ch
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

前往频道在 Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

显示更多
未指定国家未指定类别
251
订阅者
+124 小时
+367
+3630
帖子存档
دوستان چک کردم واقعیه

به به ببینید چه خبره فردا شب

به حرفای عمو سیروس مهربان گوش بدید

شاهزاده رضا پهلوی: صرف‌نظر از نتیجه این به اصطلاح مذاکرات، این توافق پایدار نخواهد بود. 📝 AmirF15 👑 @Fighter_Radar
شاهزاده رضا پهلوی: صرف‌نظر از نتیجه این به اصطلاح مذاکرات، این توافق پایدار نخواهد بود. 📝  AmirF15 👑 @Fighter_Radar

https://t.me/sefartkhane/3301 فقط یه دهه شصتی می‌تونه اینطوری فکر کنه

هعی دوستان شوخوش

تروخدا عقل این بشر رو نگا تا یه حرف زدی که واسش خوش نیست لفت میده

این‌ ممد دد بازیا چیه بخدا، فردا که از پشت بوم پرت شدیم ویزامون‌ هم میاد

زیر ولای عمو قالیباف راحتتر ویزا نمی گیریم؟ اینا که برده آمریکا شدن یعنی آمریکا برای برده اش یکم راحت‌تر ویزا صادر نمی کنه؟

بخاطر این پانکوردای کیری نبود الان تو ساواک داشتیم رافضی سلاخی میکردیم

من کیران اگه ایران هم بشه دوباره باز فرار رو ترجیح میدم حقیقتا، به همه هم پیشنهادش میکنم

مشتی کصشعرای منو جدی نگیر من خودم در اولین فرصت موجود از کیران فرار میکنم

من یه دلیل دیگه هم که فکر میکنم ملت ریدن تو خودشون رو مراد ویسی میدونم با وجود اینکه خیلی دوسش دارم اما باید واقع بین باشیم مراد میگفت ج.ا تو یه هفته تموم میشه به ملت اونقدر امید کاذب داد که تو همچین موقعیتی ملت ریدن تو خودشون

مانوک تا الان همه پیش‌بینی هاش درست دراومده

ممد جان روزی رو میبینم که وحوش قالیباف خودتو از پشت بوم پرت میکنن پایین

ممد عزیزم برو بمیر کصکش