ch
Feedback
WOLF CRYPTO FREE SIGNAL 📊🐺

WOLF CRYPTO FREE SIGNAL 📊🐺

前往频道在 Telegram

✅ ᴅᴀɪʟʏ ꜱᴡɪɴɢ ᴄᴀʟʟꜱ ✅ ʙᴛᴄ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇꜱ ✅ ᴛʀᴀᴅɪɴɢ ꜱᴛʀᴀᴛᴇɢɪᴇꜱ @Trader_Shanaa https://t.me/Wolf_Trader_Shanaa

显示更多
785
订阅者
-424 小时
-57 天
-1930 天

数据加载中...

相似频道
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
标签云
无数据
有任何问题?请刷新页面或联系我们的客服
进出提及
---
---
---
---
---
---
吸引订阅者
九月 '26
九月 '26
+1
在0个频道中
八月 '26
+9
在0个频道中
Get PRO
七月 '26
+23
在0个频道中
Get PRO
六月 '26
+101
在0个频道中
Get PRO
五月 '26
+238
在5个频道中
Get PRO
四月 '26
+90
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+108
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+485
在0个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
03 九月+1
02 九月0
01 九月0
频道帖子
මේවා අපෙන් විතරයි හලෝ 😋 ඔයත් Performance නැති group වලට රැවටිලා නාස්ති වෙලාද ඉන්නේ🤣 ඇවිත් බලන්න සතියයි. ආස හිතෙයි සතියෙන් ඔ
+2
මේවා අපෙන් විතරයි හලෝ 😋 ඔයත් Performance නැති group වලට රැවටිලා නාස්ති වෙලාද ඉන්නේ🤣 ඇවිත් බලන්න සතියයි. ආස හිතෙයි සතියෙන් ඔයාට වෙනස තේරෙයි 😋 😂මේ මුදල් ගෙවා ප්‍රචාරණය කරන ලද දැන්වීමකි 🤣 Anyway, පේනවනේ දෙකයි 2000% යි මේකෙත් 1000% 🚀🚀 📌ඔන්න offer එකක් දෙන්නම්. මුලින්ම එන 3 දෙනෙක්ට 50% off Lifetime VIP Membership with fully custem made Plan 💎 🔴Come fast 🔴 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️

2
සමහරු දැකලවත් නැති ඒවා , අපිට එන්නේ Daily 😋 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
සමහරු දැකලවත් නැති ඒවා , අපිට එන්නේ Daily 😋 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
121
3
Good Morning Everyone
Good Morning Everyone
119
4
ENTRY OPEN 🕯😋
129
5
ඔන්න උදේ දුන්න UAI එක 350% 😊🤨 පේනවනේ 💰 මේවා අපෙන් විතරයි ඉතින් ඔයත් ඇවිල්ලා Play කරන්න අපිත් එක්ක මේ Game එක 🥳 අපි මේ gam+1
ඔන්න උදේ දුන්න UAI එක 350% 😊🤨 පේනවනේ 💰 මේවා අපෙන් විතරයි ඉතින් ඔයත් ඇවිල්ලා Play කරන්න අපිත් එක්ක මේ Game එක 🥳 අපි මේ game එකේ Tips Plan ඔක්කොම කියලා දෙන්නම් 🫣😎 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
136
6
WOLF KING CRYPTO VIP 🐺 SCALP TRADE 😓😄 #ZEC | SELL SHORT 🥳😋 ⭐️ Entry: — 820 😮 🙋 SL: — 850 🥳 🥳🤨 TP: 30% | 50% | 80% | 100%  & Hold 😓😍 😓 Leverage: 20x ⭐️ 😕 High risk. Manage your risk. @Trader_Shanaa 👑🐺
131
7
没有文字...
128
8
ඔන්න උදේ දුන්න UAI එක 350% 😊🤨 පේනවනේ 💰 මේවා අපෙන් විතරයි ඉතින් ඔයත් ඇවිල්ලා Play කරන්න අපිත් එක්ක මේ Game එක 🥳 අපි මේ gam
ඔන්න උදේ දුන්න UAI එක 350% 😊🤨 පේනවනේ 💰 මේවා අපෙන් විතරයි ඉතින් ඔයත් ඇවිල්ලා Play කරන්න අපිත් එක්ක මේ Game එක 🥳 අපි මේ game එකේ Tips Plan ඔක්කොම කියලා දෙන්නම් 🫣😎 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
14
9
කෝ මොකෝ වෙන්නේ 💎🚀 අපි නම් බරටම වැඩ ⭕️ කස්ටියට ගේමක් ගහගන්න අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න ⬆️🤝 දෙන්නද Offer එකක් 🚗🪙+1
කෝ මොකෝ වෙන්නේ 💎🚀 අපි නම් බරටම වැඩ ⭕️ කස්ටියට ගේමක් ගහගන්න අපිත් එක්ක එකතු වෙන්න ⬆️🤝 දෙන්නද Offer එකක් 🚗🪙
130
10
ගෙවන ගානට උපරිම සාධාරණයක් කරන Chanal 💎😋 ඔන්න ඔහොමයි අපේ වැඩ, හම්බ කරන මිනිහට මේක නිධානයක්. 🚀+1
ගෙවන ගානට උපරිම සාධාරණයක් කරන Chanal 💎😋 ඔන්න ඔහොමයි අපේ වැඩ, හම්බ කරන මිනිහට මේක නිධානයක්. 🚀
122
11
මොකද වෙන්නේ බෝඩර් 🎤 සමහරු වෙළි වෙළි ඉන්නවා නේද සල්ලි ගෙවලා ගිහින් 🙈☄️ ඕක තමා කියන්නේ හරි තැනකට Set වෙන්න කියලා 😋 Anyway. �+3
මොකද වෙන්නේ බෝඩර් 🎤 සමහරු වෙළි වෙළි ඉන්නවා නේද සල්ලි ගෙවලා ගිහින් 🙈☄️ ඕක තමා කියන්නේ හරි තැනකට Set වෙන්න කියලා 😋 Anyway. 💵 ඔන්න තව VIP Trade දෙකක් 💎🚀 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
134
12
Good Morning Everyone 🌄🔥
Good Morning Everyone 🌄🔥
135
13
ඔන්න අදත් එහෙනම් 1000% පුතේ 😋 පේනවනේ Plan එකකට වැඩේ යන්නේ දකින දකින හැම Coin එකටම Entry ගන්නේ නෑ. අනිත් අයියල වගේ. 🤣💵 ආවොත
ඔන්න අදත් එහෙනම් 1000% පුතේ 😋 පේනවනේ Plan එකකට වැඩේ යන්නේ දකින දකින හැම Coin එකටම Entry ගන්නේ නෑ. අනිත් අයියල වගේ. 🤣💵 ආවොත් ගොඩ දානවා. ලොවෙත් 📌 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
160
14
මේවා පුරුදු වෙන්න ගුවන් ගත කරන ඒවා නෙවෙයි පුතා ☄️ ඔන්න ඒකත් ඒ Entry එකත් ගුවන් ගත උනා 🚀 ගුවන් ගත වෙනවා නම් පැය දෙකක් ඇති පුත+2
මේවා පුරුදු වෙන්න ගුවන් ගත කරන ඒවා නෙවෙයි පුතා ☄️ ඔන්න ඒකත් ඒ Entry එකත් ගුවන් ගත උනා 🚀 ගුවන් ගත වෙනවා නම් පැය දෙකක් ඇති පුතා 12.30 දුන්නේ. ඔන්න දැන් 💎😋 තාම පරක්කු නෑ ඇවිල්ල ගේමක් ගහගන්න. ⌛🤝 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
167
15
VIP එකේ බස්සපු Jet එකක් බමුද ? 😎😍🔄
VIP එකේ බස්සපු Jet එකක් බමුද ? 😎😍🔄
154
16
ඔන්න උදේම පොඩියට😎 මේ අද දුන්නේ ඒවා හොඳේ 🚀 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️+2
ඔන්න උදේම පොඩියට😎 මේ අද දුන්නේ ඒවා හොඳේ 🚀 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
160
17
Good Morning Everyone 🌄🔥
Good Morning Everyone 🌄🔥
159
18
මේවා 15x වලින් ගහපුවේ හොඳද පුතේ , 🚀🚀 මෙච්චර මාර්කට් අවුල් වෙලා තියෙන වෙලාවේ. 😡 ඉදලා ඉලද හොදම එකෙන් අල්ලන්නේ පුතේ 🪙 1000%+1
මේවා 15x වලින් ගහපුවේ හොඳද පුතේ , 🚀🚀 මෙච්චර මාර්කට් අවුල් වෙලා තියෙන වෙලාවේ. 😡 ඉදලා ඉලද හොදම එකෙන් අල්ලන්නේ පුතේ 🪙 1000% කෑලි කියන්නේ පිස්සුවක් හොඳේ... 💎 අපේ VIP ආපු අයට වැරදුනේ නෑ පුතේ.😋 ඔයත් Try කරලා බලන්න. 🤝 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
173
19
මේවා 15x වලින් ගහපුවේ හොඳද පුතේ , 🚀🚀 මෙච්චර මාර්කට් අවුල් වෙලා තියෙන වෙලාවේ. 😡 ඉදලා ඉලද හොදම එකෙන් අල්ලන්නේ පුතේ 🪙 1000%
මේවා 15x වලින් ගහපුවේ හොඳද පුතේ , 🚀🚀 මෙච්චර මාර්කට් අවුල් වෙලා තියෙන වෙලාවේ. 😡 ඉදලා ඉලද හොදම එකෙන් අල්ලන්නේ පුතේ 🪙 1000% කෑලි කියන්නේ පිස්සුවක් හොඳේ... 💎 අපේ VIP ආපු අයට වැරදුනේ නෑ පුතේ.😋 ඔයත් Try කරලා බලන්න. 🤝 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
1
20
යෝ මොකද වෙන්නේ ? ⭕️ Free එකේ 💎🚀 VIP පැත්තෙ line එක වදිනවා සුපිරියට 📌 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️+2
යෝ මොකද වෙන්නේ ? ⭕️ Free එකේ 💎🚀 VIP පැත්තෙ line එක වදිනවා සුපිරියට 📌 ⭕️@Trader_Shanaa⭕️
169