es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 714 suscriptores, ocupando la posición 1 612 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 972 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 714 suscriptores.

Según los últimos datos del 20 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -256, y en las últimas 24 horas de -6, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.63%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 4.22% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 293 visualizaciones. En el primer día suele acumular 831 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 22.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 21 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 714
Suscriptores
-624 horas
-317 días
-25630 días
Archivo de publicaciones
یه همکار داشتم، هیچیو به دل نمی‌گرفت. اصلا بهش برنمی‌خورد. آروم و ملایم بود همیشه. اولا فکر می‌کردم چقد بی‌عزت نفسه که فلانی باهاش بد حرف زد عین خیالش نیست. یه مدت گذشت فهمیدم انقد عزت نفسش بالاست و شخصیتش محکمه حرف مفت هیشکی تکونش نمیده. واقعا غبطه خوردم.

از آدم‌های بی‌ذوق واقعا متنفرم زیر بارون راه نمیری چون خیس میشی، روی چمن نمیشینی چون لباسات کثیف میشه، از خوردن شیرینی لذت نمیبری چون قند ضرر داره، گل واسه چی خریدی؟ فردا خراب میشه میندازیش دور این آدم‌ها لذت زندگی کردن رو ازت میگیرن و کم کم شما رو شبیه به خودشون میکنن.

من برای این زندگی برای ثانیه به ثانیه حال خوب داشتن، دارم زحمت می‌کشم معلومه که وقتی گند بزنی به حالم حذفت می‌کنم!

آرزو می‌کنم این همون بهاری باشه که درختِ آرزوهات جَوونهِ می‌زنه🌱

میدونی بیشترین شناخت از اطرافیانت رو ‏کی پیدا میکنی؟ ‏ زمانی که روی مود خوبی نیستی ‏و بیشتر از همیشه به مراقب و توجه نیاز داری! ‏رفتار و برخوردی که اون زمان با تو دارند نشون میده ‏در واقعیت چقد براشون مهم هستی و ارزش داری.

بیشتر آدما دلشون نمی‌خواد اینو بشنون، ولی رابطه‌های واقعی‌ای که دوام پیدا می‌کنن مستلزم بخشیدن‌ و بخشش فراوون‌ هستن. تو باید این واقعیت رو بپذیری که شریک زندگیت آدم کامل و بی‌عیبی نیست، اون شخص اذیت، ناامید و ناراحتت می‌کنه. باید همه‌ی این چیزا رو درنظر بگیری و ببینی ارزششو داره تموم پستی و بلندی‌ها رو با اون شخص تجربه کنی؟

شما رو نمیدونم ولی من هر وقت یه نفر یه چیزی رو درباره من یادش میمونه دلم میخواد بغلش کنم بگم مرسی که بهم گوش میکردی :))

من دیر دوست میشم. از شروع، لجباز و بداخلاق و خودخواه به نظر می‌رسم و خیلی زمان می‌بره تا صمیمی بشم و باکسی عمیقا بجوشم و اون روی مهربان و ظریف و شیفته و وابسته‌ی خودم رو نشون بدم و معمولا ادم‌هایی که با من آشنا شدن و قصد دوستی و معاشرت با من رو داشتن، تحملشون تا رسیدن به روی صمیمی و گرم و مهربانم قد نداده و در نتیجه‌ی همینه که من هیچ دوست صمیمی و نزدیکی تقریبا ندارم، جز نزدیکان قدیمی و صمیمی خودم. من بعد از آزمون و خطای بسیار مطمئن شدم که آدم‌ها دیوار تحملشون کوتاهه، پس پاسخم به تمام تلاش برای صمیمیت‌ها منفیه، چون حوصله‌ی دردسر و غصه‌ و رنج دوباره ندارم!!!

چگونه قدرتمند تر شویم : 1. آرام باشید. 2. کمتر صحبت کنید. 3. بیشتر مشاهده کنید. 4. احترام نشان دهید. 5. بی سروصدا حرکت کنید. 6. ارتباط چشمی برقرار کنید. 7. زمان را بهتر مدیریت کنید. 8. قبل از صحبت کردن فکر کنید.

دلتنگی طولانی آدم رو عوض میکنه، بی‌حوصله و بد خلق و حواس پرت و... میکنه، یهو به خودت میای میبینی دیگه خودتم نمیدونی اومدن اون چیز یا کسی که منتظرش بودی حالتو خوب میکنه یا نه! آدما رو تو دلتنگی نزارین؛ یهو برمیگردین میبینین هیچی سر جاش نیست، مخصوصا خود اون شخص.

به شخصه آرامش رابطم واسم از هر چیزی مهمتره: این اخلاقم اذیتت میکنه ؟ درستش میکنم این آدم حس خوبی بهت نمیده ؟ آنفالوش میکنم چیزی ازش دیدی؟ آدم مناسبی واسه دوستی نیست ؟ کمرنگش میکنم فلانی خیانت کاره تاثیر بد داره ؟ کم رفت و آمد میکنم فلان جا محیط خوبی نیست ؟ نمیرم کارم اشتباه بود ؟ راست میگی از دید تو نگاه نکرده بودم مشکلی پیش اومده ؟ باهم حرف میزنیم حلش میکنیم چیزی اذیتت میکنه ؟ بیا در موردش حرف بزنیم رابطه ها اینجوری خیلی قشنگتر پیش میره❤️‍🩹

شرایط که همیشه این شکلی نمیمونه عزیزم بهار نزدیکمونه شرایط تغییر میکنه نفس های آخر سختیاست .. تو ریشه امید رو تو دلت زنده نگهدار🌱❤️‍🩹

در بدترین روزهای خود چهره‌ ی واقعی اطرافیانتان را خواهید دید…👌🏼

دخترایی که از حاشیه دوری میکنن؛ حرف نمیبرن نمیارن، حسودی نمیکنن... واقعاً یه جور عجیبی شیکن.

همه چیز تو یه جمله خلاصه میشه؛ "طرف باید اهلت باشه." خیلی حرف تو این جمله‌ی کوتاه هست. یعنی اگه اهلت باشه، میشناسه تورو. اگه تورو بشناسه خوب بلده کجا صداشو برات بالا ببره و کجا پایین بیاره. چه حرفایی رو در گوشت بگه و چه حرفاییو جار بزنه. خوب میدونه چی حالتو خوب میکنه و چی بد. اهلت که باشه، اون سر دنیام که بره اهله. اهلت که نباشه، بغل دستتم نا‌اهله.....

بهترین ویژگی من اینه که خیلی دوستانه رفتار می‌کنم، ولی هیچ‌کس به راحتی نمی‌تونه دوست من بشه...

‏این ماجرای «همینه که هست» برای آدمای رندوم و معمولی زندگیمونه، نه کسایی که دوسشون داریم؛ آدم باید هوای کسی که دوسش داره رو بیشتر داشته باشه و منعطف باشه براش، لجبازی هیچ عاقبت خوشی نداره.

آدما از یه جا به بعد دیگه اون طوری که خودشون هستن رفتار نمیکنن، بلکه اون طوری رفتار میکنن که باهاشون رفتار کردین! خلاصه اگر هر تغییر رفتاری از نزدیکان و  دوستای صمیمیتون دیدین اول یه نگاهی به رفتار و کارای خودتون بکنید بعد طرف رو قضاوت کنید…

۱۴۰۳ بهم یاد داد: باید بیشتر مراقب خودم باشم حتی در برابر انتخاب های خودم؛ همینقدر کوتاه...

فکر می‌کردم منم که زیاد حساسم و منم که سخت می‌گیرم! رفتم و دورتر ایستادم و دیدم نه! واقعا سخت بود!!! اگر قرار بود بی‌طرفانه جهان خودم را برانداز کنم و عملکرد خودم را به قضاوت بنشینم؛ به خودم حق می‌دادم. از دور خودم را دیدم و نگران شدم، اگر دیگر نتوانم طاقت بیاورم چه؟ تحملم تمام شود و نخواهم ادامه بدهم چه؟ یکی مانده به پله‌ی آخر جا بزنم و قید همه چیز را بزنم چه؟! من سخت نمی‌گرفتم، روزگاری که برای من مقدر شده‌بود، واقعا سخت بود. |نرگس صرافیان طوفان|