en
Feedback
WOLF CRYPTO FREE SIGNAL 📊🐺

WOLF CRYPTO FREE SIGNAL 📊🐺

Open in Telegram

✅ ᴅᴀɪʟʏ ꜱᴡɪɴɢ ᴄᴀʟʟꜱ ✅ ʙᴛᴄ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇꜱ ✅ ᴛʀᴀᴅɪɴɢ ꜱᴛʀᴀᴛᴇɢɪᴇꜱ @Trader_Shanaa https://t.me/Wolf_Trader_Shanaa

Show more
782
Subscribers
No data24 hours
-67 days
-1830 days

Data loading in progress...

Similar Channels
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Tags Cloud
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
September '26
September '26
+1
in 0 channels
August '26
+9
in 0 channels
Get PRO
July '26
+23
in 0 channels
Get PRO
June '26
+101
in 0 channels
Get PRO
May '26
+238
in 5 channels
Get PRO
April '26
+90
in 0 channels
Get PRO
March '26
+108
in 0 channels
Get PRO
February '26
+485
in 0 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
05 September0
04 September0
03 September+1
02 September0
01 September0
Channel Posts
ඔන්න තව එක්ක.💎🚀 All TP Done ✔️ ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
+4
ඔන්න තව එක්ක.💎🚀 All TP Done ✔️ ⭕️@Trader_Shanaa⭕️

2
Good Morning Everyone 🌄🔥
Good Morning Everyone 🌄🔥
87
3
ඔන්න තව එක්ක 😋 ඔන්න ඕකයි කියන්නේ , ආවොත් අනිවරෙන් ගොඩ දානවා කියලා 💎🚀 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️+2
ඔන්න තව එක්ක 😋 ඔන්න ඕකයි කියන්නේ , ආවොත් අනිවරෙන් ගොඩ දානවා කියලා 💎🚀 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
125
4
Good Morning Everyone 🌄🔥
Good Morning Everyone 🌄🔥
122
5
මේ පෙනව්නේ මේ ඔයාලගේ ඉදලා අපිත් එක්ක එකතු උන අයගේ Feedback ඉතින් ,💎🚀 ඔයාලා දන්නවා කරන්න ඕනේ එක 😋
මේ පෙනව්නේ මේ ඔයාලගේ ඉදලා අපිත් එක්ක එකතු උන අයගේ Feedback ඉතින් ,💎🚀 ඔයාලා දන්නවා කරන්න ඕනේ එක 😋
134
6
ඔන්න තව එක්ක 💎🚀 මේවා ඉතින් වෙන කාගෙන්ද අපෙන් විතරයි පුතේ 😋 ගේමක් ගහගන්න අයට සුපිරිම තැන තමයි මෙතන ඉතින් බොන් ඉන්න එපා. මේ මිස් වෙන්නේ ඔයාගේ ගොඩයන්න තියෙන Chance එක🔝🆕 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
134
7
මේවා අපෙන් විතරයි හලෝ 😋 ඔයත් Performance නැති group වලට රැවටිලා නාස්ති වෙලාද ඉන්නේ🤣 ඇවිත් බලන්න සතියයි. ආස හිතෙයි සතියෙන් ඔ+2
මේවා අපෙන් විතරයි හලෝ 😋 ඔයත් Performance නැති group වලට රැවටිලා නාස්ති වෙලාද ඉන්නේ🤣 ඇවිත් බලන්න සතියයි. ආස හිතෙයි සතියෙන් ඔයාට වෙනස තේරෙයි 😋 😂මේ මුදල් ගෙවා ප්‍රචාරණය කරන ලද දැන්වීමකි 🤣 Anyway, පේනවනේ දෙකයි 2000% යි මේකෙත් 1000% 🚀🚀 📌ඔන්න offer එකක් දෙන්නම්. මුලින්ම එන 3 දෙනෙක්ට 50% off Lifetime VIP Membership with fully custem made Plan 💎 🔴Come fast 🔴 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
143
8
සමහරු දැකලවත් නැති ඒවා , අපිට එන්නේ Daily 😋 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
සමහරු දැකලවත් නැති ඒවා , අපිට එන්නේ Daily 😋 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
155
9
Good Morning Everyone
Good Morning Everyone
156
10
ENTRY OPEN 🕯😋
158
11
ඔන්න උදේ දුන්න UAI එක 350% 😊🤨 පේනවනේ 💰 මේවා අපෙන් විතරයි ඉතින් ඔයත් ඇවිල්ලා Play කරන්න අපිත් එක්ක මේ Game එක 🥳 අපි මේ gam+1
ඔන්න උදේ දුන්න UAI එක 350% 😊🤨 පේනවනේ 💰 මේවා අපෙන් විතරයි ඉතින් ඔයත් ඇවිල්ලා Play කරන්න අපිත් එක්ක මේ Game එක 🥳 අපි මේ game එකේ Tips Plan ඔක්කොම කියලා දෙන්නම් 🫣😎 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
160
12
WOLF KING CRYPTO VIP 🐺 SCALP TRADE 😓😄 #ZEC | SELL SHORT 🥳😋 ⭐️ Entry: — 820 😮 🙋 SL: — 850 🥳 🥳🤨 TP: 30% | 50% | 80% | 100%  & Hold 😓😍 😓 Leverage: 20x ⭐️ 😕 High risk. Manage your risk. @Trader_Shanaa 👑🐺
150
13
No text...
146
14
ඔන්න උදේ දුන්න UAI එක 350% 😊🤨 පේනවනේ 💰 මේවා අපෙන් විතරයි ඉතින් ඔයත් ඇවිල්ලා Play කරන්න අපිත් එක්ක මේ Game එක 🥳 අපි මේ gam
ඔන්න උදේ දුන්න UAI එක 350% 😊🤨 පේනවනේ 💰 මේවා අපෙන් විතරයි ඉතින් ඔයත් ඇවිල්ලා Play කරන්න අපිත් එක්ක මේ Game එක 🥳 අපි මේ game එකේ Tips Plan ඔක්කොම කියලා දෙන්නම් 🫣😎 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
14
15
කෝ මොකෝ වෙන්නේ 💎🚀 අපි නම් බරටම වැඩ ⭕️ කස්ටියට ගේමක් ගහගන්න අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න ⬆️🤝 දෙන්නද Offer එකක් 🚗🪙+1
කෝ මොකෝ වෙන්නේ 💎🚀 අපි නම් බරටම වැඩ ⭕️ කස්ටියට ගේමක් ගහගන්න අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න ⬆️🤝 දෙන්නද Offer එකක් 🚗🪙
146
16
ගෙවන ගානට උපරිම සාධාරණයක් කරන Chanal 💎😋 ඔන්න ඔහොමයි අපේ වැඩ, හම්බ කරන මිනිහට මේක නිධානයක්. 🚀+1
ගෙවන ගානට උපරිම සාධාරණයක් කරන Chanal 💎😋 ඔන්න ඔහොමයි අපේ වැඩ, හම්බ කරන මිනිහට මේක නිධානයක්. 🚀
146
17
මොකද වෙන්නේ බෝඩර් 🎤 සමහරු වෙළි වෙළි ඉන්නවා නේද සල්ලි ගෙවලා ගිහින් 🙈☄️ ඕක තමා කියන්නේ හරි තැනකට Set වෙන්න කියලා 😋 Anyway. �+3
මොකද වෙන්නේ බෝඩර් 🎤 සමහරු වෙළි වෙළි ඉන්නවා නේද සල්ලි ගෙවලා ගිහින් 🙈☄️ ඕක තමා කියන්නේ හරි තැනකට Set වෙන්න කියලා 😋 Anyway. 💵 ඔන්න තව VIP Trade දෙකක් 💎🚀 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
156
18
Good Morning Everyone 🌄🔥
Good Morning Everyone 🌄🔥
158
19
ඔන්න අදත් එහෙනම් 1000% පුතේ 😋 පේනවනේ Plan එකකට වැඩේ යන්නේ දකින දකින හැම Coin එකටම Entry ගන්නේ නෑ. අනිත් අයියල වගේ. 🤣💵 ආවොත
ඔන්න අදත් එහෙනම් 1000% පුතේ 😋 පේනවනේ Plan එකකට වැඩේ යන්නේ දකින දකින හැම Coin එකටම Entry ගන්නේ නෑ. අනිත් අයියල වගේ. 🤣💵 ආවොත් ගොඩ දානවා. ලොවෙත් 📌 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
177
20
මේවා පුරුදු වෙන්න ගුවන් ගත කරන ඒවා නෙවෙයි පුතා ☄️ ඔන්න ඒකත් ඒ Entry එකත් ගුවන් ගත උනා 🚀 ගුවන් ගත වෙනවා නම් පැය දෙකක් ඇති පුත+2
මේවා පුරුදු වෙන්න ගුවන් ගත කරන ඒවා නෙවෙයි පුතා ☄️ ඔන්න ඒකත් ඒ Entry එකත් ගුවන් ගත උනා 🚀 ගුවන් ගත වෙනවා නම් පැය දෙකක් ඇති පුතා 12.30 දුන්නේ. ඔන්න දැන් 💎😋 තාම පරක්කු නෑ ඇවිල්ල ගේමක් ගහගන්න. ⌛🤝 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
183