es
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Ir al canal en Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
251
Suscriptores
+124 horas
+367 días
+3630 días
Archivo de publicaciones
دوستان چک کردم واقعیه

به به ببینید چه خبره فردا شب

به حرفای عمو سیروس مهربان گوش بدید

شاهزاده رضا پهلوی: صرف‌نظر از نتیجه این به اصطلاح مذاکرات، این توافق پایدار نخواهد بود. 📝 AmirF15 👑 @Fighter_Radar
شاهزاده رضا پهلوی: صرف‌نظر از نتیجه این به اصطلاح مذاکرات، این توافق پایدار نخواهد بود. 📝  AmirF15 👑 @Fighter_Radar

دقیقا

https://t.me/sefartkhane/3301 فقط یه دهه شصتی می‌تونه اینطوری فکر کنه

هعی دوستان شوخوش

تروخدا عقل این بشر رو نگا تا یه حرف زدی که واسش خوش نیست لفت میده

این‌ ممد دد بازیا چیه بخدا، فردا که از پشت بوم پرت شدیم ویزامون‌ هم میاد

زیر ولای عمو قالیباف راحتتر ویزا نمی گیریم؟ اینا که برده آمریکا شدن یعنی آمریکا برای برده اش یکم راحت‌تر ویزا صادر نمی کنه؟

بخاطر این پانکوردای کیری نبود الان تو ساواک داشتیم رافضی سلاخی میکردیم

من کیران اگه ایران هم بشه دوباره باز فرار رو ترجیح میدم حقیقتا، به همه هم پیشنهادش میکنم

مشتی کصشعرای منو جدی نگیر من خودم در اولین فرصت موجود از کیران فرار میکنم

من یه دلیل دیگه هم که فکر میکنم ملت ریدن تو خودشون رو مراد ویسی میدونم با وجود اینکه خیلی دوسش دارم اما باید واقع بین باشیم مراد میگفت ج.ا تو یه هفته تموم میشه به ملت اونقدر امید کاذب داد که تو همچین موقعیتی ملت ریدن تو خودشون

مانوک تا الان همه پیش‌بینی هاش درست دراومده

دقیق

photo content

ممد جان روزی رو میبینم که وحوش قالیباف خودتو از پشت بوم پرت میکنن پایین

ممد عزیزم برو بمیر کصکش