ar
Feedback
WOLF CRYPTO FREE SIGNAL 📊🐺

WOLF CRYPTO FREE SIGNAL 📊🐺

الذهاب إلى القناة على Telegram

✅ ᴅᴀɪʟʏ ꜱᴡɪɴɢ ᴄᴀʟʟꜱ ✅ ʙᴛᴄ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇꜱ ✅ ᴛʀᴀᴅɪɴɢ ꜱᴛʀᴀᴛᴇɢɪᴇꜱ @Trader_Shanaa https://t.me/Wolf_Trader_Shanaa

إظهار المزيد
785
المشتركون
-424 ساعات
-57 أيام
-1930 أيام

جاري تحميل البيانات...

القنوات المماثلة
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
سحابة العلامات
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
سبتمبر '26
سبتمبر '26
+1
في 0 قنوات
أغسطس '26
+9
في 0 قنوات
Get PRO
يوليو '26
+23
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '26
+101
في 0 قنوات
Get PRO
مايو '26
+238
في 5 قنوات
Get PRO
أبريل '26
+90
في 0 قنوات
Get PRO
مارس '26
+108
في 0 قنوات
Get PRO
فبراير '26
+485
في 0 قنوات
التاريخ
نمو المشتركين
الإشارات
القنوات
03 سبتمبر+1
02 سبتمبر0
01 سبتمبر0
منشورات القناة
මේවා අපෙන් විතරයි හලෝ 😋 ඔයත් Performance නැති group වලට රැවටිලා නාස්ති වෙලාද ඉන්නේ🤣 ඇවිත් බලන්න සතියයි. ආස හිතෙයි සතියෙන් ඔ
+2
මේවා අපෙන් විතරයි හලෝ 😋 ඔයත් Performance නැති group වලට රැවටිලා නාස්ති වෙලාද ඉන්නේ🤣 ඇවිත් බලන්න සතියයි. ආස හිතෙයි සතියෙන් ඔයාට වෙනස තේරෙයි 😋 😂මේ මුදල් ගෙවා ප්‍රචාරණය කරන ලද දැන්වීමකි 🤣 Anyway, පේනවනේ දෙකයි 2000% යි මේකෙත් 1000% 🚀🚀 📌ඔන්න offer එකක් දෙන්නම්. මුලින්ම එන 3 දෙනෙක්ට 50% off Lifetime VIP Membership with fully custem made Plan 💎 🔴Come fast 🔴 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️

2
සමහරු දැකලවත් නැති ඒවා , අපිට එන්නේ Daily 😋 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
සමහරු දැකලවත් නැති ඒවා , අපිට එන්නේ Daily 😋 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
121
3
Good Morning Everyone
Good Morning Everyone
119
4
ENTRY OPEN 🕯😋
129
5
ඔන්න උදේ දුන්න UAI එක 350% 😊🤨 පේනවනේ 💰 මේවා අපෙන් විතරයි ඉතින් ඔයත් ඇවිල්ලා Play කරන්න අපිත් එක්ක මේ Game එක 🥳 අපි මේ gam+1
ඔන්න උදේ දුන්න UAI එක 350% 😊🤨 පේනවනේ 💰 මේවා අපෙන් විතරයි ඉතින් ඔයත් ඇවිල්ලා Play කරන්න අපිත් එක්ක මේ Game එක 🥳 අපි මේ game එකේ Tips Plan ඔක්කොම කියලා දෙන්නම් 🫣😎 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
136
6
WOLF KING CRYPTO VIP 🐺 SCALP TRADE 😓😄 #ZEC | SELL SHORT 🥳😋 ⭐️ Entry: — 820 😮 🙋 SL: — 850 🥳 🥳🤨 TP: 30% | 50% | 80% | 100%  & Hold 😓😍 😓 Leverage: 20x ⭐️ 😕 High risk. Manage your risk. @Trader_Shanaa 👑🐺
131
7
لا يوجد نص...
128
8
ඔන්න උදේ දුන්න UAI එක 350% 😊🤨 පේනවනේ 💰 මේවා අපෙන් විතරයි ඉතින් ඔයත් ඇවිල්ලා Play කරන්න අපිත් එක්ක මේ Game එක 🥳 අපි මේ gam
ඔන්න උදේ දුන්න UAI එක 350% 😊🤨 පේනවනේ 💰 මේවා අපෙන් විතරයි ඉතින් ඔයත් ඇවිල්ලා Play කරන්න අපිත් එක්ක මේ Game එක 🥳 අපි මේ game එකේ Tips Plan ඔක්කොම කියලා දෙන්නම් 🫣😎 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
14
9
කෝ මොකෝ වෙන්නේ 💎🚀 අපි නම් බරටම වැඩ ⭕️ කස්ටියට ගේමක් ගහගන්න අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න ⬆️🤝 දෙන්නද Offer එකක් 🚗🪙+1
කෝ මොකෝ වෙන්නේ 💎🚀 අපි නම් බරටම වැඩ ⭕️ කස්ටියට ගේමක් ගහගන්න අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න ⬆️🤝 දෙන්නද Offer එකක් 🚗🪙
130
10
ගෙවන ගානට උපරිම සාධාරණයක් කරන Chanal 💎😋 ඔන්න ඔහොමයි අපේ වැඩ, හම්බ කරන මිනිහට මේක නිධානයක්. 🚀+1
ගෙවන ගානට උපරිම සාධාරණයක් කරන Chanal 💎😋 ඔන්න ඔහොමයි අපේ වැඩ, හම්බ කරන මිනිහට මේක නිධානයක්. 🚀
122
11
මොකද වෙන්නේ බෝඩර් 🎤 සමහරු වෙළි වෙළි ඉන්නවා නේද සල්ලි ගෙවලා ගිහින් 🙈☄️ ඕක තමා කියන්නේ හරි තැනකට Set වෙන්න කියලා 😋 Anyway. �+3
මොකද වෙන්නේ බෝඩර් 🎤 සමහරු වෙළි වෙළි ඉන්නවා නේද සල්ලි ගෙවලා ගිහින් 🙈☄️ ඕක තමා කියන්නේ හරි තැනකට Set වෙන්න කියලා 😋 Anyway. 💵 ඔන්න තව VIP Trade දෙකක් 💎🚀 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
134
12
Good Morning Everyone 🌄🔥
Good Morning Everyone 🌄🔥
135
13
ඔන්න අදත් එහෙනම් 1000% පුතේ 😋 පේනවනේ Plan එකකට වැඩේ යන්නේ දකින දකින හැම Coin එකටම Entry ගන්නේ නෑ. අනිත් අයියල වගේ. 🤣💵 ආවොත
ඔන්න අදත් එහෙනම් 1000% පුතේ 😋 පේනවනේ Plan එකකට වැඩේ යන්නේ දකින දකින හැම Coin එකටම Entry ගන්නේ නෑ. අනිත් අයියල වගේ. 🤣💵 ආවොත් ගොඩ දානවා. ලොවෙත් 📌 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
160
14
මේවා පුරුදු වෙන්න ගුවන් ගත කරන ඒවා නෙවෙයි පුතා ☄️ ඔන්න ඒකත් ඒ Entry එකත් ගුවන් ගත උනා 🚀 ගුවන් ගත වෙනවා නම් පැය දෙකක් ඇති පුත+2
මේවා පුරුදු වෙන්න ගුවන් ගත කරන ඒවා නෙවෙයි පුතා ☄️ ඔන්න ඒකත් ඒ Entry එකත් ගුවන් ගත උනා 🚀 ගුවන් ගත වෙනවා නම් පැය දෙකක් ඇති පුතා 12.30 දුන්නේ. ඔන්න දැන් 💎😋 තාම පරක්කු නෑ ඇවිල්ල ගේමක් ගහගන්න. ⌛🤝 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
167
15
VIP එකේ බස්සපු Jet එකක් බමුද ? 😎😍🔄
VIP එකේ බස්සපු Jet එකක් බමුද ? 😎😍🔄
154
16
ඔන්න උදේම පොඩියට😎 මේ අද දුන්නේ ඒවා හොඳේ 🚀 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️+2
ඔන්න උදේම පොඩියට😎 මේ අද දුන්නේ ඒවා හොඳේ 🚀 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
160
17
Good Morning Everyone 🌄🔥
Good Morning Everyone 🌄🔥
159
18
මේවා 15x වලින් ගහපුවේ හොඳද පුතේ , 🚀🚀 මෙච්චර මාර්කට් අවුල් වෙලා තියෙන වෙලාවේ. 😡 ඉදලා ඉලද හොදම එකෙන් අල්ලන්නේ පුතේ 🪙 1000%+1
මේවා 15x වලින් ගහපුවේ හොඳද පුතේ , 🚀🚀 මෙච්චර මාර්කට් අවුල් වෙලා තියෙන වෙලාවේ. 😡 ඉදලා ඉලද හොදම එකෙන් අල්ලන්නේ පුතේ 🪙 1000% කෑලි කියන්නේ පිස්සුවක් හොඳේ... 💎 අපේ VIP ආපු අයට වැරදුනේ නෑ පුතේ.😋 ඔයත් Try කරලා බලන්න. 🤝 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
173
19
මේවා 15x වලින් ගහපුවේ හොඳද පුතේ , 🚀🚀 මෙච්චර මාර්කට් අවුල් වෙලා තියෙන වෙලාවේ. 😡 ඉදලා ඉලද හොදම එකෙන් අල්ලන්නේ පුතේ 🪙 1000%
මේවා 15x වලින් ගහපුවේ හොඳද පුතේ , 🚀🚀 මෙච්චර මාර්කට් අවුල් වෙලා තියෙන වෙලාවේ. 😡 ඉදලා ඉලද හොදම එකෙන් අල්ලන්නේ පුතේ 🪙 1000% කෑලි කියන්නේ පිස්සුවක් හොඳේ... 💎 අපේ VIP ආපු අයට වැරදුනේ නෑ පුතේ.😋 ඔයත් Try කරලා බලන්න. 🤝 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
1
20
යෝ මොකද වෙන්නේ ? ⭕️ Free එකේ 💎🚀 VIP පැත්තෙ line එක වදිනවා සුපිරියට 📌 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️+2
යෝ මොකද වෙන්නේ ? ⭕️ Free එකේ 💎🚀 VIP පැත්තෙ line එක වදිනවා සුපිරියට 📌 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
169