Code 200
Открыть в Telegram
‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Больше150
Подписчики
-124 часа
-57 дней
+1930 день
Архив постов
169
چرا همه جا دارن میگن بارون اومد ولی اینجا هیچ اتفاقی نمیوفته
آیا مارو هم میبینی یا اینکه فقط باید آفتاب تو فرق سرمون باشه؟
169
هروقت فاصله ایستگاه اتوبوس تا خونه رو پیاده میرم و اهنگامو گوش میدم آدم خوشحال تریم و هروقت دوستمم میاد باهام سوار میشه و تو اتوبوس باهمیم و حرف میزنیم آدم خوشحال تر تر
169
«هیچکس توی این خونه غریبه نیست.
آدم وقتی از در میاد تو، باید حس کنه یه ذره از خستگیاش پشت همون در جا میمونه.
خونه برای همین ساخته شده؛ برای اینکه حال آدم بهتر بشه.»
- خانه سبز
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
