en
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Open in Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Show more
Iran25 189The category is not specified

📈 Analytical overview of Telegram channel Azizi’s Warm Corner

Channel Azizi’s Warm Corner (@luluch_code) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 12 662 subscribers, ranking in the Other category and 25 189 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 12 662 subscribers.

According to the latest data from 21 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by 5 980 over the last 30 days and by -138 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 24.59%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 13.37% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 3 140 views. Within the first day, a publication typically gains 1 707 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 49.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as ژانر, تبلیغ, سورس, mhr, ابزار.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 22 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Other category.

12 662
Subscribers
-13824 hours
-1 9807 days
+5 98030 days
Posts Archive
شرمنده داخلی فقط یه مشت چپ خراب سراغ دارم

چه سال ها که زجه نزدم بخرم تا بیشتر رو الکترونیک هم تمرین کنم... ولی همش شد حسرت، همه چی برا همه همینه...

جایی هست من ازش بتونم لایبری های راست رو بگیرم؟

نکته: خنده دار نیست این مورد ۵ سال قبل زیر ۲ میلیون بود

Repost from localhost
‏تا جایی که به یاد دارم فلسفه وجودی Raspberry Pi این بود که حتی فقیرترین مردمان دنیا دسترسی برابر به کامپیوتر داشته باشن! - D
‏تا جایی که به یاد دارم فلسفه وجودی Raspberry Pi این بود که حتی فقیرترین مردمان دنیا دسترسی برابر به کامپیوتر داشته باشن! - Diego Jr

فروردین نمیخوای تموم بشی؟ بسههههه حتی ساعت های پایانی روز آخرت هر کدومش یه ماه داره طول می‌کشه

569693e6-48db-45c5-82be-13b3a018a7edNA-139_-_audio_only_low.m4a44.40 MB

دوستان یه نکته‌ای که هست متاسفانه دیگه واقعا نمی‌تونم بخاطر اتفاقات دیشب راحت و مستقیم حرفم رو بزنم ممکنه چیزی که بخوام بگم رو با در بزنم دیوار بشنوه و خب امیدوارم درک کنید شرایط یکم زیادی ... این قلب برای شما ❤️

یه دوتا لب بگیرید چنلو عالی میشه https://t.me/boost/luluch_code

➕ یکی از جایگاه های تبلیغات روی azfilm از فردا باز هستش و می‌تونید رزرو کنید. آمار سایت و شرایط توی لینک هستش 🌐 https://azfilm.theazizi.ir/advertise.php ✔️ از پیوی هم می‌تونید رزرو کنید: 🚀 @the_azizi
رزرو برای یک هفته 7 تتر محل نمایش بنر: بالای باکس لینک‌های دانلود در صفحه دانلود آثار سایز پیشنهادی بنر: 1200×360 پیکسل متاسفانه توانایی تبلیغات فروش وی‌پی‌ان را بر روی سایت نداریم! اصلاً و به هیچ‌عنوان وب‌سایت‌های بت تبلیغ نخواهند شد.

حالا برید سیمکارت سفید بگیرید بدبختای هزار پدر
حالا برید سیمکارت سفید بگیرید بدبختای هزار پدر

عزیزی یه چیز بدم گسسته شی

photo content

منکه می‌دونم داری دروغ می‌گی ولی باشه
منکه می‌دونم داری دروغ می‌گی ولی باشه

نکته ای که فهمیدم اکثرا درست یه متن رو نمیخونید من توی این نوشتار بالای 10 بار ذکر کردم سیستم و حرفی از گوشی نزدم بعد اکثر کامنت های همین پست توی توییتر اینجوریه که چرا از تو خود V2rayng گوشی گزینه per app proxy رو نزدی دوستان توی گوشی هست این فیچر ولی روی PC یا همون کامیپوتر یا همون دیوایس دسکتاپی یا باز همون سیستم به صورت عادی نیست

sticker.webp0.12 KB

همزمان هم ما رو بگا میدید هم آتش بس نقض میکنید؟ پسر چه میل به موندنی دارید

I hope this isn’t the end of the road for me and if it is, I hope it’s not the end of the path itself..and that others will carry it on... build Iran

Maybe the end

وضعیت بده! A New begaee started