ch
Feedback
Dase notes

Dase notes

前往频道在 Telegram

Path to success ✨️

显示更多
2 741
订阅者
-624 小时
-167 天
-11930 天

数据加载中...

吸引订阅者
九月 '26
九月 '26
+3
在0个频道中
八月 '26
+21
在0个频道中
Get PRO
七月 '26
+34
在0个频道中
Get PRO
六月 '26
+34
在0个频道中
Get PRO
五月 '26
+12
在0个频道中
Get PRO
四月 '26
+26
在0个频道中
Get PRO
三月 '26
+8
在0个频道中
Get PRO
二月 '26
+7
在1个频道中
Get PRO
一月 '26
+4
在0个频道中
Get PRO
十二月 '25
+15
在0个频道中
Get PRO
十一月 '25
+76
在3个频道中
Get PRO
十月 '25
+314
在5个频道中
Get PRO
九月 '25
+51
在0个频道中
Get PRO
八月 '25
+61
在2个频道中
Get PRO
七月 '25
+37
在1个频道中
Get PRO
六月 '25
+20
在1个频道中
Get PRO
五月 '25
+27
在1个频道中
Get PRO
四月 '25
+26
在2个频道中
Get PRO
三月 '25
+20
在0个频道中
Get PRO
二月 '25
+16
在0个频道中
Get PRO
一月 '25
+25
在1个频道中
Get PRO
十二月 '24
+188
在6个频道中
Get PRO
十一月 '24
+291
在4个频道中
Get PRO
十月 '24
+261
在7个频道中
Get PRO
九月 '24
+538
在3个频道中
Get PRO
八月 '24
+147
在3个频道中
Get PRO
七月 '24
+164
在2个频道中
Get PRO
六月 '24
+1 135
在23个频道中
Get PRO
五月 '24
+189
在6个频道中
Get PRO
四月 '24
+75
在4个频道中
Get PRO
三月 '24
+2 072
在2个频道中
Get PRO
二月 '240
在7个频道中
Get PRO
一月 '24
+35
在17个频道中
日期
订阅者增长
提及
频道
03 九月+1
02 九月0
01 九月+2
频道帖子
හායි ළමායි.. ඔන්න අපි 4th Year ආරම්භ කරා 😌 දීර්ඝ නිවාඩුවකින් සහ Exam වලින් පස්සෙ ආයෙම Clinical පටන් ගත්ත මෙ සති දෙකෙ අපි කරන
හායි ළමායි.. ඔන්න අපි 4th Year ආරම්භ කරා 😌 දීර්ඝ නිවාඩුවකින් සහ Exam වලින් පස්සෙ ආයෙම Clinical පටන් ගත්ත මෙ සති දෙකෙ අපි කරන්නෙ Oncology Appointment එක.. ඒ කියන්නෙ පිළිකා වාට්ටුවෙ මෙ ඔයාලට පේන්නෙත් අපෙ පිළිකා රෝහලේම කොටසක්..මේක බැලුවම ගොඩක් ලස්සනයි නේද. හැබැයි ඇතුලෙන් තියෙන කතාවනම් ඉටවඩා දුකයි. මේකෙ ඉන්නෙ ගොඩක් අසධ්‍ය ලෙඩ්ඩු..එයාලගෙ මානසික සහනය වෙනුවෙම් තමා මෙහෙම පරිසරයක් හදල තියෙන්නෙ. පිළිකා ( Cancer ) ගැන ගොඩක් දේවල් ඉදිරි දවස් ටිකෙ මන් ඔයල එක්ක බෙදාගන්නම් 😌❤️ 🟣  ඔයාලාගෙන් පොඩි Help එකක් ඕනි..ඔයාලා දන්න Medicine යන්න ආසාවෙන් ඉන්න යාලුවොන්ව අපෙ Channel එකට Add කරන්න එයාලටත් motivation එකක් වෙයි... අද ඉඳන් ආයෙත් දවස ගානෙ අපි Vlogs ගේනවා 😌❤️ ----- Join with us https://t.me/meddreamswithshan

2
*Physics වලට A එකක් ගන්නෙ කොහොමද ?* 🤔 2026 Physics Paper එක හැමොටම අමාරු උනානෙ. 2027 ත් ඒ වගෙ කොච්චර අමාරු පේපර් එකක් ආවත් ද
*Physics වලට A එකක් ගන්නෙ කොහොමද ?* 🤔 2026 Physics Paper එක හැමොටම අමාරු උනානෙ. 2027 ත් ඒ වගෙ කොච්චර අමාරු පේපර් එකක් ආවත් දැන් ඉඳන් මෙ ක්‍රමයට වැඩ කරොත් A එකක් Sure 😌 මෙතනින් බලන්න....... https://youtu.be/nsQZ5EFkDA8?si=LC7libMyJYKFwLpK
100
3
✅.Essay No 04 (A).ප්‍රෝටීනවල මූලික රසායනික ස්වභාවය හා ප්‍රෝටීනවල ව්‍යුහ සැකසුම් විස්තර කරන්න (B).උදාහරණ සහිතව ප්‍රෝටීනවල කෘත්
✅.Essay No 04 (A).ප්‍රෝටීනවල මූලික රසායනික ස්වභාවය හා ප්‍රෝටීනවල ව්‍යුහ සැකසුම් විස්තර කරන්න (B).උදාහරණ සහිතව ප්‍රෝටීනවල කෘත්‍ය විස්තර කරන්න ✅.Essay එක මතක තියාගන්න විදිහ https://youtu.be/cYZ9QZ-a1uo?si=hQR3lfxseUvNu4Cv ✅.Zoom session එකේදි හෝ තනිව හෝ essay එක ලියන්න ✅.Essay එක 0785236499 මේ number එකට submit කරන්න. ✅.ඉන්පසු ලකුණු ලබාදෙනු ලැබේ.
102
4
අපි ගාවට ආවොත් A/B sure⚜️ 🔴SPECIAL GROUP CLASSES ✅ අමාරු physics තර්ක වලින් ගොඩදාගන්න...අලුතින්ම පටන් ගන්න 2027/2028 Physica
අපි ගාවට ආවොත් A/B sure⚜️ 🔴SPECIAL GROUP CLASSES ✅ අමාරු physics තර්ක වලින් ගොඩදාගන්න...අලුතින්ම පටන් ගන්න 2027/2028 Physical Group Class වලට එන්න කැමති ළමයි JOIN වෙන්න ☀️ Panadura & Kalutara 📱https://chat.whatsapp.com/DlNS6aRPJ3h6OqIbea1alf?mode=gi_t Colombo 📱https://chat.whatsapp.com/FnALWxcnQnxFWNTRV3wKJU?mode=gi_t දැනුවත් කිරිම්: 🌐https://t.me/Theory_A_B_2027 💻https://physicswithab.clz.lk 📱071-4630492 🎺076-9809258 PHYSICS |Akalanka Bhashith (BSc(UG)University of Colombo)
72
5
7.00 ට Session එක පටන් ගන්නවා ළමයි https://us06web.zoom.us/j/86921896479?pwd=bAsnRs4BVIekdi2uK1gZXTTCQUuiw6.1 [ 7.00 - 8.00 වෙනකම් session දෙකක් තියෙනවා දෙකම use කරලා හරි ලියන්නෝ😌🍃💪
74
6
✅.Essay No 03 (A).ලිපිඩවල මූලික රසායනික ස්භාවය හා එක් එක් ලිපිඩ වර්ගවල ලාක්ෂණික ලක්ෂණ විස්තර කරන්න (B).උදාහරණ සහිතව ලිපිඩවලින
✅.Essay No 03 (A).ලිපිඩවල මූලික රසායනික ස්භාවය හා එක් එක් ලිපිඩ වර්ගවල ලාක්ෂණික ලක්ෂණ විස්තර කරන්න (B).උදාහරණ සහිතව ලිපිඩවලින් ඉටු කරන කෘත්‍ය විස්තර කරන්න ✅.Essay එක මතක තියාගන්න විදිහ https://youtu.be/ruhhVfR-N00?si=yHF3m-j2QN_KN_mH ✅.Zoom session එකේදි හෝ තනිව හෝ essay එක ලියන්න ✅.Essay එක 0785236499 මේ number එකට submit කරන්න. ✅.ඉන්පසු ලකුණු ලබාදෙනු ලැබේ.
72
7
🔥වෙනස් වෙන Physics රටාවට Match වෙන්න...2027 PAPER එක කොහොම ආවත් ඔයාට හරියටම SET වෙන REVISION එක👨‍💻 ⚜️REVFOR|2027 නව පන්ති
🔥වෙනස් වෙන Physics රටාවට Match වෙන්න...2027 PAPER එක කොහොම ආවත් ඔයාට හරියටම SET වෙන REVISION එක👨‍💻 ⚜️REVFOR|2027 නව පන්ති ආරම්භය මේ සැප්තැම්බර් මුල් සතියේ සිට... දැනුවත් කිරිම්: 🌐https://t.me/Theory_A_B_2027 💻https://physicswithab.clz.lk 📱071-4630492 🎺076-9809258 PHYSICS |Akalanka Bhashith (BSc(UG)University of Colombo)
82
8
✅.Essay No 01 (01).ජීවයේ පැවැත්ම සදහා වැදගත්වන ජලයේ භෞතික හා රසායනික ගුණ පිළිබද විස්තර කරන්න. ✅.Essay එක මතක තියාගන්න විදිහ h
✅.Essay No 01 (01).ජීවයේ පැවැත්ම සදහා වැදගත්වන ජලයේ භෞතික හා රසායනික ගුණ පිළිබද විස්තර කරන්න. ✅.Essay එක මතක තියාගන්න විදිහ https://youtu.be/d7bgrrJY-U0?si=D3ywiZ7X-uWejW2R ✅.Zoom session එකේදි හෝ තනිව හෝ essay එක ලියන්න ✅.Essay එක https://wa.me/94784995801 මේ number එකට submit කරන්න. ✅.ඉන්පසු ලකුණු making scheme voice note ලබාදෙනු ලැබේ. ඔයත් අපේ Essay group එකට දැන්ම ඇඩ් වෙන්න https://chat.whatsapp.com/HibZa5cXzNCH8Y0Dfzfgl6?s=cl&p=a&mlu=4
105
9
Biology පුළුවන්... ඒත් Essay ලියන්න අමාරුයිද? 🤔 ඉතින් මෙන්න ඔයාලා වෙනුවෙන්ම හදපු විශේෂ Essay Practice Program එකක්! 🧬✍️ මේ
Biology පුළුවන්... ඒත් Essay ලියන්න අමාරුයිද? 🤔 ඉතින් මෙන්න ඔයාලා වෙනුවෙන්ම හදපු විශේෂ Essay Practice Program එකක්! 🧬✍️ මේ Program එකේදී අපි, 🔹 දවස් 30ට Essay 30ක්... 🔹 මාසෙකට එක් පාඩමක් සහ එක් පද්ධතියක් බැගින් ආවරණය කෙරේ. 🔹 හැම Essay එකකටම කලින් දවසේ, එයට අදාළ කරුණු මතක තබාගන්නා ආකාරය සම්බන්ධ වීඩියෝවක්.... 🔹 Essay අමතක නොවී මතකයේ තබාගන්න පුළුවන් අපේම විශේෂ ක්‍රමවේදයක්... 🔹 ඔයාලා ලියන සියලුම Essays Mark කර ලකුණු ලබාදෙන ක්‍රමවේදයක් 🔹 සියලුම Essays සඳහා Marking Schemes.. 🔹 හැම Essay එකකටම අදාළ Voice Notes... 🔹 Essay ලිවීම සදහා zoom session එකක්... 🔹 ළමයි 25ක් පමණක් සම්බන්ධ කරගනු ලැබේ... ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ පළමු සතිය Free...... WhatsApp group Link https://chat.whatsapp.com/HibZa5cXzNCH8Y0Dfzfgl6?s=cl&p=a&mlu=4 Contact number 0784995801
128
10
ගොඩ යන්න දගලන උන්ට ආපහු ගැම්මෙන් පටන් ගන්න ආස උන්ට.... ශෙයා කරලා දාන්න..... අවුට් උන ට්‍රැක්එක මාසෙන් හරි පාරට
180
11
පාඩම් කරන Time එක ට්‍රැක් කරන වැඩේ... මාසයක් ෆ්‍රී අපේ කොල්ලො කෙල්ලො ටිකට...... අද ඉදන් සැප්තැම්බර් මාසෙ ඉවර වෙනකම්ම වැඩේ ෆ්‍
පාඩම් කරන Time එක ට්‍රැක් කරන වැඩේ... මාසයක් ෆ්‍රී අපේ කොල්ලො කෙල්ලො ටිකට...... අද ඉදන් සැප්තැම්බර්  මාසෙ ඉවර වෙනකම්ම වැඩේ ෆ්‍රී දෙනවා ඔයාලට....... කට්ටක් කාගෙන ගොඩ යන්න දගල කොල්ලො කෙල්ලො ටිකක්නේ ඉන්නෙ....🫂 මගෙන් ඔයාලගෙ ගමනට මේ වැඩෙන් පොඩී තල්ලුවක් දෙන්නම්ම් ........ දිගටම වැඩේ ඉන්නවනම්ම් ඊටපස්සෙ මාසෙ ඉදන් ඉන්න..... මේකෙන් ප්‍රයොජනයක් ගන්නෝ අනිවා.... ✅.වැඩේට සෙට් වෙන අය ක්ශනික මගෙ w app number එකට නමයි උසස්පෙළ අවුරුද්දයි දාගෙන යමුද...😌🍃🔥 0784995801 ආ මේ පහළ ගෲප් එකටත් ඇඩ්වෙන්න ....ඒකෙ තමා වැඩේ යන්නේ https://chat.whatsapp.com/I5Xx0BxT6cc9wGyv8xgXKX?s=cl&p=a&mlu=4 එකෙක් හරි ගැම්මක් ගනීනේ මොකක්ද මේ වැඩේ කියලා දන් නැති උන් ටික මේක බලන්නෝ..වැඩේ ගැන ඔක්කොම විස්තර තියෙනවා මේ වීඩියො එකේ... https://youtu.be/iTIsQDvIU0A?si=TgzuGH5cWFkYw3Ns
185
12
A/L වලට තව දින 341 යි
A/L වලට තව දින 341 යි
182
13
🔴2027 පොඩ්ඩො ටික අද රෑ 9 ට අපේ SPEEDY THEORY class එක තියෙනවා🔥 දෝලන හා තරංග✅ අලුතින් වැඩේට SET වෙන්න ඕනි ළමයි message එකක් දාන්න 🌐@P6WITHAB_HOTLINE
179
14
+5
没有文字...
251
15
වැඩේට ෆ්‍රී ජොයින් වෙලා බලන්න කැමති අය , ♻️.ඔයාගෙ නමයි ♻️.උසස්පෙළ අවුරුද්දයි🔥😌💪 0784995801 නම්බර් එකට whats කරන්න🔥😌💪 WhatsApp group https://chat.whatsapp.com/I5Xx0BxT6cc9wGyv8xgXKX?s=cl&p=a&mlu=4
183
16
සම්පූර්ණ විස්තරය දැනගන්න මෙන්න මේ වීඩියො එක බලන්න🔥😌💪 https://youtu.be/iTIsQDvIU0A?si=TgzuGH5cWFkYw3Ns
182
17
හෙට ඉදන් අපි වැඩේ පටන් ගමූ...🔥😌💪 අගෝස්තු මාසෙ 25 සිට 31 දකවා සම්පූර්ණ වැඩේම Free....
හෙට ඉදන් අපි වැඩේ පටන් ගමූ...🔥😌💪 අගෝස්තු මාසෙ 25 සිට 31 දකවා සම්පූර්ණ වැඩේම Free....
145
18
චලිත ප්‍රස්තාර රහටම 📈 🖥https://www.youtube.com/live/FBnlYIsBUWg?si=NrLB4GXZTyvHdsQW
192
19
චලිත ප්‍රස්තාර රහටම 📈 🖥https://www.youtube.com/live/xs7-VOXxrWI?si=DfczAifCZRjvA0Ty
4
20
🔴2028 පොඩ්ඩො ටික අද අපේ SPEED THEORY class එකේ දෙවෙනි දවස... යාන්ත්‍ර විද්‍යාව miss උනු 2027 පොඩ්ඩොන්ටත් Set වෙන්න පුළුවන්✨
🔴2028 පොඩ්ඩො ටික අද අපේ SPEED THEORY class එකේ දෙවෙනි දවස... යාන්ත්‍ර විද්‍යාව miss උනු 2027 පොඩ්ඩොන්ටත් Set වෙන්න පුළුවන්✨ එහෙනම් රෑ 9 ට zoom එකෙන් Set වෙමු...අලුතින් JOIN වෙන්න ඕනි ළමයි Message එකක් දාන්න‼️ @P6WITHAB_HOTLINE
188