en
Feedback
around MAY

around MAY

Open in Telegram

قبلا ماما بودم، الان پزشکی میخونم. بعدا خدا میدونه. کنکوری: @MayaEdu

Show more
4 331
Subscribers
+5824 hours
+5107 days
+1 39930 days

Data loading in progress...

Similar Channels
No data
Any problems? Please refresh the page or contact our support manager.
Incoming and Outgoing Mentions
---
---
---
---
---
---
Attracting Subscribers
June '26
June '26
+1 595
in 28 channels
May '26
+69
in 0 channels
Get PRO
April '26
+7
in 0 channels
Get PRO
March '26
+4
in 0 channels
Get PRO
February '26
+790
in 22 channels
Get PRO
January '26
+33
in 0 channels
Get PRO
December '25
+580
in 22 channels
Get PRO
November '25
+1 065
in 29 channels
Get PRO
October '25
+81
in 3 channels
Get PRO
September '25
+28
in 0 channels
Get PRO
August '25
+317
in 22 channels
Get PRO
July '25
+76
in 2 channels
Get PRO
June '25
+331
in 8 channels
Get PRO
May '25
+445
in 15 channels
Get PRO
April '25
+331
in 11 channels
Get PRO
March '25
+344
in 8 channels
Get PRO
February '25
+247
in 3 channels
Get PRO
January '25
+98
in 3 channels
Get PRO
December '24
+477
in 2 channels
Get PRO
November '240
in 2 channels
Get PRO
October '24
+95
in 7 channels
Get PRO
September '240
in 2 channels
Get PRO
August '240
in 0 channels
Get PRO
July '24
+43
in 0 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
27 June+4
26 June+60
25 June+34
24 June+74
23 June+127
22 June+59
21 June+57
20 June+178
19 June+13
18 June+1
17 June+7
16 June+51
15 June+18
14 June+16
13 June+327
12 June+364
11 June+5
10 June+13
09 June+8
08 June+48
07 June+113
06 June+3
05 June+1
04 June+1
03 June+6
02 June+4
01 June+3
Channel Posts
روبروی مترو مریم مقدس میشع

2
یه جواهر فروشی خیلی خفن اون نزدیک هست که بری دیگه اون آدم سابق نمیشی 😭😭😭
81
3
این لوکیشن سازمان سنجشه تو خیابون کریم خان. اینم لینکش روی گوگل مپ : https://maps.app.goo.gl/ecYd9FwYZycrUw418?g_st=ac ❌️#توج+1
این لوکیشن سازمان سنجشه تو خیابون کریم خان. اینم لینکش روی گوگل مپ : https://maps.app.goo.gl/ecYd9FwYZycrUw418?g_st=ac ❌️#توجه / اینو شاید کسی ندونه، روی نقشه هم نشونش نداده (خودم روی نقشه مارکش کردم) : دو سه هفته قبل جنگ رو به روی سازمان سنجش ( اونجایی که روی نقشه نشون دادم ) مترو مریم مقدس (شهید نجات اللهی) افتتاح شد. توی خط ۶ (رنگ صورتی) قرار داره. اگه رفتید، برید اون ایستگاه. ایستگاه هفت تیر یا ایستگاه ولی عصر نرید که راهتون طولانی میشه. باید تاکسی بگیرید.
27
4
یه چیزی بگم نمی‌گم تعویق داریم یا نه ولی تو بخون بخون که اگه دو هفته دیگه گفتن تعویقه نگی من که این دو سه هفته نخوندم تایم تعویقم به دردم نمی‌خوره بخون که بگی من که این مدت خوب خوندم این تایم تعویقم اینجوری بخونم دیگه تمومه کار. یا که بدترین حالت اگه یه درصد تعویقی نباشه باز نجات دادی خودتو.
1 240
5
https://t.me/+PVvlztR9wYsyMmI0 بچه هایی که تهرانن و قطعی شرکت میکنن جوین بشن فقط.
1 251
6
تا فردا کانال خاموش میشه برای دیده شدن این بنر. توجه کنید که این بار وزارت آموزش پرورش نیست و جلوی سازمان سنجشه. فقط هم برای
تا فردا کانال خاموش میشه برای دیده شدن این بنر. توجه کنید که این بار وزارت آموزش پرورش نیست و جلوی سازمان سنجشه. فقط هم برای شهر تهران
2 050
7
سلام هنوز شروع نشده و اواسط هفته همه چیزش رو کامل میگم اما اگر حدودی میخواید بدونید در چه زمینه و چه محتوایی هستش و تصمیم بگیرید که منتظرش بمونید یا نه، این لیست محتوایی رو بررسی کنید (امسال کامل تر و با چند آیتم ارزنده تر ارائه میشه)
1 591
8
سلام عزیزم ببخشید کجا محتوا و هزینه طرحتونو قرار میدین ؟؟
1 589
9
تا الان که بودم از این به بعدشم خواهم بود، با این وضع فرجه ها واقعا حتی منِ پارسال هم که معدلم ۱۹.۴۶ شد، سختشه. امیدوارم برای
تا الان که بودم از این به بعدشم خواهم بود، با این وضع فرجه ها واقعا حتی منِ پارسال هم که معدلم ۱۹.۴۶ شد، سختشه. امیدوارم برای آخرین بار بازنگری کنن و متوجه بشن که همچین کاری واقعا سخت و دشواره.
1
10
چی فکر کردی راجب وزارت بهداشت؟ 😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂
1 589
11
برای دانشجو های پزشکی این واکسن رو بدونه هزینه میزنن؟
1 589
12
یک پیام ناشناس از کاربر #Z_331669 دارید👆
1
13
Flat wart هم نوعی HPV عه ولی یک عاااالمه نوع اچ پی وی داریم که این مدلش با اونی که تناسلیه کاملا متفاوت عه و هیچ سرطانزایی یا عارضه خاصی نمی‌ده اصلا نگرانش نباش💖💖💖
1 633
14
سلام مرضیه جونم یسوالی من کلاس دهم میرفتم استخر بعد شروع کرد یسری زگیل و عارضه پوستی روی صورتم بعدم دستم زد پیش چندتا دکتر پوست که رفتم گفتن اینا پاپیلومای تخته اینم hpv محسوب میشه؟ و برای درمان چیکار باید کرد من کل اعتماد بنفسمو از دست دادم و واقعا حالم بده
1 533
15
وای ناشناس داره میترکه از سوالای HPV :)))))) بچه ها برید درستون رو بخونید فعلا که همه تو خونه اید بعدا موقع انتخاب رشته کامل تر توضیح میدم راجبش 😭😭😭🤣🤣🤣
1 529
16
تورو خدا رعایت کنید شلوار همدیگه رو پوشیدن اشکالی نداره چون بالاخره زیرش لباس زیر هست و شلوار هم خشکه اما اگه میدونید کسی تو خانواده مبتلاست اصلا روی یه صندلی توی حمام ننشینیدددددد 🥲🥲🥲
1 501
17
میشه لطفمو جوابمو بدین؟ من خیلی استرس دارم سلام اگه کسی تو اعضای خونواده hpv داشته باشه احتمال انتقال به منم هست؟ ما خونمون کوچیکه و اتاق شخصی نداریم از حمام که میایم حوله ها همشون یه جا میزاریم حوله خیس یا لباس زیر شسته شده تا بره پهن بشه همشون تو یه تشت میزاریم یا تو حموم رو یه صندلی مشترک میشینیم شلوارای همو میپوشیم من خیلی استرس دارم و واقعا روانمو دارم از دست میدم سر این قضیه هرچیم من رعایت کنم بازم محیط کوچیکه کاری نمیشه کرد یبارم چندوقت پیش گوشواره‌شو دراورد من انداختم که گوشم خون اومد
1 470
18
بابا این زگیل با اون زگیل فرق دارههههه
1 431
19
سلام مرضیه جون من ۲۰ سالمه تاحالا هم نه دوست پسر داشته نه رابطه ولی از ۵ سالگی یه زگیل روی دستم داشتم رفتم فریز کردم ولی بازم در میاد البته فقط یدونه اونم روی دستمه باید چیکار کنم براش ؟خیلی مریضیه بدیه؟
1 472
20
Voice message
1 464