uz
Feedback
Code 200

Code 200

Kanalga Telegram’da o‘tish

‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720

Ko'proq ko'rsatish
150
Obunachilar
-124 soatlar
-57 kunlar
+1930 kunlar
Postlar arxiv
sticker.webp0.15 KB

ای کاش خدا به بقیه درخواستامم اینقدر سریع جواب میداد

چرا همه جا دارن میگن بارون اومد ولی اینجا هیچ اتفاقی نمیوفته آیا مارو هم میبینی یا اینکه فقط باید آفتاب تو فرق سرمون باشه؟

photo content

+1
4_5852876282152364478.m4a4.35 MB

-
+4
-

بالاخره دایرکتامو جواب دادم و دیگه دست و چشمامو حس نمی‌کنم

هروقت فاصله ایستگاه اتوبوس تا خونه رو پیاده میرم و اهنگامو گوش میدم آدم خوشحال تریم و هروقت دوستمم میاد باهام سوار میشه و تو اتوبوس باهمیم و حرف می‌زنیم آدم خوشحال تر تر

| Batman: Under the Red Hood 2010
| Batman: Under the Red Hood 2010

-
-

-
-

-
-

الان می‌خوام منم برم کنار صبا گریه کنم

«هیچ‌کس توی این خونه غریبه نیست. آدم وقتی از در میاد تو، باید حس کنه یه ذره از خستگیاش پشت همون در جا می‌مونه. خونه برای همین ساخته شده؛ برای اینکه حال آدم بهتر بشه.»
- خانه سبز

sticker.webp0.07 KB

Bullshit_iU.mp36.72 MB

photo content

دوشنبه وقتی تموم میشه برای من عملا انگار هفته تموم میشه آرامش بعد از دوشنبه »»»»

به قولش:
به قولش:

-
+1
-