4 331
订阅者
+5824 小时
+5107 天
+1 39930 天
数据加载中...
吸引订阅者
六月 '26
六月 '26
+1 595
在28个频道中
五月 '26
+69
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+7
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+4
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+790
在22个频道中
Get PRO
一月 '26
+33
在0个频道中
Get PRO
十二月 '25
+580
在22个频道中
Get PRO
十一月 '25
+1 065
在29个频道中
Get PRO
十月 '25
+81
在3个频道中
Get PRO
九月 '25
+28
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+317
在22个频道中
Get PRO
七月 '25
+76
在2个频道中
Get PRO
六月 '25
+331
在8个频道中
Get PRO
五月 '25
+445
在15个频道中
Get PRO
四月 '25
+331
在11个频道中
Get PRO
三月 '25
+344
在8个频道中
Get PRO
二月 '25
+247
在3个频道中
Get PRO
一月 '25
+98
在3个频道中
Get PRO
十二月 '24
+477
在2个频道中
Get PRO
十一月 '240
在2个频道中
Get PRO
十月 '24
+95
在7个频道中
Get PRO
九月 '240
在2个频道中
Get PRO
八月 '240
在0个频道中
Get PRO
七月 '24
+43
在0个频道中
| 日期 | 订阅者增长 | 提及 | 频道 | |
| 27 六月 | +4 | |||
| 26 六月 | +60 | |||
| 25 六月 | +34 | |||
| 24 六月 | +74 | |||
| 23 六月 | +127 | |||
| 22 六月 | +59 | |||
| 21 六月 | +57 | |||
| 20 六月 | +178 | |||
| 19 六月 | +13 | |||
| 18 六月 | +1 | |||
| 17 六月 | +7 | |||
| 16 六月 | +51 | |||
| 15 六月 | +18 | |||
| 14 六月 | +16 | |||
| 13 六月 | +327 | |||
| 12 六月 | +364 | |||
| 11 六月 | +5 | |||
| 10 六月 | +13 | |||
| 09 六月 | +8 | |||
| 08 六月 | +48 | |||
| 07 六月 | +113 | |||
| 06 六月 | +3 | |||
| 05 六月 | +1 | |||
| 04 六月 | +1 | |||
| 03 六月 | +6 | |||
| 02 六月 | +4 | |||
| 01 六月 | +3 |
频道帖子
| 2 | یه جواهر فروشی خیلی خفن اون نزدیک هست که بری دیگه اون آدم سابق نمیشی 😭😭😭 | 81 |
| 3 | این لوکیشن سازمان سنجشه تو خیابون کریم خان.
اینم لینکش روی گوگل مپ :
https://maps.app.goo.gl/ecYd9FwYZycrUw418?g_st=ac
❌️#توجه / اینو شاید کسی ندونه، روی نقشه هم نشونش نداده (خودم روی نقشه مارکش کردم) :
دو سه هفته قبل جنگ رو به روی سازمان سنجش ( اونجایی که روی نقشه نشون دادم ) مترو مریم مقدس (شهید نجات اللهی) افتتاح شد. توی خط ۶ (رنگ صورتی) قرار داره. اگه رفتید، برید اون ایستگاه.
ایستگاه هفت تیر یا ایستگاه ولی عصر نرید که راهتون طولانی میشه. باید تاکسی بگیرید. | 27 |
| 4 | یه چیزی بگم
نمیگم تعویق داریم یا نه
ولی تو بخون
بخون که اگه دو هفته دیگه گفتن تعویقه
نگی من که این دو سه هفته نخوندم
تایم تعویقم به دردم نمیخوره
بخون که بگی
من که این مدت خوب خوندم
این تایم تعویقم اینجوری بخونم دیگه تمومه کار.
یا که بدترین حالت
اگه یه درصد تعویقی نباشه
باز نجات دادی خودتو. | 1 240 |
| 5 | https://t.me/+PVvlztR9wYsyMmI0
بچه هایی که تهرانن و قطعی شرکت میکنن جوین بشن فقط. | 1 251 |
| 6 | تا فردا کانال خاموش میشه برای دیده شدن این بنر.
توجه کنید که این بار وزارت آموزش پرورش نیست و جلوی سازمان سنجشه. فقط هم برای شهر تهران | 2 050 |
| 7 | سلام هنوز شروع نشده و اواسط هفته همه چیزش رو کامل میگم اما اگر حدودی میخواید بدونید در چه زمینه و چه محتوایی هستش و تصمیم بگیرید که منتظرش بمونید یا نه، این لیست محتوایی رو بررسی کنید (امسال کامل تر و با چند آیتم ارزنده تر ارائه میشه) | 1 591 |
| 8 | سلام عزیزم ببخشید
کجا محتوا و هزینه طرحتونو قرار میدین ؟؟ | 1 589 |
| 9 | تا الان که بودم از این به بعدشم خواهم بود،
با این وضع فرجه ها واقعا حتی منِ پارسال هم که معدلم ۱۹.۴۶ شد، سختشه.
امیدوارم برای آخرین بار بازنگری کنن و متوجه بشن که همچین کاری واقعا سخت و دشواره. | 1 |
| 10 | چی فکر کردی راجب وزارت بهداشت؟ 😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂😭😂 | 1 589 |
| 11 | برای دانشجو های پزشکی این واکسن رو بدونه هزینه میزنن؟ | 1 589 |
| 12 | یک پیام ناشناس از کاربر #Z_331669 دارید👆 | 1 |
| 13 | Flat wart
هم نوعی
HPV
عه
ولی یک عاااالمه نوع اچ پی وی داریم که این مدلش با اونی که تناسلیه کاملا متفاوت عه و هیچ سرطانزایی یا عارضه خاصی نمیده اصلا نگرانش نباش💖💖💖 | 1 633 |
| 14 | سلام مرضیه جونم یسوالی من کلاس دهم میرفتم استخر بعد شروع کرد یسری زگیل و عارضه پوستی روی صورتم بعدم دستم زد
پیش چندتا دکتر پوست که رفتم گفتن اینا پاپیلومای تخته اینم hpv محسوب میشه؟
و برای درمان چیکار باید کرد من کل اعتماد بنفسمو از دست دادم و واقعا حالم بده | 1 533 |
| 15 | وای ناشناس داره میترکه از سوالای HPV :)))))) بچه ها برید درستون رو بخونید فعلا که همه تو خونه اید بعدا موقع انتخاب رشته کامل تر توضیح میدم راجبش 😭😭😭🤣🤣🤣 | 1 529 |
| 16 | تورو خدا رعایت کنید
شلوار همدیگه رو پوشیدن اشکالی نداره چون بالاخره زیرش لباس زیر هست و شلوار هم خشکه اما اگه میدونید کسی تو خانواده مبتلاست اصلا روی یه صندلی توی حمام ننشینیدددددد 🥲🥲🥲 | 1 501 |
| 17 | میشه لطفمو جوابمو بدین؟
من خیلی استرس دارم
سلام
اگه کسی تو اعضای خونواده hpv داشته باشه احتمال انتقال به منم هست؟
ما خونمون کوچیکه و اتاق شخصی نداریم از حمام که میایم حوله ها همشون یه جا میزاریم
حوله خیس
یا لباس زیر شسته شده تا بره پهن بشه همشون تو یه تشت میزاریم
یا تو حموم رو یه صندلی مشترک میشینیم
شلوارای همو میپوشیم
من خیلی استرس دارم و واقعا روانمو دارم از دست میدم سر این قضیه
هرچیم من رعایت کنم بازم محیط کوچیکه کاری نمیشه کرد
یبارم چندوقت پیش گوشوارهشو دراورد من انداختم که گوشم خون اومد | 1 470 |
| 18 | بابا این زگیل با اون زگیل فرق دارههههه | 1 431 |
| 19 | سلام مرضیه جون من ۲۰ سالمه تاحالا هم نه دوست پسر داشته نه رابطه ولی از ۵ سالگی یه زگیل روی دستم داشتم رفتم فریز کردم ولی بازم در میاد البته فقط یدونه اونم روی دستمه باید چیکار کنم براش ؟خیلی مریضیه بدیه؟ | 1 472 |
| 20 | 语音消息 | 1 464 |
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
