ru
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

Открыть в Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Больше
Иран25 189Категория не указана

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Azizi’s Warm Corner

Канал Azizi’s Warm Corner (@luluch_code) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 12 662 подписчиков, занимая место в категории Другое и 25 189 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 12 662 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило 5 980, а за последние 24 часа — -138, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 24.59%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 13.37% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 3 140 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 1 707 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 49.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как ژانر, تبلیغ, سورس, mhr, ابزار.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Другое.

12 662
Подписчики
-13824 часа
-1 9807 дней
+5 98030 день
Архив постов
شرمنده داخلی فقط یه مشت چپ خراب سراغ دارم

چه سال ها که زجه نزدم بخرم تا بیشتر رو الکترونیک هم تمرین کنم... ولی همش شد حسرت، همه چی برا همه همینه...

جایی هست من ازش بتونم لایبری های راست رو بگیرم؟

نکته: خنده دار نیست این مورد ۵ سال قبل زیر ۲ میلیون بود

Repost from localhost
‏تا جایی که به یاد دارم فلسفه وجودی Raspberry Pi این بود که حتی فقیرترین مردمان دنیا دسترسی برابر به کامپیوتر داشته باشن! - D
‏تا جایی که به یاد دارم فلسفه وجودی Raspberry Pi این بود که حتی فقیرترین مردمان دنیا دسترسی برابر به کامپیوتر داشته باشن! - Diego Jr

فروردین نمیخوای تموم بشی؟ بسههههه حتی ساعت های پایانی روز آخرت هر کدومش یه ماه داره طول می‌کشه

569693e6-48db-45c5-82be-13b3a018a7edNA-139_-_audio_only_low.m4a44.40 MB

دوستان یه نکته‌ای که هست متاسفانه دیگه واقعا نمی‌تونم بخاطر اتفاقات دیشب راحت و مستقیم حرفم رو بزنم ممکنه چیزی که بخوام بگم رو با در بزنم دیوار بشنوه و خب امیدوارم درک کنید شرایط یکم زیادی ... این قلب برای شما ❤️

یه دوتا لب بگیرید چنلو عالی میشه https://t.me/boost/luluch_code

➕ یکی از جایگاه های تبلیغات روی azfilm از فردا باز هستش و می‌تونید رزرو کنید. آمار سایت و شرایط توی لینک هستش 🌐 https://azfilm.theazizi.ir/advertise.php ✔️ از پیوی هم می‌تونید رزرو کنید: 🚀 @the_azizi
رزرو برای یک هفته 7 تتر محل نمایش بنر: بالای باکس لینک‌های دانلود در صفحه دانلود آثار سایز پیشنهادی بنر: 1200×360 پیکسل متاسفانه توانایی تبلیغات فروش وی‌پی‌ان را بر روی سایت نداریم! اصلاً و به هیچ‌عنوان وب‌سایت‌های بت تبلیغ نخواهند شد.

حالا برید سیمکارت سفید بگیرید بدبختای هزار پدر
حالا برید سیمکارت سفید بگیرید بدبختای هزار پدر

عزیزی یه چیز بدم گسسته شی

photo content

منکه می‌دونم داری دروغ می‌گی ولی باشه
منکه می‌دونم داری دروغ می‌گی ولی باشه

نکته ای که فهمیدم اکثرا درست یه متن رو نمیخونید من توی این نوشتار بالای 10 بار ذکر کردم سیستم و حرفی از گوشی نزدم بعد اکثر کامنت های همین پست توی توییتر اینجوریه که چرا از تو خود V2rayng گوشی گزینه per app proxy رو نزدی دوستان توی گوشی هست این فیچر ولی روی PC یا همون کامیپوتر یا همون دیوایس دسکتاپی یا باز همون سیستم به صورت عادی نیست

sticker.webp0.12 KB

همزمان هم ما رو بگا میدید هم آتش بس نقض میکنید؟ پسر چه میل به موندنی دارید

I hope this isn’t the end of the road for me and if it is, I hope it’s not the end of the path itself..and that others will carry it on... build Iran

Maybe the end

وضعیت بده! A New begaee started