en
Feedback
ادریسی‌ها

ادریسی‌ها

Open in Telegram

«اینجا همیشه نیمه‌شب است»

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel ادریسی‌ها

Channel ادریسی‌ها (@edrisiha) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 532 subscribers, ranking 15 174 in the Movies category and 17 059 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 532 subscribers.

According to the latest data from 27 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -343 over the last 30 days and by -9 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 45.85%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 12.63% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 8 957 views. Within the first day, a publication typically gains 2 467 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 341.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as شعر, ترانه, ناصر, صدا, مرور.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
«اینجا همیشه نیمه‌شب است»

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 28 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Movies category.

19 532
Subscribers
-924 hours
-587 days
-34330 days
Posts Archive
ترومای جمعی درباره‌ی زخم عمیقی که روحمان برداشت… @edrisiha

برای این تقلا از قلبم سپاسگزارم @edrisiha
برای این تقلا از قلبم سپاسگزارم @edrisiha

همیشه از فکر کردن به رنج زنان افغانستان فرار می‌کنم. راستش را بخواهید نمی‌توانم (یا نمی‌خواهم) باور کنم این آتش، جان و جوانی دیگرانی را هم در جهان بسوزاند. کاش ما تنها بودیم در این غم… کاش زبان‌شان را نمی‌فهمیدم… کاش این اندوه را نمی‌شناختم… آنچه بر سر ما آمده قُبحِ آزار انسان را شکسته و هرگز روا نیست هیچ انسانی زندگی در چنین مکافاتی را تجربه کند. @edrisiha

بازخوانی آهنگ غم‌ بی‌حیا با صدای #غوغا_تابان شعر #صوفی_عشقری موسیقی استاد #عبدالرحیم_ساربان @edrisiha

•همیشه معتقدم وقتی تریبونی داری نباید چیزی بنویسی یا کاری کنی که تک‌درختِ امید قلب دیگران به آتش کشیده شود، اما در این روزگار کتمان این ‌همه رنج،توهین به حقیقت است توهین به جوانی پرپر‌شده‌ی‌ ماست•

خوشه‌ی زرّین عمرِ ما چه ارزان آرد شد محمد نوروزی @edrisiha

همزمان با آواز خواندن گنجشک‌ها صدای انفجار می‌آید انگار نه انگار که در یک‌سال اخیر ‌ دوبار جنگ را تجربه‌ کردم همان دلشوره روز اول دوباره آمد نشست وسط قلبم امیدوارم مردم عادی در امان باشند
تهران هجدهم خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۴:۴۰ بامداد

در میان صدها شعری که هما میرافشار نوشته من سالهاست روی این تصنیف قفل شده‌ام. صدای عبدالوهاب شهیدی، موسیقی آقای پایور و شعر خانم میرافشار قلبم را به گذشته‌ای می‌برد که زندگی‌ش نکردم اما اگر بخواهم توصیف‌ش کنم جایی‌ست شبیه فیلم‌های علی حاتمی… @edrisiha

زندگی (نگاه گرم تو) خواننده #عبدالوهاب_شهیدی شاعر #هما_میرافشار تنظیم #فرامرز_پایور @edrisiha

به یاد عاشقِ‌‌ ایران؛عارف که با قلبی دلتنگ برای وطن چند اقیانوس آن‌طرف‌تر از دنیا رفت… تابستان ۱۳۱۹ آخرین روز زمستان ۱۴۰۴‌ @edrisiha

انگار اینترنت دارد کم‌کم وصل می‌شود همان اینترنت ذغالی که قبل از زمستان داشتیم… گویا کافی بود تنیبه‌مان و حالا تشخیص دادند کم‌خطر‌یم… چه دوران عجیبی‌… فراموش نمی‌کنیم… @edrisiha

هزار عقل و ادب داشتم من ای خواجه ‏کنون که مستِ خرابم صلاح بی‌ادبی‌ست حافظ @edrisiha
پیش از حافظ مولانا نوشته بود
هزار عقل و ادب داشتم من ای خواجه کنون چو مست و خرابم صلای بی‌ادبی

همیشه ز تو دور دست بدی نگهدار تو نیروی ایزدی خوشحالم بخت یارم بود و متصل شدم تا برایتان در بزرگداشت ایرانی‌ترین شاعر تاریخ خط
همیشه ز تو دور دست بدی نگهدار تو نیروی ایزدی
خوشحالم بخت یارم بود و متصل شدم تا برایتان در بزرگداشت ایرانی‌ترین شاعر تاریخ خطی از بنویسم… سلام بر روح بزرگ‌ش که با چشم‌های گریان نظاره‌گر حال ایران است @edrisiha

هموطن شما بودن افتخاره هموطن شما بودن افتخاره هموطن شما بودن افتخاره
طبق گزارشی که انگار معتبره، گویا به حدود پنج میلیون نفر پیامک شایستگیِ "اینترنت پرو" ارسال کردن و از این جمعیت، حدود ۹۰ درصد، ثبت‌نام نکردن!

تهران زمین‌لرزه احساس شد،شدید نبود اما عقلانی‌ است تا چند ساعت هوشیار باشیم! * «باورم نمی‌شود من که روزگاری از زلزله‌های کوچک هم می‌ترسیدم حالا وقتی خانه تکان خورد بدون‌ترس خانواده را صدا زدم و گفتم نترسید زلزله‌ست» @edrisiha

«امروز تولدم است»راستش را بخواهید به عنوان یک دهه هفتادی سالهاست از شناسنامه‌م فرار می‌کنم. آنقدر از من زندگی دزدیده شده که نمی‌خواهم تسلیم سالهای نزیسته‌ شوم و بزرگ شدنم‌ را باور کنم. گمان می‌کردم به سن امروز که رسیدم فیلم بلندم را ساخته‌ام حداقل دو نمایش به صحنه بردم و کتاب شعر یا رمانم چاپ شده اما حالا در میان همه‌ی نشدن‌ها ایستاده‌ام و دارم برنامه‌ریزی می‌کنم در استفاده از اینترنت قناعت کنم و قرص آسنترا تا پایان ماه کم نیاورم. این باختن است؟ بله؛ دروغ نمی‌گویم به خودم این باختن است اما بازنده بودن نیست سالهای پیش‌رو می‌تواند تمام آنچه نشد،بشود اما از من جوانی‌م ربوده شد و حتی اگر فردا گلستان هم بشود مثل خیلی از شما من هم از زندگی بسیار طلبکارم… @edrisiha

این صدای تصفیه‌شده‌ی رانتی (که هنوز یک‌سال نیست وطن‌پرست شده) صدای حتی ۲۰ درصد از ما هم نیست. حقیقت کامل مردم ایران، نه تجمع‌کنندگانِ حزب‌اللهی شب‌های تهران است نه کافه‌های شلوغِ شیک با دخترانِ بدون حجاب. حقیقت کامل، پیرزنی‌ست که موجودی‌اش برای خرید حتی یک نان سنگک هم کافی نیست.‌.‌. دختر جوانی‌ست که ماهیانه چند میلیون قسط دارد و قرار است فردا خبرِ تعدیلش را بشنود.‌.‌. کودکی‌ست که به مادرِ شرمنده‌اش التماس می‌کند تا برایش توت‌فرنگی بخرد‌.‌.‌. پدری‌ست که برای تامین پول پیش خانه خودش را زیر ماشین می‌اندازد تا دیه بگیرد.‌.‌. دخترکی‌ست که قرص‌های قلب‌ش را یک‌ روز درمیان می‌خورد تا دیرتر تمام شود.‌.‌. پیرمردی‌ست که دو ماه است صدای دخترش را از کیلومترها دورتر‌ از خانه نشنیده.‌.‌. پسر جوانی‌ست که کسب‌و‌کار مجازی‌ش ۲ ماه است دارد خاک می‌خورد‌.‌.‌. ما حالا دو ماه است که تمام ارتباط‌مان با جهان قطع شده و این آدرسِ دروغین از احوال ما، جنایت بزرگی‌ست که جهان مثل همیشه دارد بی‌تفاوت از کنار آن عبور می‌کند. @edrisiha

نخستین روز بهار است از صمیم قلب شادباش می‌گویم و مثل این دوسال که در پست‌های نوروزی ادریسی‌ها فرصت داشتم کنارتان باشم، تکرار می‌کنم «هیچ غمی بزرگتر از شادی نوروز نیست» دوستتان دارم و چشم‌به‌راه پایان زمستان ایرانم #ادریسی‌ها

اگر کانفیگ امن و متصلی می‌شناسید لطفا برایم به این آیدی ارسال کنید @radioedrisiha

هرکسی را که می‌شناسم می‌گوید چند وی‌پی‌ان فروش پول‌ش را خورده‌اند.خودم هم چندباری قربانی شده‌ام. پول را که به حسابشان می‌ریزی یا دیگر جواب نمی‌دهند یا یک کانفیگ برایت می‌فرستند که فقط ۱۰ دقیقه متصل است.قیمت‌ها باورکردنی نیست«۲۰ گیگ چهارده میلیون تومان!!!!!» باورتان می‌شود؟ این حجم از حرامزادگی را نباید فراموش کرد. در روزگاری که فقر بسیاری از ما را مچاله کرده چطور می‌شود پول این مردم را خورد و به ریش‌شان خندید؟ قسم می‌خورم روزهایی پس از امروز تمام توانم را بگذارم تا نام‌شان را افشا کنم و حتما از شما هم کمک خواهم گرفت ❤️