترسم نکنه منم همون تصویر رو براتون بسازم… در حالی که ته دلم، برای تکتکتون آرزو دارم سالم بمونید، قوی بشید، مردِ حسابی از آب دربیاید.
کاش معیار خوب و بد بودن ما فقط نمره نبود. کاش میشد مهربونیهاتون، غیرتهاتون، کمک کردنتون به هم، تلاشهاتون وقتی کسی نمیبینه، بیشتر دیده بشه. نمره مهمه، اما شما خیلی بزرگتر از یه عدد روی کارنامهاید.
گاهی جدی میگم: کاش منم ۱۴ یا ۱۵ ساله بودم. کاش زنگ تفریح کنار شما میدویدم، فوتبال بازی میکردم، بیدغدغه میخندیدم. سن شما سن ساختن خاطرهست؛ قدر رفاقتهاتون رو بدونید، قدر دل پاکتون رو بدونید.
اگر روزی از دست من دلخور شدید، قبلش یه لحظه به این فکر کنید که این برادر بزرگترتون فقط میخواد آیندهتون محکمتر از امروزتون باشه. سختگیریهام شاید تلخ باشه، اما نیتش شیرینه.
خدا حافظ تکتک شما باشه.
هر جا رفتید، هر مسیری که انتخاب کردید، بدونید یه نفر تو این مدرسه همیشه براتون دعا میکنه و از ته دل آرزو میکنه موفق، سالم و سربلند باشید. 🌱 | 212 |
| 19 | هفته ای که گذشت کارنامه ها رو دادیم و امسال هم تموم شد.
یه گروه دیگه رفتن دنبال سرنوشتشون، با اشک و لبخند بالاخره امسال هم به سر رسید.
توی دلم بود که یه متنی برای بچههای امسال بفرستم و یه پیام محبت آمیز و آرزوی خوشبختی و خوشحالی کنم. خیلی وقت پیش یه متنی رو با کمک هوش مصنوعی درست کردم و حالا نمی دونم اصلا بفرستم براشون یا نه.
تکلیف سال آینده و موندنم توی این شغل و توی این مدرسه نامشخصه، امیدوارم هر چی خیره پیش بیاد | 156 |
| 20 | میگفت تو خیابون که میرم آدم نمیبینم، حسرت میبینم. حسرت هایی که راه میرن، حرف میزنن، نفس میکشن. | 175 |
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
