ru
Feedback
شِلیک آخر؛

شِلیک آخر؛

Закрытый канал

"به نام ماشه ای که برای تو ، کِشیده شد" http://t.me/HidenChat_Bot?start=7581543983 هیدن چتمون جوجوها :)))

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
1 083
Подписчики
-1424 часа
-917 дней
+83030 день
Архив постов
من در میانِ این هیاهویِ بی‌معنا تنها تماشاگرِ فروپاشیِ خویشم.

زندگی یک جور بلاتکلیفی است که مدام انسان را با ترفندهای مختلف به دلخوشی‌های موقتی که بوی نجات می‌دهند امیدوار می‌کند.

وای اره من خیلی دوسش داشتم

😂😂😂😂

اره دلقک

یادته غیرتی بازی در نیاورد

اره دیگه🤣🤣🤣

بیتکوینه دیگه🤣🤣

اره حجی لذتتت

ایجان

حجی ولی خوبه استایلی ‌و اخلاقی ولی کیرش کنم بیشتر حال میده

مهدیسم بهم ناشناس داده بود امروز

حجی دهنش عجب سیریشیه

پشمامم🤣🤣🤣🤣🤣

حجی رفته بودیم یه چی بگیرم. مهدیس کسخل رفته بود صابون گلنار برداشته بود میگفت چه رنگی میخوای ‌. حجی یارو صاحب مغازه اومد با تعجب گفت صابون میخواید؟؟؟

فک کنم رفته بود خط جدید خریده بود🤣🤣🤣🤣

باز بلاک شد

حجی آمپولی ناشناس داده بود🤣🤣🤣

وای🤣🤣