uk
Feedback
شِلیک آخر؛

شِلیک آخر؛

Закритий канал

"به نام ماشه ای که برای تو ، کِشیده شد" http://t.me/HidenChat_Bot?start=7581543983 هیدن چتمون جوجوها :)))

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
1 083
Підписники
-1424 години
-917 днів
+83030 день
Архів дописів
من در میانِ این هیاهویِ بی‌معنا تنها تماشاگرِ فروپاشیِ خویشم.

زندگی یک جور بلاتکلیفی است که مدام انسان را با ترفندهای مختلف به دلخوشی‌های موقتی که بوی نجات می‌دهند امیدوار می‌کند.

وای اره من خیلی دوسش داشتم

😂😂😂😂

اره دلقک

یادته غیرتی بازی در نیاورد

اره دیگه🤣🤣🤣

بیتکوینه دیگه🤣🤣

اره حجی لذتتت

ایجان

حجی ولی خوبه استایلی ‌و اخلاقی ولی کیرش کنم بیشتر حال میده

مهدیسم بهم ناشناس داده بود امروز

حجی دهنش عجب سیریشیه

پشمامم🤣🤣🤣🤣🤣

حجی رفته بودیم یه چی بگیرم. مهدیس کسخل رفته بود صابون گلنار برداشته بود میگفت چه رنگی میخوای ‌. حجی یارو صاحب مغازه اومد با تعجب گفت صابون میخواید؟؟؟

فک کنم رفته بود خط جدید خریده بود🤣🤣🤣🤣

باز بلاک شد

حجی آمپولی ناشناس داده بود🤣🤣🤣

وای🤣🤣