Morphin™ | مورفین
前往频道在 Telegram
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy
显示更多📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览
频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 714 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 612,并在 伊朗 地区排名第 16 972 位。
📊 受众指标与增长动态
自 невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 714 名订阅者。
根据 20 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -256,过去 24 小时变化为 -6,整体触达仍然可观。
- 认证状态: 未认证
- 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.63%。内容发布后 24 小时内通常能获得 4.22% 的反应,占订阅者总量。
- 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 293 次浏览,首日通常累积 831 次浏览。
- 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 22。
- 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。
📝 描述与内容策略
作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
“به کانال مورفین خوش آمدید🌸
آدرس اینستاگرام مورفین:👇
https://instagram.com/morphin.graphy”
凭借高频更新(最新数据采集于 21 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。
19 714
订阅者
-624 小时
-317 天
-25630 天
帖子存档
19 711
یه همکار داشتم، هیچیو به دل نمیگرفت. اصلا بهش برنمیخورد. آروم و ملایم بود همیشه.
اولا فکر میکردم چقد بیعزت نفسه که فلانی باهاش بد حرف زد عین خیالش نیست. یه مدت گذشت فهمیدم انقد عزت نفسش بالاست و شخصیتش محکمه حرف مفت هیشکی تکونش نمیده.
واقعا غبطه خوردم.
19 711
از آدمهای بیذوق واقعا متنفرم
زیر بارون راه نمیری چون خیس میشی،
روی چمن نمیشینی چون لباسات کثیف میشه، از خوردن شیرینی لذت نمیبری چون قند ضرر داره،
گل واسه چی خریدی؟ فردا خراب میشه میندازیش دور
این آدمها لذت زندگی کردن رو ازت میگیرن و کم کم شما رو شبیه به خودشون میکنن.
19 711
من برای این زندگی
برای ثانیه به ثانیه حال خوب داشتن،
دارم زحمت میکشم
معلومه که وقتی گند بزنی به حالم
حذفت میکنم!
19 711
میدونی بیشترین شناخت از اطرافیانت رو کی پیدا میکنی؟
زمانی که روی مود خوبی نیستی
و بیشتر از همیشه به مراقب و توجه نیاز داری!
رفتار و برخوردی که اون زمان با تو دارند نشون میده در واقعیت چقد براشون مهم هستی و ارزش داری.
19 711
بیشتر آدما دلشون نمیخواد اینو بشنون، ولی رابطههای واقعیای که دوام پیدا میکنن مستلزم بخشیدن و بخشش فراوون هستن. تو باید این واقعیت رو بپذیری که شریک زندگیت آدم کامل و بیعیبی نیست، اون شخص اذیت، ناامید و ناراحتت میکنه. باید همهی این چیزا رو درنظر بگیری و ببینی ارزششو داره تموم پستی و بلندیها رو با اون شخص تجربه کنی؟
19 711
شما رو نمیدونم ولی من هر وقت یه نفر یه چیزی رو درباره من یادش میمونه دلم میخواد بغلش کنم بگم مرسی که بهم گوش میکردی :))
19 711
من دیر دوست میشم. از شروع، لجباز و بداخلاق و خودخواه به نظر میرسم و خیلی زمان میبره تا صمیمی بشم و باکسی عمیقا بجوشم و اون روی مهربان و ظریف و شیفته و وابستهی خودم رو نشون بدم و معمولا ادمهایی که با من آشنا شدن و قصد دوستی و معاشرت با من رو داشتن، تحملشون تا رسیدن به روی صمیمی و گرم و مهربانم قد نداده و در نتیجهی همینه که من هیچ دوست صمیمی و نزدیکی تقریبا ندارم، جز نزدیکان قدیمی و صمیمی خودم.
من بعد از آزمون و خطای بسیار مطمئن شدم که آدمها دیوار تحملشون کوتاهه، پس پاسخم به تمام تلاش برای صمیمیتها منفیه، چون حوصلهی دردسر و غصه و رنج دوباره ندارم!!!
19 711
چگونه قدرتمند تر شویم :
1. آرام باشید.
2. کمتر صحبت کنید.
3. بیشتر مشاهده کنید.
4. احترام نشان دهید.
5. بی سروصدا حرکت کنید.
6. ارتباط چشمی برقرار کنید.
7. زمان را بهتر مدیریت کنید.
8. قبل از صحبت کردن فکر کنید.
19 711
دلتنگی طولانی آدم رو عوض میکنه،
بیحوصله و بد خلق و حواس پرت و... میکنه،
یهو به خودت میای میبینی دیگه خودتم نمیدونی اومدن اون چیز یا کسی که منتظرش بودی حالتو خوب میکنه یا نه!
آدما رو تو دلتنگی نزارین؛
یهو برمیگردین میبینین هیچی سر جاش نیست،
مخصوصا خود اون شخص.
19 711
به شخصه آرامش رابطم واسم از هر چیزی مهمتره:
این اخلاقم اذیتت میکنه ؟
درستش میکنم
این آدم حس خوبی بهت نمیده ؟
آنفالوش میکنم
چیزی ازش دیدی؟ آدم مناسبی واسه دوستی نیست ؟
کمرنگش میکنم
فلانی خیانت کاره تاثیر بد داره ؟
کم رفت و آمد میکنم
فلان جا محیط خوبی نیست ؟
نمیرم
کارم اشتباه بود ؟
راست میگی از دید تو نگاه نکرده بودم
مشکلی پیش اومده ؟
باهم حرف میزنیم حلش میکنیم
چیزی اذیتت میکنه ؟
بیا در موردش حرف بزنیم
رابطه ها اینجوری خیلی قشنگتر پیش میره❤️🩹
19 711
شرایط که همیشه این شکلی نمیمونه عزیزم
بهار نزدیکمونه
شرایط تغییر میکنه
نفس های آخر سختیاست ..
تو ریشه امید رو تو دلت زنده نگهدار🌱❤️🩹
19 711
دخترایی که از حاشیه دوری میکنن؛ حرف نمیبرن نمیارن، حسودی نمیکنن...
واقعاً یه جور عجیبی شیکن.
19 711
همه چیز تو یه جمله خلاصه میشه؛
"طرف باید اهلت باشه."
خیلی حرف تو این جملهی کوتاه هست.
یعنی اگه اهلت باشه، میشناسه تورو.
اگه تورو بشناسه خوب بلده کجا صداشو برات بالا ببره و کجا پایین بیاره.
چه حرفایی رو در گوشت بگه و چه حرفاییو جار بزنه.
خوب میدونه چی حالتو خوب میکنه و چی بد.
اهلت که باشه، اون سر دنیام که بره اهله.
اهلت که نباشه، بغل دستتم نااهله.....
19 711
بهترین ویژگی من اینه که خیلی دوستانه رفتار میکنم، ولی هیچکس به راحتی نمیتونه دوست من بشه...
19 711
این ماجرای «همینه که هست» برای آدمای رندوم و معمولی زندگیمونه، نه کسایی که دوسشون داریم؛ آدم باید هوای کسی که دوسش داره رو بیشتر داشته باشه و منعطف باشه براش، لجبازی هیچ عاقبت خوشی نداره.
19 711
آدما از یه جا به بعد دیگه
اون طوری که خودشون هستن رفتار نمیکنن، بلکه اون طوری رفتار میکنن که باهاشون رفتار کردین!
خلاصه اگر هر تغییر رفتاری از نزدیکان و دوستای صمیمیتون دیدین اول یه نگاهی به رفتار و کارای خودتون بکنید بعد طرف رو قضاوت کنید…
19 711
۱۴۰۳ بهم یاد داد:
باید بیشتر مراقب خودم باشم
حتی در برابر انتخاب های خودم؛
همینقدر کوتاه...
19 711
فکر میکردم منم که زیاد حساسم و منم که سخت میگیرم!
رفتم و دورتر ایستادم و دیدم نه! واقعا سخت بود!!!
اگر قرار بود بیطرفانه جهان خودم را برانداز کنم و عملکرد خودم را به قضاوت بنشینم؛ به خودم حق میدادم.
از دور خودم را دیدم و نگران شدم، اگر دیگر نتوانم طاقت بیاورم چه؟ تحملم تمام شود و نخواهم ادامه بدهم چه؟ یکی مانده به پلهی آخر جا بزنم و قید همه چیز را بزنم چه؟!
من سخت نمیگرفتم، روزگاری که برای من مقدر شدهبود، واقعا سخت بود.
|نرگس صرافیان طوفان|
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
