en
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Open in Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Show more
182
Subscribers
No data24 hours
+17 days
-130 days
Posts Archive
دنیا متعلق به اوناییه که ترس از دست دادن ندارن.

😄.
😄.

بعد تو دیگه بعدی وجود نداره

بعضی وقتا خودت جوابو میدونی ولی هنوز اماده‌ی پذیرفتنش نیستی.

تنهاییامو بعد از این با قلب کی قسمت کنم واسه فراموش کردنت باید به چی عادت کنم بعد از تو باید با خودم تنهای تنها سر کنم یک عمر باید بگذره تا امشبو باور کنم چیزی نمیتونم بگم چون درد تو درد منه این حال و روز ما واسه اصرار با هم بودنه تو باید از من رد بشی من باید از تو بگذرم کاری نمیتونم کنم باید بیوفتی از سرم هر شبی که حالم خوب نبود روزبه اهنگ جدید داد و حرفای دلمو زد:)

New

"ميخرم برات" love language منه.

Yazık Sibel Can.mp34.03 MB

آدمی به “پاشم یه چایی بخورم‌” زنده ا‌ست.

ولی چشمام امسال خیلی گریه کرد.

دختری که دوست داشته باشه یکارایی واست میکنه که خودش به عقل خودش شک‌ میکنه🎀

اگر جواب تلفنتو میدم بدون دوست دارم وگرنه من از اون آدمایی هستم که اینقدر به تلفن خیره میشم تا قطع بشه.

من از حسی که نسبت بهت هنوز توی قلبم مونده به چت جی بی تی میگم میدونی دیگه اعتماد به ادما سخت شده اینو خوب یاد گرفتم

جمعه فقط با بغل و بوس بوسی شدن قابل تحمل میشه که متأسفانه هیچکدومو ندارم.

یه روز مجبور می‌شی از آدم مورد علاقه‌ات، خونه‌ی مورد علاقه‌ات و گلدون مورد علاقه‌ات دست بکشی و بپذیری فرد دیگه‌ای اون‌ها رو خواهد داشت که اندازه‌ی تو دوستشون نداره و هیچوقت اندازه‌ی تو اون‌ها رو نمی‌شناسه و متوجه‌شون نیست.

Repost from N/a
حس میکنم اون قسمت مغزم ک باهاش میتونستم ادمارو تحمل کنم رو از دست دادم.

Repost from N/a
خداروشکر رازدار خوبی ام،ولی خودمونیم چقد پشت سر بِستیای الانتون حرف میزدین

Repost from N/a
دوبار بهت میگم از فلان رفتارت بدم میاد بار سوم از خودتم بدم میاد❤️

اگه دوسش داری لطفا طوری که میفهمه دوسش داشته باش نه طوری که میفهمی.

بچه ها چنلای‌که عضوم زیاد شدن و پاکسازی میزنم اگه جویین بودین پیام بدین بهم