Notes by Rapunzel ❄️💜
Open in Telegram
♡ “ⳳⲉⲛτυⲅⲉ ⲟυτ⳽ⳕ𝖽ⲉ ⲩⲟυⲅ ⲥⲟϻfⲟⲅτ ⲹⲟⲛⲉ. τⲏⲉ ⲅⲉⲱⲇⲅ𝖽⳽ ⲇⲅⲉ ⲱⲟⲅτⲏ ⳕτ.” ♡
Show more8 179
Subscribers
-1624 hours
-577 days
-25830 days
Posts Archive
Repost from 𝗦𝗰𝗶 කුප්පිය 🧪
General English වලට උදව්වක් ඕනි නේද? 😌
ඔයාලගේ චැනල් එකෙන් ඒකට පොඩි වැඩපිළිවෙලක් හදලා තියෙනවා ✅
Paper එකට ඕනි කරනවා grammar පාඩම් නේ. ඒ නිසා මම Spoken English චැනල් එකක් කරලා තියෙනවා. සම්පූර්ණ නොමිලේ ඕනි කෙනෙකුට ඒ චැනල් එකෙන් ඔයාලට ඕනි grammar පාඩම් voice note එකක් සහ සවිස්තරාත්මක note එකක් එකක ගන්න පුළුවන්.
ඒ වගේම ඔයාලට Tenses 12 පැය 1 මාරකින් discuss කරපු මගේ audio එකක් තියෙනවා. ඒකයි note එකයි දාන්නම්. Note එක කටුවට ලියාගෙන ඒක බලන්න 😌
මීට අමතරව මම past paper discuss කරනවා audios විදහට. ප්රශ්නේ දාන ගමනින් වචනයෙන් වචනය විස්තර කරනවා (උත්තරේ විතරක් කියලා නිකන් ඉන්නේ නැහැ 😒 හැම වාක්යම වචනයෙන් වචනය ව්යාකරණ එකක් කියලා වෙනවා. Paper එකට ඕනි grammar දැනුම ඒකෙන් ම හැදිලා එයි).
මගේ අදහස තියෙනවා ළමයි අද හවසත් අපි English ටිකක් කතා කරමුද? මොකද හෙට දවස එහෙම උනොත් හවසට වෙද්දී මේ වැඩේ ඉවර කරගන්න පුළුවන් 😊😊😌
(ළමයි මේ චැනල් එකේ owner අක්කා තමයි, මට මේ වැඩේ කරගෙන යන්න admin දුන්නේ)
මම සනිජ නිම්සඳු 😌
ගීකියනගේ සර්ගේ පොත් 10ක් මෙතන තියනවා. හොදම conditions වල තියෙන පොත් නිසා මම මේ ටික විකුණනවා ලමයි
පොත් 10 ම - 2500/-
වෙන වෙනම ගන්නත් පුලුවන්
@Dev_here1125 ට msg එකක් දාන්න
අද තමයි ලමයි අමාරුම පේපරේ..
ගිහින් හොදට ලියල එන්න 😏❤️
2027 වැඩේ ගැන අද හවස කියනෝ
2027/2028 exam කරන resources නැති, ගන්න අපහසු ලමයි කවුරු හරි ඉන්නවනම් මට Ib msg එකක් දාන්න
Chem, physics clz tutes, short notes, practical notes, විවරණ පොත් වගේ දේවල්….
( සල්ලිවලට නෙවෙයි free )
Repost from Physics | Nilupul Kodithuwakku
+3
⌛️2027ට Realම Revision..
✅මේක මීට කලින් දැකලා නැති විදිහේ revision එකක්...
🔴ලංකාවටම Online LIVE Phynix.lk හරහා
⭕️වැඩිදුර විස්තර සඳහා පහතින් අපගේ telegram සමූහයට සම්බන්ධ වන්න.
📲 2027 Revision : https://t.me/phynix27rev
📲 Website : www.phynix.lk
🖥 විමසීම් :
Hotline - 0766474500
Whatsapp - 0766474500
Physics | නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු ✔️
2027 අයට ලබන සැප්තැම්බර් ඉදන් special දෙයක් දෙන්නයි ඉන්නේ 😏
ඒක තමයි...
එක්කෝ සදුදාම කියන්නම් 😁
Repost from Physics | Nilupul Kodithuwakku
⭕️2026 A/L Physics MCQ Answers
⭕️18,39 ප්රශ්න සඳහා ඇතැම් විට All හිමිවීමට සම්භාවිතාවක් ඇත.
✅ලමයි , දැන් ඔයාල MCQ Answers බලල ඔයාට බලාපොරොත්තු වුන Result එක එන්න chanse එකක් තියනව ද නැද්ද කියන එක තීරණය කරන්න.
✅ 2027 A/L ආපහු කරනව ද නැද්ද කියල කොහොමද ඔයාල තීරණය කරන්නෙ , 2027 Revision එක ගැන Details අද හවසට දාන්නම්...
⭕️Physics Paper එකට කලින් මම මට පුලුවන් මට්ටමින් ඔයාලට Help එකක් දුන්න. ඉතින් මගෙන් උදව්වක් උනා නම් හැමෝම ඒ ගැන වචනයක් මේ msg එකට comment එකක් දාගෙන යමු.
නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු
MBBS(UG)
ඉතින් නංගි/මල්ලී,
ඉතින් මන් මට අහු වෙන හැම නෝට් එකක්ම ඔයාල එක්ක බෙදා ගත්තා..මේ අන්තිම කාලෙ හරි මන් හිතනව මට පුලුවන් උනා කියල ඔයාලට මොකක්ම හරි වැඩක් කරන්න..
මන් ඔයාලට බනින්න ඇති..කෑ ගහන්න ඇති..ඒත් මන් ආදරෙයි ඒක වචනෙන් කියා ගන්න බැරි තරම්.. 🥺❤️🩹 ඒ හැමදේටම සමා වෙන්න..
ඔයාලට මාව ඕන හැමතැනම මන් ඔයාල එක්ක ඉදියා..ඔයාලගෙ දුක සැප හැමදේම බෙදා ගත්තා..ඔයලගෙ ප්රශ්න මගෙ කරන් ඒවට උත්තර හෙව්වා..ඔයාලගෙ හිත් හැදුවා.එක්සෑම් නොකර අතාරින්න හදපු ලමයි ගොඩකගෙ mindset හදල එක්සෑම් එකට වාඩි කෙරෙව්වා..
ඉතින් මට මේ ඇති සතුටු වෙන්න..
මගෙ ජිවිතේ ලොකූ හැරවුම් ලක්ශ්යයක් මේ චැනල් එක..මට දුකයි අනේ මාරම දුකයි 😭❤️🩹 ඒත් මන් ප්රාර්ථනා කරනව මට ආය ඔයාලව ඒ ලෙවල් ලමයි විදියට හම්බෙන්න එපා කියල..හැමෝම කැම්පස් ලමයි විදියට හම්බෙන්න කියල විතරයි ප්රාර්ථනා කරන්නෙ මන්..
මට බැරි උනත් ඔයාල ඒ ගමන යන්න ඕන..එච්චරයි මට ඕන ❤️
මාව වට්ටන්න හදපු,මාව වැටෙන්න දෙන්නෙ නැතුව අල්ලන් ඉදපු එකී මෙකී නොකී හැමෝටම ආදරෙයි අහස තරම්...❤️
එහෙනම් 2026 මෙතනින් අපි නවතිමු..ආය අනිවාර්යයෙන්ම කවදම හරි ජිවිතේ දින්න දවසක හම්බ වෙමු..
අවසන් වශයෙන් මට ඉල්ලන්න තියෙන්නෙ මගෙ වචනෙකින් හරි ඔයාලට පොඩිම හරි උදව්වක් උනා නම් පහලින් කමෙන්ට් එකක් දාන්න..🫶
ජය වේවා 💪
Rapunzel
