en
Feedback
شِلیک آخر؛

شِلیک آخر؛

Closed channel

"به نام ماشه ای که برای تو ، کِشیده شد" http://t.me/HidenChat_Bot?start=7581543983 هیدن چتمون جوجوها :)))

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
1 083
Subscribers
-1424 hours
-917 days
+83030 days
Posts Archive
من در میانِ این هیاهویِ بی‌معنا تنها تماشاگرِ فروپاشیِ خویشم.

زندگی یک جور بلاتکلیفی است که مدام انسان را با ترفندهای مختلف به دلخوشی‌های موقتی که بوی نجات می‌دهند امیدوار می‌کند.

وای اره من خیلی دوسش داشتم

😂😂😂😂

اره دلقک

یادته غیرتی بازی در نیاورد

اره دیگه🤣🤣🤣

بیتکوینه دیگه🤣🤣

اره حجی لذتتت

ایجان

حجی ولی خوبه استایلی ‌و اخلاقی ولی کیرش کنم بیشتر حال میده

مهدیسم بهم ناشناس داده بود امروز

حجی دهنش عجب سیریشیه

پشمامم🤣🤣🤣🤣🤣

حجی رفته بودیم یه چی بگیرم. مهدیس کسخل رفته بود صابون گلنار برداشته بود میگفت چه رنگی میخوای ‌. حجی یارو صاحب مغازه اومد با تعجب گفت صابون میخواید؟؟؟

فک کنم رفته بود خط جدید خریده بود🤣🤣🤣🤣

باز بلاک شد

حجی آمپولی ناشناس داده بود🤣🤣🤣

وای🤣🤣