ch
Feedback
ادریسی‌ها

ادریسی‌ها

前往频道在 Telegram

«اینجا همیشه نیمه‌شب است»

显示更多

📈 Telegram 频道 ادریسی‌ها 的分析概览

频道 ادریسی‌ها (@edrisiha) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 532 名订阅者,在 电影 类别中位列第 15 174,并在 伊朗 地区排名第 17 059

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 532 名订阅者。

根据 27 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -343,过去 24 小时变化为 -9,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 45.85%。内容发布后 24 小时内通常能获得 12.63% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 8 957 次浏览,首日通常累积 2 467 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 341
  • 主题关注点: 内容集中在 شعر, ترانه, ناصر, صدا, مرور 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
«اینجا همیشه نیمه‌شب است»

凭借高频更新(最新数据采集于 28 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 电影 类别中的关键影响点。

19 532
订阅者
-924 小时
-587
-34330
帖子存档
ترومای جمعی درباره‌ی زخم عمیقی که روحمان برداشت… @edrisiha

برای این تقلا از قلبم سپاسگزارم @edrisiha
برای این تقلا از قلبم سپاسگزارم @edrisiha

همیشه از فکر کردن به رنج زنان افغانستان فرار می‌کنم. راستش را بخواهید نمی‌توانم (یا نمی‌خواهم) باور کنم این آتش، جان و جوانی دیگرانی را هم در جهان بسوزاند. کاش ما تنها بودیم در این غم… کاش زبان‌شان را نمی‌فهمیدم… کاش این اندوه را نمی‌شناختم… آنچه بر سر ما آمده قُبحِ آزار انسان را شکسته و هرگز روا نیست هیچ انسانی زندگی در چنین مکافاتی را تجربه کند. @edrisiha

بازخوانی آهنگ غم‌ بی‌حیا با صدای #غوغا_تابان شعر #صوفی_عشقری موسیقی استاد #عبدالرحیم_ساربان @edrisiha

•همیشه معتقدم وقتی تریبونی داری نباید چیزی بنویسی یا کاری کنی که تک‌درختِ امید قلب دیگران به آتش کشیده شود، اما در این روزگار کتمان این ‌همه رنج،توهین به حقیقت است توهین به جوانی پرپر‌شده‌ی‌ ماست•

خوشه‌ی زرّین عمرِ ما چه ارزان آرد شد محمد نوروزی @edrisiha

همزمان با آواز خواندن گنجشک‌ها صدای انفجار می‌آید انگار نه انگار که در یک‌سال اخیر ‌ دوبار جنگ را تجربه‌ کردم همان دلشوره روز اول دوباره آمد نشست وسط قلبم امیدوارم مردم عادی در امان باشند
تهران هجدهم خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۴:۴۰ بامداد

در میان صدها شعری که هما میرافشار نوشته من سالهاست روی این تصنیف قفل شده‌ام. صدای عبدالوهاب شهیدی، موسیقی آقای پایور و شعر خانم میرافشار قلبم را به گذشته‌ای می‌برد که زندگی‌ش نکردم اما اگر بخواهم توصیف‌ش کنم جایی‌ست شبیه فیلم‌های علی حاتمی… @edrisiha

زندگی (نگاه گرم تو) خواننده #عبدالوهاب_شهیدی شاعر #هما_میرافشار تنظیم #فرامرز_پایور @edrisiha

به یاد عاشقِ‌‌ ایران؛عارف که با قلبی دلتنگ برای وطن چند اقیانوس آن‌طرف‌تر از دنیا رفت… تابستان ۱۳۱۹ آخرین روز زمستان ۱۴۰۴‌ @edrisiha

انگار اینترنت دارد کم‌کم وصل می‌شود همان اینترنت ذغالی که قبل از زمستان داشتیم… گویا کافی بود تنیبه‌مان و حالا تشخیص دادند کم‌خطر‌یم… چه دوران عجیبی‌… فراموش نمی‌کنیم… @edrisiha

هزار عقل و ادب داشتم من ای خواجه ‏کنون که مستِ خرابم صلاح بی‌ادبی‌ست حافظ @edrisiha
پیش از حافظ مولانا نوشته بود
هزار عقل و ادب داشتم من ای خواجه کنون چو مست و خرابم صلای بی‌ادبی

همیشه ز تو دور دست بدی نگهدار تو نیروی ایزدی خوشحالم بخت یارم بود و متصل شدم تا برایتان در بزرگداشت ایرانی‌ترین شاعر تاریخ خط
همیشه ز تو دور دست بدی نگهدار تو نیروی ایزدی
خوشحالم بخت یارم بود و متصل شدم تا برایتان در بزرگداشت ایرانی‌ترین شاعر تاریخ خطی از بنویسم… سلام بر روح بزرگ‌ش که با چشم‌های گریان نظاره‌گر حال ایران است @edrisiha

هموطن شما بودن افتخاره هموطن شما بودن افتخاره هموطن شما بودن افتخاره
طبق گزارشی که انگار معتبره، گویا به حدود پنج میلیون نفر پیامک شایستگیِ "اینترنت پرو" ارسال کردن و از این جمعیت، حدود ۹۰ درصد، ثبت‌نام نکردن!

تهران زمین‌لرزه احساس شد،شدید نبود اما عقلانی‌ است تا چند ساعت هوشیار باشیم! * «باورم نمی‌شود من که روزگاری از زلزله‌های کوچک هم می‌ترسیدم حالا وقتی خانه تکان خورد بدون‌ترس خانواده را صدا زدم و گفتم نترسید زلزله‌ست» @edrisiha

«امروز تولدم است»راستش را بخواهید به عنوان یک دهه هفتادی سالهاست از شناسنامه‌م فرار می‌کنم. آنقدر از من زندگی دزدیده شده که نمی‌خواهم تسلیم سالهای نزیسته‌ شوم و بزرگ شدنم‌ را باور کنم. گمان می‌کردم به سن امروز که رسیدم فیلم بلندم را ساخته‌ام حداقل دو نمایش به صحنه بردم و کتاب شعر یا رمانم چاپ شده اما حالا در میان همه‌ی نشدن‌ها ایستاده‌ام و دارم برنامه‌ریزی می‌کنم در استفاده از اینترنت قناعت کنم و قرص آسنترا تا پایان ماه کم نیاورم. این باختن است؟ بله؛ دروغ نمی‌گویم به خودم این باختن است اما بازنده بودن نیست سالهای پیش‌رو می‌تواند تمام آنچه نشد،بشود اما از من جوانی‌م ربوده شد و حتی اگر فردا گلستان هم بشود مثل خیلی از شما من هم از زندگی بسیار طلبکارم… @edrisiha

این صدای تصفیه‌شده‌ی رانتی (که هنوز یک‌سال نیست وطن‌پرست شده) صدای حتی ۲۰ درصد از ما هم نیست. حقیقت کامل مردم ایران، نه تجمع‌کنندگانِ حزب‌اللهی شب‌های تهران است نه کافه‌های شلوغِ شیک با دخترانِ بدون حجاب. حقیقت کامل، پیرزنی‌ست که موجودی‌اش برای خرید حتی یک نان سنگک هم کافی نیست.‌.‌. دختر جوانی‌ست که ماهیانه چند میلیون قسط دارد و قرار است فردا خبرِ تعدیلش را بشنود.‌.‌. کودکی‌ست که به مادرِ شرمنده‌اش التماس می‌کند تا برایش توت‌فرنگی بخرد‌.‌.‌. پدری‌ست که برای تامین پول پیش خانه خودش را زیر ماشین می‌اندازد تا دیه بگیرد.‌.‌. دخترکی‌ست که قرص‌های قلب‌ش را یک‌ روز درمیان می‌خورد تا دیرتر تمام شود.‌.‌. پیرمردی‌ست که دو ماه است صدای دخترش را از کیلومترها دورتر‌ از خانه نشنیده.‌.‌. پسر جوانی‌ست که کسب‌و‌کار مجازی‌ش ۲ ماه است دارد خاک می‌خورد‌.‌.‌. ما حالا دو ماه است که تمام ارتباط‌مان با جهان قطع شده و این آدرسِ دروغین از احوال ما، جنایت بزرگی‌ست که جهان مثل همیشه دارد بی‌تفاوت از کنار آن عبور می‌کند. @edrisiha

نخستین روز بهار است از صمیم قلب شادباش می‌گویم و مثل این دوسال که در پست‌های نوروزی ادریسی‌ها فرصت داشتم کنارتان باشم، تکرار می‌کنم «هیچ غمی بزرگتر از شادی نوروز نیست» دوستتان دارم و چشم‌به‌راه پایان زمستان ایرانم #ادریسی‌ها

اگر کانفیگ امن و متصلی می‌شناسید لطفا برایم به این آیدی ارسال کنید @radioedrisiha

هرکسی را که می‌شناسم می‌گوید چند وی‌پی‌ان فروش پول‌ش را خورده‌اند.خودم هم چندباری قربانی شده‌ام. پول را که به حسابشان می‌ریزی یا دیگر جواب نمی‌دهند یا یک کانفیگ برایت می‌فرستند که فقط ۱۰ دقیقه متصل است.قیمت‌ها باورکردنی نیست«۲۰ گیگ چهارده میلیون تومان!!!!!» باورتان می‌شود؟ این حجم از حرامزادگی را نباید فراموش کرد. در روزگاری که فقر بسیاری از ما را مچاله کرده چطور می‌شود پول این مردم را خورد و به ریش‌شان خندید؟ قسم می‌خورم روزهایی پس از امروز تمام توانم را بگذارم تا نام‌شان را افشا کنم و حتما از شما هم کمک خواهم گرفت ❤️