uz
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Kanalga Telegram’da o‘tish

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Ko'proq ko'rsatish
Eron25 189Toif belgilanmagan

📈 Telegram kanali Azizi’s Warm Corner analitikasi

Azizi’s Warm Corner (@luluch_code) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 12 662 obunachidan iborat bo'lib, Boshqa toifasida -o'rinni va Eron mintaqasida 25 189-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 12 662 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 5 980 ga, so‘nggi 24 soatda esa -138 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 24.59% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 13.37% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 3 140 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 1 707 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 49 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent ژانر, تبلیغ, سورس, mhr, ابزار kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Boshqa toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

12 662
Obunachilar
-13824 soatlar
-1 9807 kunlar
+5 98030 kunlar
Postlar arxiv
شرمنده داخلی فقط یه مشت چپ خراب سراغ دارم

چه سال ها که زجه نزدم بخرم تا بیشتر رو الکترونیک هم تمرین کنم... ولی همش شد حسرت، همه چی برا همه همینه...

جایی هست من ازش بتونم لایبری های راست رو بگیرم؟

نکته: خنده دار نیست این مورد ۵ سال قبل زیر ۲ میلیون بود

Repost from localhost
‏تا جایی که به یاد دارم فلسفه وجودی Raspberry Pi این بود که حتی فقیرترین مردمان دنیا دسترسی برابر به کامپیوتر داشته باشن! - D
‏تا جایی که به یاد دارم فلسفه وجودی Raspberry Pi این بود که حتی فقیرترین مردمان دنیا دسترسی برابر به کامپیوتر داشته باشن! - Diego Jr

فروردین نمیخوای تموم بشی؟ بسههههه حتی ساعت های پایانی روز آخرت هر کدومش یه ماه داره طول می‌کشه

569693e6-48db-45c5-82be-13b3a018a7edNA-139_-_audio_only_low.m4a44.40 MB

دوستان یه نکته‌ای که هست متاسفانه دیگه واقعا نمی‌تونم بخاطر اتفاقات دیشب راحت و مستقیم حرفم رو بزنم ممکنه چیزی که بخوام بگم رو با در بزنم دیوار بشنوه و خب امیدوارم درک کنید شرایط یکم زیادی ... این قلب برای شما ❤️

یه دوتا لب بگیرید چنلو عالی میشه https://t.me/boost/luluch_code

➕ یکی از جایگاه های تبلیغات روی azfilm از فردا باز هستش و می‌تونید رزرو کنید. آمار سایت و شرایط توی لینک هستش 🌐 https://azfilm.theazizi.ir/advertise.php ✔️ از پیوی هم می‌تونید رزرو کنید: 🚀 @the_azizi
رزرو برای یک هفته 7 تتر محل نمایش بنر: بالای باکس لینک‌های دانلود در صفحه دانلود آثار سایز پیشنهادی بنر: 1200×360 پیکسل متاسفانه توانایی تبلیغات فروش وی‌پی‌ان را بر روی سایت نداریم! اصلاً و به هیچ‌عنوان وب‌سایت‌های بت تبلیغ نخواهند شد.

حالا برید سیمکارت سفید بگیرید بدبختای هزار پدر
حالا برید سیمکارت سفید بگیرید بدبختای هزار پدر

عزیزی یه چیز بدم گسسته شی

photo content

منکه می‌دونم داری دروغ می‌گی ولی باشه
منکه می‌دونم داری دروغ می‌گی ولی باشه

نکته ای که فهمیدم اکثرا درست یه متن رو نمیخونید من توی این نوشتار بالای 10 بار ذکر کردم سیستم و حرفی از گوشی نزدم بعد اکثر کامنت های همین پست توی توییتر اینجوریه که چرا از تو خود V2rayng گوشی گزینه per app proxy رو نزدی دوستان توی گوشی هست این فیچر ولی روی PC یا همون کامیپوتر یا همون دیوایس دسکتاپی یا باز همون سیستم به صورت عادی نیست

sticker.webp0.12 KB

همزمان هم ما رو بگا میدید هم آتش بس نقض میکنید؟ پسر چه میل به موندنی دارید

I hope this isn’t the end of the road for me and if it is, I hope it’s not the end of the path itself..and that others will carry it on... build Iran

Maybe the end

وضعیت بده! A New begaee started