Code 200
Open in Telegram
‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Show more150
Subscribers
-124 hours
-57 days
+1930 days
Posts Archive
169
چرا همه جا دارن میگن بارون اومد ولی اینجا هیچ اتفاقی نمیوفته
آیا مارو هم میبینی یا اینکه فقط باید آفتاب تو فرق سرمون باشه؟
169
هروقت فاصله ایستگاه اتوبوس تا خونه رو پیاده میرم و اهنگامو گوش میدم آدم خوشحال تریم و هروقت دوستمم میاد باهام سوار میشه و تو اتوبوس باهمیم و حرف میزنیم آدم خوشحال تر تر
169
«هیچکس توی این خونه غریبه نیست.
آدم وقتی از در میاد تو، باید حس کنه یه ذره از خستگیاش پشت همون در جا میمونه.
خونه برای همین ساخته شده؛ برای اینکه حال آدم بهتر بشه.»
- خانه سبز
Available now! Telegram Research 2025 — the year's key insights 
