Code 200
Kanalga Telegram’da o‘tish
‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
Ko'proq ko'rsatish150
Obunachilar
-124 soatlar
-57 kunlar
+1930 kunlar
Postlar arxiv
169
چرا همه جا دارن میگن بارون اومد ولی اینجا هیچ اتفاقی نمیوفته
آیا مارو هم میبینی یا اینکه فقط باید آفتاب تو فرق سرمون باشه؟
169
هروقت فاصله ایستگاه اتوبوس تا خونه رو پیاده میرم و اهنگامو گوش میدم آدم خوشحال تریم و هروقت دوستمم میاد باهام سوار میشه و تو اتوبوس باهمیم و حرف میزنیم آدم خوشحال تر تر
169
«هیچکس توی این خونه غریبه نیست.
آدم وقتی از در میاد تو، باید حس کنه یه ذره از خستگیاش پشت همون در جا میمونه.
خونه برای همین ساخته شده؛ برای اینکه حال آدم بهتر بشه.»
- خانه سبز
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
