en
Feedback
𝙍𝙚𝙢𝙞𝙣𝙙 𝙒𝙞𝙩𝙝 𝙑𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙉𝙤𝙩𝙚

𝙍𝙚𝙢𝙞𝙣𝙙 𝙒𝙞𝙩𝙝 𝙑𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙉𝙤𝙩𝙚

Open in Telegram

Buy Ads: https://telega.io/c/Remind_With_Voice_Note Anurada සර්ගේ Physics practical- https://t.me/VoiceNoteBackup දිනලම ඉවරකරන්න!❤️‍🔥 ආසාවෙන් ඉගෙනගන්න!❤️‍🔥 Contact Admin- @VoiceNoteAdmin_Bot Since -20/09/2024

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel 𝙍𝙚𝙢𝙞𝙣𝙙 𝙒𝙞𝙩𝙝 𝙑𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙉𝙤𝙩𝙚

Channel 𝙍𝙚𝙢𝙞𝙣𝙙 𝙒𝙞𝙩𝙝 𝙑𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙉𝙤𝙩𝙚 (@remind_with_voice_note) in the Sinhala language segment is an active participant. Currently, the community unites 10 591 subscribers, ranking 18 427 in the Education category and 217 in the Sri Lanka region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 10 591 subscribers.

According to the latest data from 30 August, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -453 over the last 30 days and by -18 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 15.90%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 8.97% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 1 685 views. Within the first day, a publication typically gains 950 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 20.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
Buy Ads: https://telega.io/c/Remind_With_Voice_Note Anurada සර්ගේ Physics practical- https://t.me/VoiceNoteBackup දිනලම ඉවරකරන්න!❤️‍🔥 ආසාවෙන් ඉගෙනගන්න!❤️‍🔥 Contact Admin- @VoiceNoteAdmin_Bot Since -20/09/2024

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 31 August, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Education category.

Buy Ad
10 591
Subscribers
-1824 hours
-1337 days
-45330 days
Posts Archive
Repost from N/a
📍අපි තව randeer sirගෙ past paper disscussions වගේම තව ගොඩක් දේවල් දෙන්නම්.. 📍තව jacob sir | Sola Sir | Solo Sir | Charitha Sir | Ushan Sir නම් මතක් වෙන්නෑ බන්..ගොඩ දෙනෙක්ගෙ recordings free channel link දෙන්නම් හෙමීට..
අපි අවුරුදු 3..4ක් තිස්සෙ telegram එකෙ රස්තියාදු වෙලා වෙලා හොයාගත්තු ගොඩක් දේවල්..උබලට රස්තියාදු වෙන්න නොදී දෙන්නයි ඕනෙ බන්🩶
‼️සමහරු බන් මේ සර්ලගෙ free recordings හොයද්දි අපි දකිනවා groupsවල අහනවා 2026ම ඕනෙ 2027ම ඕනේ ගගා..එහෙම එකක්නම් නෑ බන්🙌 personally ම්ගෙ අත්දැකීමක් කිව්වොත් මන් randeer සර්ගෙ දැනුන දෙයක් තමා 2024 playlist මාරම quality 2025ට සාපෙක්ශව..organic,inorganic ඔය අවුරුදු දෙකම බලපු එකෙක් නිසා කියන්නෙ...ඒ වගේ දේවල් තියෙනවා.. ඒක නිසා උබලට මේක කරගන්න ඕනේනම් මේ resources හොඳටම ඇති බන්✨ ❌මේ අවුරුදු ගානේ වැරදුන දේවල් ඒවයින් ඉගෙන ගත්තුවා හැමදේම උබලට වරදින්න නොදී support එක දෙන්නම්...ict උනුත් ඉවර වෙනකම් ඉමුකො..හෙමීට මේක පටන් ගමු🔥

Repost from N/a
📍𝐑𝐚𝐧𝐝𝐞𝐞𝐫 𝐒𝐢𝐫 📍 ⚡𝐅𝐫𝐞𝐞 𝐋𝐞𝐬𝐬𝐨𝐧𝐬 ⚡𝐏𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐂𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐫𝐝𝐢𝐧𝐠𝐬 ඕනෙ අය ගන්න..පල්ලෙහයින් දාන්නම්✅

2027 Special Meeting 🟠LIVE NOW 📽️Zoom Link : https://zoom.us/j/96124945836?pwd=b7kutYaaYoh2o20K3pmZb0MnqMERpq.1 🟥YouTube L
2027 Special Meeting 🟠LIVE NOW 📽️Zoom Link : https://zoom.us/j/96124945836?pwd=b7kutYaaYoh2o20K3pmZb0MnqMERpq.1 🟥YouTube Link : https://www.youtube.com/live/Iyz9kUe-7fY?si=-ijcU_CfrXrwuAHi 1️⃣ ආයේ Shy එකක් කරනවද නැද්ද කියන්නේ කෙනෙක්ගේ සමස්ත අනාගතයම රඳා පවතින ලොකු තීරණයක් ළමයි. ආයේ shy එකක් කරන එකෙන් වැඩක් වෙයි ද? 3rd shy කරන එකේ තේරුමක් තියෙනව ද? ලොකු වෙනසක් කරන්න පුළුවන් ද? මේ දේවල් සේරම කතා කරමු. 2️⃣ 2027 කරනවා කියන තීරණයට එනවා නම් කරන එක හරියටම කරන්න ඕන. ඊළඟට ඒක කරන ගැන එක කතා කරමු. 3️⃣ මෙතෙක් හරියට වැඩ නොකරපු පළවෙනි වතාවේ කරන ළමයෙක්ට මුල ඉඳන් පටන්ගන්න මේ අන්තිම chance එක. එහෙම ළමයි මොකද කරන්න ඕන කියන එක ඊළඟට බලමු. 4️⃣ Chemistry හෝ වෙනත් ඕනෑම subject එකක් ළමයෙකුට අමාරු වෙන්න හේතු තියෙනවා. Subject නිකන් බැරි වෙන්නේ නෑ. ඒ හේතු මොනවද සහ ඒ හේතු නැති වෙන විදිහට බින්දුවේ ඉඳන් සීයට සීයක් විෂයක් ගොඩනගන විදිහ කතා කරමු. 5️⃣ දැනට සාමාන්‍ය මට්ටමක හෝ විෂයේ හොඳ මට්ටමක ඉන්න ළමයෙක් හරියට subjects 3 balance කරගෙන ඉතුරු කාලයේ වැඩ කරන්න ඕන කොහොමද කියන එක කතා කරමු. 6️⃣ දැනට F3 ක මට්ටමක හිටියත් සති 44 ක් ඇතුළත ඉතාම ඉහළ A3 කට ඉරණම වෙනස් කරන විදිහ කතා කරමු. Links පහත Telegram Channel එක හරහා: 🌐https://t.me/Echem_GR27 2027 කරනවා නම් හරියට කරමු ❤❤❤❤❤❤❤ Chemistry | අමිල දසනායක ✔️

කවදා හරි ඔයාට දැනිලා තියෙනවද "මං හරි පව්" කියන හැඟීම...💔 මං හිතන්නෙ මිනිස්සුන්ට ජීවිතේ එකම දවසක් හරි තමන් ගැනම පව් කියලා හිතෙන්න ඕනෙ. මිනිස්සුන්ගෙ ප්‍රතික්ෂේප වීම් , අපහසුතාවලට ලක් කිරීම් , වාචික හිරිහැර කිරීම් , අසාර්ථක වීම් ගණනාවකට පස්සෙ ඕනම කෙනෙක්ට හිතෙන්න පුළුවන් 'මං හරි පව්' කියලා. මතක තියා ගන්න... සදාකාලිකවම කිසිම කෙනෙක් ඔයා වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්නෙ නැහැ... කිසිම කෙනෙක් ඔයා වැටෙන හැම තැනකදීම ඔයාට වාරුවක් වෙන්නෙ නැහැ... ඔයාගෙ අසාර්ථක වීම් ගණනාවකට පස්සෙ ඔයාට දිරිමත් කරන්න කවුරුත් එන්නෙ නැහැ. ඉතිං මතක තියා ගන්න... සදාකාලිකවම ඔයා වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්න එකම මනුස්සයා ඔයා විතරයි... අසාර්ථක වීම්, ප්‍රතික්ෂේප වීම් , වැටීම් වැරදීම් වලට පස්සෙත් ඔයා වෙනුවෙන්ම පෙනී ඉන්න තරම් ශක්තිමත් වෙන්න ! 🥀🖤 Copied

Biology කෙටික්‍රම ශාක පත්‍ර ආශ්‍රිත ප්‍රශ්න සදහා 🎀 🐨කහ දුඹුරු පොට්ටයා කැලේ හැංගිලා කොල මැල්ලුමක් හදන් රෑට සීත තපිනවා කහ දුඹුරු = පත්‍ර මායිම් කහ දුඹුරු වීම පොට්ටයා = K පොටෑසියම් කැලේ = Ca කැල්සියම් හැංගිලා = ළ්පටි පත්‍ර හැකිලීම කොළ = Cl මැල්ලුමක් හදන් = පත්‍ර මැලවීම රෑට = පත්‍ර රැලි වැටීම සීත තපිනවා = Zn 🐰වියලි කොලේ Cu නැතේ මැරෙන කොලේ Ni නැතේ කදේ මුලේ Mo නැතේ බෙදෙන මුලෙත් Cu නැතේ Cu = පත්‍ර අග්‍රය වියලීම Ni = ප්ත්‍ර අග්‍රය මියයාම Mo = කදේ සහ මුලේ අග්‍රය මිය යාම Cu = මුල් අධිකව බෙදීයාම #Biology

⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜ කරන්න බැරි වෙයිද කියල හිතන්න යන්නෙපා වැදගත්ම දේ❗️ 🛑🛑🛑පුලුවන් වෙයිද කියල හිතන්න යන්නත් එපා🛑🛑🛑 .....Feelings නෑ වගේ වැඩ කරන්න.... මොකා කොහොම මොනා කිව්වත් එතකොට හරියනව එහෙම නොවුනා නම් එදා maxwell 200ක් ගහන්නෑ.......😊 එච්චරයි.......❤️

⚜⚜⚜⚜⚜⚜⚜ කරන්න බැරි වෙයිද කියල හිතන්න යන්නෙපා වැදගත්ම දේ❗️ 🛑🛑🛑පුලුවන් වෙයිද කියල හිතන්න යන්නත් එපා🛑🛑🛑 .....Feelings නෑ වගේ වැඩ කරන්න.... මොකා කොහොම මොනා කිව්වත් එතකොට හරියනව එහෙම නොවුනා නම් එදා maxwell 200ක් ගහන්නෑ.......😊 එච්චරයි.......❤️

අලුත් Shy එකට
පළමුවත් Past papers දෙවනුවත් Past papers තෙවනුවත් Pastpapers අන්තිමට Modle papers

✔️ඔන්න කැමති ළමයින්ට බලන්න පුළුවන්. කැමති නැත්තම් ඉතිං හිතින් අතඇරලා හිටියත් කමක් නෑ.
✔️ඔන්න කැමති ළමයින්ට බලන්න පුළුවන්. කැමති නැත්තම් ඉතිං හිතින් අතඇරලා හිටියත් කමක් නෑ.

අද කොහොමද තත්වේ ලමයි Chem වල 🌝
Anonymous voting

Final Advice
වායු ගාණෙ mol m-3 ගැන අමතක කරන්නෙපා 5,6 දෙ⁣ක අන්තිමට කරන එක ඇඟට ගුණයි ppm = mgdm-3 දාන්න පුළුවන් තනුක නම් විතරයි. ඒකට කලින් බලන්න ස්කන්ධ භාගෙන් වැඩේ කරගන්න පුළුවන්ද කියල හඳුනා ගැනීම්වලදි අදාළ අකුර මතක ඇතුව ලියන්න වායු, KpKc ගාණෙ ආරම්භක තත්වවල දීපු උෂ්ණත්වෙ නැතුව වෙන උෂ්ණත්වෙකදි නම් ප්‍රතික්‍රියාව වෙන්නෙ, ආරම්භක පීඩනෙ උෂ්ණත්වෙ නිසත් වෙනස් වෙනව කියන එක අමතක කරන්නෙපා උපකල්පනවල උදාන වාක්‍යය වායු පරිපූර්ණ ලෙස හැසි.... Ksp පරිමාව වෙනස් නොවන බව... එන්තැල්පි උෂ්ණත්වය මත තාපගතික දත්ත වෙනස් නොවන බව... electro සාන්ද්‍රණ එහෙම අහද්දි ක්‍රියාවලිය පුරා පරිමාව නියත බව LiAlH4 එක්ක ඊතර් NaBH4 එක්ක මෙතනෝල් කාබනික එපා නම් PCC බෑ ග්‍රිනාඩ් වගේමයි ඇසිටලයිඩ් PbS2O3 + H2O --> PbS + H2SO4 Ni හඳුනගන්න DMG. රතු නෙස්ලර් K2[HgI4] K3fecn6, k4fecn6, nh4scn විද්‍යුත් ඍණතාව හොයද්දි මුලින්ම පෝලිං ට අනුව පෝලිං ගස්සලා ඉන්න. මුහුම්කරණ බලන්න කලින් ඩයැසා්නියම් වල H3PO2 Organic වල ස්ථායිතා අහද්දි සම්ප්‍රයුක්ත ව්‍යුහ හදනවද බලන්න. එහෙම නැත්තන් ඉලෙක්ට්‍රෝන විකර්ෂණය කරන අය... etc SCl2 + H2O --> HCl+ S + H2SO3 SO2Cl2 + H2O --> H2SO4 + HCl භාෂ්මික මාධ්‍යයේ KMnO4 දාද්දි organic වල MnO2 එනව NaOH එක්ක ප්‍රතික්‍රියා කරන ෆීනෝල්, COOH වගේ ඉද්දි ප්‍රතිඵලයෙ -O^-, COO- බලාපොරොත්තුවෙන්න පුළුවන් ksp වල ද්‍රාව්‍යතා බලද්දි ඒ මාධ්‍යයෙ ඉන්න අය අදාළ ලවණයෙන් එන අයන එක්ක සංකීර්ණ එහෙම හදනවද බලන්න. එතකොට දියවෙනව වැඩි PbCl2 + conc HCl --> [PbCl4]- Pb4+ ප්‍රබලයි V වල 4 Cr 3 Mn 4 උභයගුණී ඊට අඩු භාෂ්මික වැඩි ආම්ලික සාන්ද්‍රණ හරියට හොයන්න . පරිමා එකතු වෙද්දි Inorganic essay එකේ හඳුනා ගැනීම්වල හේතු අහන්න පුළුවන් organic එකේ List එකේ NH3 තිබ්බෙ නැතොත් NaNH2 තියෙනවද බලන්න ඕනෙ ලෝහයක්(Cu ට උඩින් තියෙන) තනුක අම්ල එක්ක H2 pH වලදි ka දෙන්න පුළුවන් සංයුග්මක භෂ්මෙ ඉන්න ගාණකට. ගාණ හදන්න කලින් kb හොයාගන්න සංගත සංකීර්ණ ජ්‍යාමිතික සමාවයවිකතාව පෙන්වනව නම් අඩුම ගාණෙ ලිගන 2ක්වත් අනික් 4ට වඩා වෙනස් වෙන්නෝනෙ පිටින් කාබනික මෙව්ව ගන්න එපා කියල නැත්තන් පියවර පොඩි ගාණක පරිවර්තනේක පිටින් ගන්න වෙයි කලින් pdf එකේ දාපු කාරණා වෙලාව යනව වගේ නම් එතනම එල්ලිලා ඉන්න එපා ඉස්සරහට යන්න inorganic වල භෞතික අවස්ථා අහල නැත්නම් ලියන්න ඕනෙ නෑ. physical වල ඕනෙ. ඒකක මතක ඇතුව දාන්න ආදේශ කරද්දියි, අන්තිමටයි. ඉවරවෙන්න පැය බාගයක් තියෙද්දි කොළ අමුණන්න. ⁣කොළ ගෙදර ගේන්න එපා. සතියෙන් ලියන්න.....
@RevChemC

Fe3+ phenol හෝ සැලිසිල්ක් අම්ල > දම්පාට ද්‍රාවණ K4FeCN6 > ප්‍රශියන් නිල් අවක්ශේප NH4SCN > ලේ රතු ද්‍රාවණ Ni2+ DMG - රතු අවක්ශේප Mg2+ 8-Hydroxyquinoline > කහ -කොල අවක්ශේප

N2O5 ට ඇදිය හැකි සම්ප්‍රයුක්ත ව්යූහ 09 යි
N2O5 ට ඇදිය හැකි සම්ප්‍රයුක්ත ව්යූහ 09 යි

මේ තියෙන්නෙ Theory හොදට දැනගෙනත් ගොඩක් අයට Essay Paper එකේ ලකුණු අඩුවෙන්න එක හේතුවක් Physics වලටත් වඩා Chemistry Essay එකේදි 1.ඒකක සහිත ආදේශ 2.භෞතික අවස්තා 3.ප්‍රත්‍යාවර්ත ලකුණු වගේ මේ පියවර වලට තදටම ලකුණු කැපෙන නිසා Essay එකට යන්න කලින් මේක බලාගෙන යන්න ⚠️

Chemical mcq මොකද තත්වේ ලමයී 🌝
Anonymous voting