fa
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

رفتن به کانال در Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Morphin™ | مورفین

کانال Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 19 714 مشترک است و جایگاه 1 612 را در دسته هنر و طراحی و رتبه 16 972 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 19 714 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 20 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -256 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -6 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.63% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 4.22% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 2 293 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 831 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 22 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند کس, وقت, آدم, چیز, آدما تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 21 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته هنر و طراحی تبدیل کرده‌اند.

19 714
مشترکین
-624 ساعت
-317 روز
-25630 روز
آرشیو پست ها
یه همکار داشتم، هیچیو به دل نمی‌گرفت. اصلا بهش برنمی‌خورد. آروم و ملایم بود همیشه. اولا فکر می‌کردم چقد بی‌عزت نفسه که فلانی باهاش بد حرف زد عین خیالش نیست. یه مدت گذشت فهمیدم انقد عزت نفسش بالاست و شخصیتش محکمه حرف مفت هیشکی تکونش نمیده. واقعا غبطه خوردم.

از آدم‌های بی‌ذوق واقعا متنفرم زیر بارون راه نمیری چون خیس میشی، روی چمن نمیشینی چون لباسات کثیف میشه، از خوردن شیرینی لذت نمیبری چون قند ضرر داره، گل واسه چی خریدی؟ فردا خراب میشه میندازیش دور این آدم‌ها لذت زندگی کردن رو ازت میگیرن و کم کم شما رو شبیه به خودشون میکنن.

من برای این زندگی برای ثانیه به ثانیه حال خوب داشتن، دارم زحمت می‌کشم معلومه که وقتی گند بزنی به حالم حذفت می‌کنم!

آرزو می‌کنم این همون بهاری باشه که درختِ آرزوهات جَوونهِ می‌زنه🌱

میدونی بیشترین شناخت از اطرافیانت رو ‏کی پیدا میکنی؟ ‏ زمانی که روی مود خوبی نیستی ‏و بیشتر از همیشه به مراقب و توجه نیاز داری! ‏رفتار و برخوردی که اون زمان با تو دارند نشون میده ‏در واقعیت چقد براشون مهم هستی و ارزش داری.

بیشتر آدما دلشون نمی‌خواد اینو بشنون، ولی رابطه‌های واقعی‌ای که دوام پیدا می‌کنن مستلزم بخشیدن‌ و بخشش فراوون‌ هستن. تو باید این واقعیت رو بپذیری که شریک زندگیت آدم کامل و بی‌عیبی نیست، اون شخص اذیت، ناامید و ناراحتت می‌کنه. باید همه‌ی این چیزا رو درنظر بگیری و ببینی ارزششو داره تموم پستی و بلندی‌ها رو با اون شخص تجربه کنی؟

شما رو نمیدونم ولی من هر وقت یه نفر یه چیزی رو درباره من یادش میمونه دلم میخواد بغلش کنم بگم مرسی که بهم گوش میکردی :))

من دیر دوست میشم. از شروع، لجباز و بداخلاق و خودخواه به نظر می‌رسم و خیلی زمان می‌بره تا صمیمی بشم و باکسی عمیقا بجوشم و اون روی مهربان و ظریف و شیفته و وابسته‌ی خودم رو نشون بدم و معمولا ادم‌هایی که با من آشنا شدن و قصد دوستی و معاشرت با من رو داشتن، تحملشون تا رسیدن به روی صمیمی و گرم و مهربانم قد نداده و در نتیجه‌ی همینه که من هیچ دوست صمیمی و نزدیکی تقریبا ندارم، جز نزدیکان قدیمی و صمیمی خودم. من بعد از آزمون و خطای بسیار مطمئن شدم که آدم‌ها دیوار تحملشون کوتاهه، پس پاسخم به تمام تلاش برای صمیمیت‌ها منفیه، چون حوصله‌ی دردسر و غصه‌ و رنج دوباره ندارم!!!

چگونه قدرتمند تر شویم : 1. آرام باشید. 2. کمتر صحبت کنید. 3. بیشتر مشاهده کنید. 4. احترام نشان دهید. 5. بی سروصدا حرکت کنید. 6. ارتباط چشمی برقرار کنید. 7. زمان را بهتر مدیریت کنید. 8. قبل از صحبت کردن فکر کنید.

دلتنگی طولانی آدم رو عوض میکنه، بی‌حوصله و بد خلق و حواس پرت و... میکنه، یهو به خودت میای میبینی دیگه خودتم نمیدونی اومدن اون چیز یا کسی که منتظرش بودی حالتو خوب میکنه یا نه! آدما رو تو دلتنگی نزارین؛ یهو برمیگردین میبینین هیچی سر جاش نیست، مخصوصا خود اون شخص.

به شخصه آرامش رابطم واسم از هر چیزی مهمتره: این اخلاقم اذیتت میکنه ؟ درستش میکنم این آدم حس خوبی بهت نمیده ؟ آنفالوش میکنم چیزی ازش دیدی؟ آدم مناسبی واسه دوستی نیست ؟ کمرنگش میکنم فلانی خیانت کاره تاثیر بد داره ؟ کم رفت و آمد میکنم فلان جا محیط خوبی نیست ؟ نمیرم کارم اشتباه بود ؟ راست میگی از دید تو نگاه نکرده بودم مشکلی پیش اومده ؟ باهم حرف میزنیم حلش میکنیم چیزی اذیتت میکنه ؟ بیا در موردش حرف بزنیم رابطه ها اینجوری خیلی قشنگتر پیش میره❤️‍🩹

شرایط که همیشه این شکلی نمیمونه عزیزم بهار نزدیکمونه شرایط تغییر میکنه نفس های آخر سختیاست .. تو ریشه امید رو تو دلت زنده نگهدار🌱❤️‍🩹

در بدترین روزهای خود چهره‌ ی واقعی اطرافیانتان را خواهید دید…👌🏼

دخترایی که از حاشیه دوری میکنن؛ حرف نمیبرن نمیارن، حسودی نمیکنن... واقعاً یه جور عجیبی شیکن.

همه چیز تو یه جمله خلاصه میشه؛ "طرف باید اهلت باشه." خیلی حرف تو این جمله‌ی کوتاه هست. یعنی اگه اهلت باشه، میشناسه تورو. اگه تورو بشناسه خوب بلده کجا صداشو برات بالا ببره و کجا پایین بیاره. چه حرفایی رو در گوشت بگه و چه حرفاییو جار بزنه. خوب میدونه چی حالتو خوب میکنه و چی بد. اهلت که باشه، اون سر دنیام که بره اهله. اهلت که نباشه، بغل دستتم نا‌اهله.....

بهترین ویژگی من اینه که خیلی دوستانه رفتار می‌کنم، ولی هیچ‌کس به راحتی نمی‌تونه دوست من بشه...

‏این ماجرای «همینه که هست» برای آدمای رندوم و معمولی زندگیمونه، نه کسایی که دوسشون داریم؛ آدم باید هوای کسی که دوسش داره رو بیشتر داشته باشه و منعطف باشه براش، لجبازی هیچ عاقبت خوشی نداره.

آدما از یه جا به بعد دیگه اون طوری که خودشون هستن رفتار نمیکنن، بلکه اون طوری رفتار میکنن که باهاشون رفتار کردین! خلاصه اگر هر تغییر رفتاری از نزدیکان و  دوستای صمیمیتون دیدین اول یه نگاهی به رفتار و کارای خودتون بکنید بعد طرف رو قضاوت کنید…

۱۴۰۳ بهم یاد داد: باید بیشتر مراقب خودم باشم حتی در برابر انتخاب های خودم؛ همینقدر کوتاه...

فکر می‌کردم منم که زیاد حساسم و منم که سخت می‌گیرم! رفتم و دورتر ایستادم و دیدم نه! واقعا سخت بود!!! اگر قرار بود بی‌طرفانه جهان خودم را برانداز کنم و عملکرد خودم را به قضاوت بنشینم؛ به خودم حق می‌دادم. از دور خودم را دیدم و نگران شدم، اگر دیگر نتوانم طاقت بیاورم چه؟ تحملم تمام شود و نخواهم ادامه بدهم چه؟ یکی مانده به پله‌ی آخر جا بزنم و قید همه چیز را بزنم چه؟! من سخت نمی‌گرفتم، روزگاری که برای من مقدر شده‌بود، واقعا سخت بود. |نرگس صرافیان طوفان|

Morphin™ | مورفین - آمار و تحلیل کانال تلگرام @morphin_graphy