ru
Feedback
around MAY

around MAY

Открыть в Telegram

قبلا ماما بودم، الان پزشکی میخونم. بعدا خدا میدونه. کنکوری: @MayaEdu

Больше
4 331
Подписчики
+5824 часа
+5107 дней
+1 39930 день

Загрузка данных...

Похожие каналы
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+1 595
в 28 каналах
май '26
+69
в 0 каналах
Get PRO
апрель '26
+7
в 0 каналах
Get PRO
март '26
+4
в 0 каналах
Get PRO
февраль '26
+790
в 22 каналах
Get PRO
январь '26
+33
в 0 каналах
Get PRO
декабрь '25
+580
в 22 каналах
Get PRO
ноябрь '25
+1 065
в 29 каналах
Get PRO
октябрь '25
+81
в 3 каналах
Get PRO
сентябрь '25
+28
в 0 каналах
Get PRO
август '25
+317
в 22 каналах
Get PRO
июль '25
+76
в 2 каналах
Get PRO
июнь '25
+331
в 8 каналах
Get PRO
май '25
+445
в 15 каналах
Get PRO
апрель '25
+331
в 11 каналах
Get PRO
март '25
+344
в 8 каналах
Get PRO
февраль '25
+247
в 3 каналах
Get PRO
январь '25
+98
в 3 каналах
Get PRO
декабрь '24
+477
в 2 каналах
Get PRO
ноябрь '240
в 2 каналах
Get PRO
октябрь '24
+95
в 7 каналах
Get PRO
сентябрь '240
в 2 каналах
Get PRO
август '240
в 0 каналах
Get PRO
июль '24
+43
в 0 каналах
Дата
Привлечение подписчиков
Упоминания
Каналы
27 июня+4
26 июня+60
25 июня+34
24 июня+74
23 июня+127
22 июня+59
21 июня+57
20 июня+178
19 июня+13
18 июня+1
17 июня+7
16 июня+51
15 июня+18
14 июня+16
13 июня+327
12 июня+364
11 июня+5
10 июня+13
09 июня+8
08 июня+48
07 июня+113
06 июня+3
05 июня+1
04 июня+1
03 июня+6
02 июня+4
01 июня+3
Посты канала
روبروی مترو مریم مقدس میشع

2
یه جواهر فروشی خیلی خفن اون نزدیک هست که بری دیگه اون آدم سابق نمیشی 😭😭😭
81
3
این لوکیشن سازمان سنجشه تو خیابون کریم خان. اینم لینکش روی گوگل مپ : https://maps.app.goo.gl/ecYd9FwYZycrUw418?g_st=ac ❌️#توج+1
این لوکیشن سازمان سنجشه تو خیابون کریم خان. اینم لینکش روی گوگل مپ : https://maps.app.goo.gl/ecYd9FwYZycrUw418?g_st=ac ❌️#توجه / اینو شاید کسی ندونه، روی نقشه هم نشونش نداده (خودم روی نقشه مارکش کردم) : دو سه هفته قبل جنگ رو به روی سازمان سنجش ( اونجایی که روی نقشه نشون دادم ) مترو مریم مقدس (شهید نجات اللهی) افتتاح شد. توی خط ۶ (رنگ صورتی) قرار داره. اگه رفتید، برید اون ایستگاه. ایستگاه هفت تیر یا ایستگاه ولی عصر نرید که راهتون طولانی میشه. باید تاکسی بگیرید.
27
4
یه چیزی بگم نمی‌گم تعویق داریم یا نه ولی تو بخون بخون که اگه دو هفته دیگه گفتن تعویقه نگی من که این دو سه هفته نخوندم تایم تعویقم به دردم نمی‌خوره بخون که بگی من که این مدت خوب خوندم این تایم تعویقم اینجوری بخونم دیگه تمومه کار. یا که بدترین حالت اگه یه درصد تعویقی نباشه باز نجات دادی خودتو.
1 240
5
https://t.me/+PVvlztR9wYsyMmI0 بچه هایی که تهرانن و قطعی شرکت میکنن جوین بشن فقط.
1 251
6
تا فردا کانال خاموش میشه برای دیده شدن این بنر. توجه کنید که این بار وزارت آموزش پرورش نیست و جلوی سازمان سنجشه. فقط هم برای
تا فردا کانال خاموش میشه برای دیده شدن این بنر. توجه کنید که این بار وزارت آموزش پرورش نیست و جلوی سازمان سنجشه. فقط هم برای شهر تهران
2 050
7
سلام هنوز شروع نشده و اواسط هفته همه چیزش رو کامل میگم اما اگر حدودی میخواید بدونید در چه زمینه و چه محتوایی هستش و تصمیم بگیرید که منتظرش بمونید یا نه، این لیست محتوایی رو بررسی کنید (امسال کامل تر و با چند آیتم ارزنده تر ارائه میشه)
1 591
8
سلام عزیزم ببخشید کجا محتوا و هزینه طرحتونو قرار میدین ؟؟
1 589
9
تا الان که بودم از این به بعدشم خواهم بود، با این وضع فرجه ها واقعا حتی منِ پارسال هم که معدلم ۱۹.۴۶ شد، سختشه. امیدوارم برای
تا الان که بودم از این به بعدشم خواهم بود، با این وضع فرجه ها واقعا حتی منِ پارسال هم که معدلم ۱۹.۴۶ شد، سختشه. امیدوارم برای آخرین بار بازنگری کنن و متوجه بشن که همچین کاری واقعا سخت و دشواره.
1
10
چی فکر کردی راجب وزارت بهداشت؟ 😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂
1 589
11
برای دانشجو های پزشکی این واکسن رو بدونه هزینه میزنن؟
1 589
12
یک پیام ناشناس از کاربر #Z_331669 دارید👆
1
13
Flat wart هم نوعی HPV عه ولی یک عاااالمه نوع اچ پی وی داریم که این مدلش با اونی که تناسلیه کاملا متفاوت عه و هیچ سرطانزایی یا عارضه خاصی نمی‌ده اصلا نگرانش نباش💖💖💖
1 633
14
سلام مرضیه جونم یسوالی من کلاس دهم میرفتم استخر بعد شروع کرد یسری زگیل و عارضه پوستی روی صورتم بعدم دستم زد پیش چندتا دکتر پوست که رفتم گفتن اینا پاپیلومای تخته اینم hpv محسوب میشه؟ و برای درمان چیکار باید کرد من کل اعتماد بنفسمو از دست دادم و واقعا حالم بده
1 533
15
وای ناشناس داره میترکه از سوالای HPV :)))))) بچه ها برید درستون رو بخونید فعلا که همه تو خونه اید بعدا موقع انتخاب رشته کامل تر توضیح میدم راجبش 😭😭😭🤣🤣🤣
1 529
16
تورو خدا رعایت کنید شلوار همدیگه رو پوشیدن اشکالی نداره چون بالاخره زیرش لباس زیر هست و شلوار هم خشکه اما اگه میدونید کسی تو خانواده مبتلاست اصلا روی یه صندلی توی حمام ننشینیدددددد 🥲🥲🥲
1 501
17
میشه لطفمو جوابمو بدین؟ من خیلی استرس دارم سلام اگه کسی تو اعضای خونواده hpv داشته باشه احتمال انتقال به منم هست؟ ما خونمون کوچیکه و اتاق شخصی نداریم از حمام که میایم حوله ها همشون یه جا میزاریم حوله خیس یا لباس زیر شسته شده تا بره پهن بشه همشون تو یه تشت میزاریم یا تو حموم رو یه صندلی مشترک میشینیم شلوارای همو میپوشیم من خیلی استرس دارم و واقعا روانمو دارم از دست میدم سر این قضیه هرچیم من رعایت کنم بازم محیط کوچیکه کاری نمیشه کرد یبارم چندوقت پیش گوشواره‌شو دراورد من انداختم که گوشم خون اومد
1 470
18
بابا این زگیل با اون زگیل فرق دارههههه
1 431
19
سلام مرضیه جون من ۲۰ سالمه تاحالا هم نه دوست پسر داشته نه رابطه ولی از ۵ سالگی یه زگیل روی دستم داشتم رفتم فریز کردم ولی بازم در میاد البته فقط یدونه اونم روی دستمه باید چیکار کنم براش ؟خیلی مریضیه بدیه؟
1 472
20
Голосовое сообщение
1 464