en
Feedback
Dase notes

Dase notes

Open in Telegram

Path to success ✨️

Show more
2 734
Subscribers
-324 hours
-277 days
-12830 days

Data loading in progress...

Attracting Subscribers
September '26
September '26
+4
in 0 channels
August '26
+21
in 0 channels
Get PRO
July '26
+34
in 0 channels
Get PRO
June '26
+34
in 0 channels
Get PRO
May '26
+12
in 0 channels
Get PRO
April '26
+26
in 0 channels
Get PRO
March '26
+8
in 0 channels
Get PRO
February '26
+7
in 1 channels
Get PRO
January '26
+4
in 0 channels
Get PRO
December '25
+15
in 0 channels
Get PRO
November '25
+76
in 3 channels
Get PRO
October '25
+314
in 5 channels
Get PRO
September '25
+51
in 0 channels
Get PRO
August '25
+61
in 2 channels
Get PRO
July '25
+37
in 1 channels
Get PRO
June '25
+20
in 1 channels
Get PRO
May '25
+27
in 1 channels
Get PRO
April '25
+26
in 2 channels
Get PRO
March '25
+20
in 0 channels
Get PRO
February '25
+16
in 0 channels
Get PRO
January '25
+25
in 1 channels
Get PRO
December '24
+188
in 6 channels
Get PRO
November '24
+291
in 4 channels
Get PRO
October '24
+261
in 7 channels
Get PRO
September '24
+538
in 3 channels
Get PRO
August '24
+147
in 3 channels
Get PRO
July '24
+164
in 2 channels
Get PRO
June '24
+1 135
in 23 channels
Get PRO
May '24
+189
in 6 channels
Get PRO
April '24
+75
in 4 channels
Get PRO
March '24
+2 072
in 2 channels
Get PRO
February '240
in 7 channels
Get PRO
January '24
+35
in 17 channels
Date
Subscriber Growth
Mentions
Channels
05 September0
04 September+1
03 September+1
02 September0
01 September+2
Channel Posts
Biology වලට සුපර් Essay plan එකක් තියෙනවා ළමයි.. ලස්සන marking සෙට් එකක්... දවසට එක Essay එක ගානේ.... ඔයාලා ලියන Essay බලලා ල
+3
Biology වලට සුපර් Essay plan එකක් තියෙනවා ළමයි.. ලස්සන marking සෙට් එකක්... දවසට එක Essay එක ගානේ.... ඔයාලා ලියන Essay බලලා ලකුණු දාලා දෙන වැඩපිළිවෙලක්.. හැම essay එකකටම අමතක නොවී කරුණු මතක තියාගන්න හැටි කියලා දෙන වීඩියෝ එකක්..... සුපිරි වැඩ ගොඩක් යනවා...ඔයත් ඇඩ් වෙන්න කැමතිනම්ම් inbox msg එකක් දාන්න... දැනට Essay 7ක් ඉවරයි...ඒ හතේම වීඩියො ටික ෆ්‍රී දෙනෝ

2
🩺 ඔයාගෙ හීනෙත් Doctor කෙනෙක් වෙන එකද? 👩‍⚕️👨‍⚕️ Medicine යන්න හීන දකින නංගිලා මල්ලිලා වෙනුවෙන්ම ❤️ 📚 Study Motivation 🩺 M
🩺 ඔයාගෙ හීනෙත් Doctor කෙනෙක් වෙන එකද? 👩‍⚕️👨‍⚕️ Medicine යන්න හීන දකින නංගිලා මල්ලිලා වෙනුවෙන්ම ❤️ 📚 Study Motivation 🩺 Medical Faculty Life 🔥 Motivational Posts & Videos 💭 හීනෙ අතාරින්න හිතෙන වෙලාවට ආයෙත් ඒ හීනේ මතක් කරවන දේවල්... එකතු වෙන්න Med Dreams with Shan එක්ක. 🫶❤️ 👇 ඔයාගෙ Medical Dream එක වෙනුවෙන් අදම Join වෙන්න! https://t.me/meddreamswithshan
77
3
හායි ළමායි.. ඔන්න අපි 4th Year ආරම්භ කරා 😌 දීර්ඝ නිවාඩුවකින් සහ Exam වලින් පස්සෙ ආයෙම Clinical පටන් ගත්ත මෙ සති දෙකෙ අපි කරන
හායි ළමායි.. ඔන්න අපි 4th Year ආරම්භ කරා 😌 දීර්ඝ නිවාඩුවකින් සහ Exam වලින් පස්සෙ ආයෙම Clinical පටන් ගත්ත මෙ සති දෙකෙ අපි කරන්නෙ Oncology Appointment එක.. ඒ කියන්නෙ පිළිකා වාට්ටුවෙ මෙ ඔයාලට පේන්නෙත් අපෙ පිළිකා රෝහලේම කොටසක්..මේක බැලුවම ගොඩක් ලස්සනයි නේද. හැබැයි ඇතුලෙන් තියෙන කතාවනම් ඉටවඩා දුකයි. මේකෙ ඉන්නෙ ගොඩක් අසධ්‍ය ලෙඩ්ඩු..එයාලගෙ මානසික සහනය වෙනුවෙම් තමා මෙහෙම පරිසරයක් හදල තියෙන්නෙ. පිළිකා ( Cancer ) ගැන ගොඩක් දේවල් ඉදිරි දවස් ටිකෙ මන් ඔයල එක්ක බෙදාගන්නම් 😌❤️ 🟣  ඔයාලාගෙන් පොඩි Help එකක් ඕනි..ඔයාලා දන්න Medicine යන්න ආසාවෙන් ඉන්න යාලුවොන්ව අපෙ Channel එකට Add කරන්න එයාලටත් motivation එකක් වෙයි... අද ඉඳන් ආයෙත් දවස ගානෙ අපි Vlogs ගේනවා 😌❤️ ----- Join with us https://t.me/meddreamswithshan
77
4
*Physics වලට A එකක් ගන්නෙ කොහොමද ?* 🤔 2026 Physics Paper එක හැමොටම අමාරු උනානෙ. 2027 ත් ඒ වගෙ කොච්චර අමාරු පේපර් එකක් ආවත් ද
*Physics වලට A එකක් ගන්නෙ කොහොමද ?* 🤔 2026 Physics Paper එක හැමොටම අමාරු උනානෙ. 2027 ත් ඒ වගෙ කොච්චර අමාරු පේපර් එකක් ආවත් දැන් ඉඳන් මෙ ක්‍රමයට වැඩ කරොත් A එකක් Sure 😌 මෙතනින් බලන්න....... https://youtu.be/nsQZ5EFkDA8?si=LC7libMyJYKFwLpK
148
5
✅.Essay No 04 (A).ප්‍රෝටීනවල මූලික රසායනික ස්වභාවය හා ප්‍රෝටීනවල ව්‍යුහ සැකසුම් විස්තර කරන්න (B).උදාහරණ සහිතව ප්‍රෝටීනවල කෘත්
✅.Essay No 04 (A).ප්‍රෝටීනවල මූලික රසායනික ස්වභාවය හා ප්‍රෝටීනවල ව්‍යුහ සැකසුම් විස්තර කරන්න (B).උදාහරණ සහිතව ප්‍රෝටීනවල කෘත්‍ය විස්තර කරන්න ✅.Essay එක මතක තියාගන්න විදිහ https://youtu.be/cYZ9QZ-a1uo?si=hQR3lfxseUvNu4Cv ✅.Zoom session එකේදි හෝ තනිව හෝ essay එක ලියන්න ✅.Essay එක 0785236499 මේ number එකට submit කරන්න. ✅.ඉන්පසු ලකුණු ලබාදෙනු ලැබේ.
145
6
අපි ගාවට ආවොත් A/B sure⚜️ 🔴SPECIAL GROUP CLASSES ✅ අමාරු physics තර්ක වලින් ගොඩදාගන්න...අලුතින්ම පටන් ගන්න 2027/2028 Physica
අපි ගාවට ආවොත් A/B sure⚜️ 🔴SPECIAL GROUP CLASSES ✅ අමාරු physics තර්ක වලින් ගොඩදාගන්න...අලුතින්ම පටන් ගන්න 2027/2028 Physical Group Class වලට එන්න කැමති ළමයි JOIN වෙන්න ☀️ Panadura & Kalutara 📱https://chat.whatsapp.com/DlNS6aRPJ3h6OqIbea1alf?mode=gi_t Colombo 📱https://chat.whatsapp.com/FnALWxcnQnxFWNTRV3wKJU?mode=gi_t දැනුවත් කිරිම්: 🌐https://t.me/Theory_A_B_2027 💻https://physicswithab.clz.lk 📱071-4630492 🎺076-9809258 PHYSICS |Akalanka Bhashith (BSc(UG)University of Colombo)
99
7
7.00 ට Session එක පටන් ගන්නවා ළමයි https://us06web.zoom.us/j/86921896479?pwd=bAsnRs4BVIekdi2uK1gZXTTCQUuiw6.1 [ 7.00 - 8.00 වෙනකම් session දෙකක් තියෙනවා දෙකම use කරලා හරි ලියන්නෝ😌🍃💪
94
8
✅.Essay No 03 (A).ලිපිඩවල මූලික රසායනික ස්භාවය හා එක් එක් ලිපිඩ වර්ගවල ලාක්ෂණික ලක්ෂණ විස්තර කරන්න (B).උදාහරණ සහිතව ලිපිඩවලින
✅.Essay No 03 (A).ලිපිඩවල මූලික රසායනික ස්භාවය හා එක් එක් ලිපිඩ වර්ගවල ලාක්ෂණික ලක්ෂණ විස්තර කරන්න (B).උදාහරණ සහිතව ලිපිඩවලින් ඉටු කරන කෘත්‍ය විස්තර කරන්න ✅.Essay එක මතක තියාගන්න විදිහ https://youtu.be/ruhhVfR-N00?si=yHF3m-j2QN_KN_mH ✅.Zoom session එකේදි හෝ තනිව හෝ essay එක ලියන්න ✅.Essay එක 0785236499 මේ number එකට submit කරන්න. ✅.ඉන්පසු ලකුණු ලබාදෙනු ලැබේ.
94
9
🔥වෙනස් වෙන Physics රටාවට Match වෙන්න...2027 PAPER එක කොහොම ආවත් ඔයාට හරියටම SET වෙන REVISION එක👨‍💻 ⚜️REVFOR|2027 නව පන්ති
🔥වෙනස් වෙන Physics රටාවට Match වෙන්න...2027 PAPER එක කොහොම ආවත් ඔයාට හරියටම SET වෙන REVISION එක👨‍💻 ⚜️REVFOR|2027 නව පන්ති ආරම්භය මේ සැප්තැම්බර් මුල් සතියේ සිට... දැනුවත් කිරිම්: 🌐https://t.me/Theory_A_B_2027 💻https://physicswithab.clz.lk 📱071-4630492 🎺076-9809258 PHYSICS |Akalanka Bhashith (BSc(UG)University of Colombo)
101
10
✅.Essay No 01 (01).ජීවයේ පැවැත්ම සදහා වැදගත්වන ජලයේ භෞතික හා රසායනික ගුණ පිළිබද විස්තර කරන්න. ✅.Essay එක මතක තියාගන්න විදිහ h
✅.Essay No 01 (01).ජීවයේ පැවැත්ම සදහා වැදගත්වන ජලයේ භෞතික හා රසායනික ගුණ පිළිබද විස්තර කරන්න. ✅.Essay එක මතක තියාගන්න විදිහ https://youtu.be/d7bgrrJY-U0?si=D3ywiZ7X-uWejW2R ✅.Zoom session එකේදි හෝ තනිව හෝ essay එක ලියන්න ✅.Essay එක https://wa.me/94784995801 මේ number එකට submit කරන්න. ✅.ඉන්පසු ලකුණු making scheme voice note ලබාදෙනු ලැබේ. ඔයත් අපේ Essay group එකට දැන්ම ඇඩ් වෙන්න https://chat.whatsapp.com/HibZa5cXzNCH8Y0Dfzfgl6?s=cl&p=a&mlu=4
131
11
Biology පුළුවන්... ඒත් Essay ලියන්න අමාරුයිද? 🤔 ඉතින් මෙන්න ඔයාලා වෙනුවෙන්ම හදපු විශේෂ Essay Practice Program එකක්! 🧬✍️ මේ
Biology පුළුවන්... ඒත් Essay ලියන්න අමාරුයිද? 🤔 ඉතින් මෙන්න ඔයාලා වෙනුවෙන්ම හදපු විශේෂ Essay Practice Program එකක්! 🧬✍️ මේ Program එකේදී අපි, 🔹 දවස් 30ට Essay 30ක්... 🔹 මාසෙකට එක් පාඩමක් සහ එක් පද්ධතියක් බැගින් ආවරණය කෙරේ. 🔹 හැම Essay එකකටම කලින් දවසේ, එයට අදාළ කරුණු මතක තබාගන්නා ආකාරය සම්බන්ධ වීඩියෝවක්.... 🔹 Essay අමතක නොවී මතකයේ තබාගන්න පුළුවන් අපේම විශේෂ ක්‍රමවේදයක්... 🔹 ඔයාලා ලියන සියලුම Essays Mark කර ලකුණු ලබාදෙන ක්‍රමවේදයක් 🔹 සියලුම Essays සඳහා Marking Schemes.. 🔹 හැම Essay එකකටම අදාළ Voice Notes... 🔹 Essay ලිවීම සදහා zoom session එකක්... 🔹 ළමයි 25ක් පමණක් සම්බන්ධ කරගනු ලැබේ... ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ පළමු සතිය Free...... WhatsApp group Link https://chat.whatsapp.com/HibZa5cXzNCH8Y0Dfzfgl6?s=cl&p=a&mlu=4 Contact number 0784995801
151
12
ගොඩ යන්න දගලන උන්ට ආපහු ගැම්මෙන් පටන් ගන්න ආස උන්ට.... ශෙයා කරලා දාන්න..... අවුට් උන ට්‍රැක්එක මාසෙන් හරි පාරට
192
13
පාඩම් කරන Time එක ට්‍රැක් කරන වැඩේ... මාසයක් ෆ්‍රී අපේ කොල්ලො කෙල්ලො ටිකට...... අද ඉදන් සැප්තැම්බර් මාසෙ ඉවර වෙනකම්ම වැඩේ ෆ්‍
පාඩම් කරන Time එක ට්‍රැක් කරන වැඩේ... මාසයක් ෆ්‍රී අපේ කොල්ලො කෙල්ලො ටිකට...... අද ඉදන් සැප්තැම්බර්  මාසෙ ඉවර වෙනකම්ම වැඩේ ෆ්‍රී දෙනවා ඔයාලට....... කට්ටක් කාගෙන ගොඩ යන්න දගල කොල්ලො කෙල්ලො ටිකක්නේ ඉන්නෙ....🫂 මගෙන් ඔයාලගෙ ගමනට මේ වැඩෙන් පොඩී තල්ලුවක් දෙන්නම්ම් ........ දිගටම වැඩේ ඉන්නවනම්ම් ඊටපස්සෙ මාසෙ ඉදන් ඉන්න..... මේකෙන් ප්‍රයොජනයක් ගන්නෝ අනිවා.... ✅.වැඩේට සෙට් වෙන අය ක්ශනික මගෙ w app number එකට නමයි උසස්පෙළ අවුරුද්දයි දාගෙන යමුද...😌🍃🔥 0784995801 ආ මේ පහළ ගෲප් එකටත් ඇඩ්වෙන්න ....ඒකෙ තමා වැඩේ යන්නේ https://chat.whatsapp.com/I5Xx0BxT6cc9wGyv8xgXKX?s=cl&p=a&mlu=4 එකෙක් හරි ගැම්මක් ගනීනේ මොකක්ද මේ වැඩේ කියලා දන් නැති උන් ටික මේක බලන්නෝ..වැඩේ ගැන ඔක්කොම විස්තර තියෙනවා මේ වීඩියො එකේ... https://youtu.be/iTIsQDvIU0A?si=TgzuGH5cWFkYw3Ns
203
14
A/L වලට තව දින 341 යි
A/L වලට තව දින 341 යි
199
15
🔴2027 පොඩ්ඩො ටික අද රෑ 9 ට අපේ SPEEDY THEORY class එක තියෙනවා🔥 දෝලන හා තරංග✅ අලුතින් වැඩේට SET වෙන්න ඕනි ළමයි message එකක් දාන්න 🌐@P6WITHAB_HOTLINE
194
16
+5
No text...
270
17
වැඩේට ෆ්‍රී ජොයින් වෙලා බලන්න කැමති අය , ♻️.ඔයාගෙ නමයි ♻️.උසස්පෙළ අවුරුද්දයි🔥😌💪 0784995801 නම්බර් එකට whats කරන්න🔥😌💪 WhatsApp group https://chat.whatsapp.com/I5Xx0BxT6cc9wGyv8xgXKX?s=cl&p=a&mlu=4
191
18
සම්පූර්ණ විස්තරය දැනගන්න මෙන්න මේ වීඩියො එක බලන්න🔥😌💪 https://youtu.be/iTIsQDvIU0A?si=TgzuGH5cWFkYw3Ns
194
19
හෙට ඉදන් අපි වැඩේ පටන් ගමූ...🔥😌💪 අගෝස්තු මාසෙ 25 සිට 31 දකවා සම්පූර්ණ වැඩේම Free....
හෙට ඉදන් අපි වැඩේ පටන් ගමූ...🔥😌💪 අගෝස්තු මාසෙ 25 සිට 31 දකවා සම්පූර්ණ වැඩේම Free....
149
20
චලිත ප්‍රස්තාර රහටම 📈 🖥https://www.youtube.com/live/FBnlYIsBUWg?si=NrLB4GXZTyvHdsQW
192